1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kvind het nog steeds jammer, hoewel het mischien de beste keus leek. :{
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Maar dit is nog maar het begin joh. Het is nu een peace of cake om sponsoren te krijgen. Als je kijkt naar Quality Gaming: Most user ever online 67, gemiddeld aantal mensen online 3, naar de WCG met 5 mensen in één land. Als je dit vergelijkt met ons: Most user ever online: 510, gemiddeld aantal mensen online 150, naar de WCG in Amerika, Engeland, Nederland en Canada + binnenkort een interview in Xbox Magazine. (Niks ten nadele van qG hoor, voordat we daar weer geflame over krijgen. Ik gebruik jullie alleen als voorbeeld dat het voor ons niet moeilijk moet zijn om sponsoren te trekken, aangezien jullie als een van de weinige sponsoren hebben en een vBulletin forum hebben die de stats bijhoudt :+). Gun Alan (VVV Mars VG) ff wat tijd en het wordt echt wel kicke hoor.

    Maar btw nog steeds interesse in te joinen? Ik bedoel, je bent snel in PGR3, snel in GTHD, snel in F1CE en je kan het goed met ons vinden... Ik neem aan dat de overige members het geen probleem vinden (zowel, lucht je hart :9)...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2007
  3. Rick NL

    Rick NL Guest

    JeePee 21:00 clanmatch tegen ons he !!
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Moet wel lukken. Om 19:30 spelen we tegen ISaintI. Als die match om wat voor redenen dan echt uitloopt dan moet het iets later. SubZero heeft me in zn friendslist, en zodra we klaar zijn zal ik hem inviten of zal ik zijn invite direct accepteren.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    Ja ik had stefan er al over gesproken, en moet een keer meerijden om te laten zien dat ik snel genoeg ben voor VVV.. nou lijkt me dat niet nodig haha, maar ik gaat vd week ff pgr3 spelen zodat ik weer beetje niveau heb en dan zal ik mezelf wel bewijzen, lijkt me iig wel tof! :thumbs:
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Errie rijdt heel VVV eruit hoor!
    Nee errie is zeker goed, en al was i het niet, met hem in je team win je tog wel.
    Hij relaxte gozer, die ook nog eens lekker kan peunen en kan racen als de gekste!!! 8)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Zo, onze eerste clanmatch met GoW zit erop.... verloren :emo: (tegen ISainTI)
    Maarja, 2de match gaat niet slecht want we staan nu op gelijke hoogte met DtS, 2-2 in matches, 17-18 in rondes (voordeel voor DtS)
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Een website runnen en een clan runnen heeft vrijwel niks met elkaar te maken. Maargoed ook mij verbaast het dat je nog geen sponsor hebt idd.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt, maar een website runnen en sponsoren aantrekken heeft wel wat met elkaar te maken. Een sponsor wil naamsbekendheid, en door een logo op onze site te zetten krijgen ze dat zeker.

    Overigens hebben we DtS gisteren de win gegeven. Jammer, want het stond 2-2 in matches en 17-18 in rondes, wat ik zeker niet slecht vond voor onze pas 2de match zonder enige voorbereiding. Waarom we ze de win gaven? Onze 3de speler was een film aan het kijken en had hoogstwaarschijnlijk z'n guide-popups uitstaan, waardoor hij mijn berichten niet kon lezen. Alleen Andros en ik waren aanwezig, en daarbij was ik ook nog eens erg ziek. Ik voelde me alsof ik een zware kater had na een lange avond stappen waarbij ik ook nog eens vier keer van de trap gevallen was. Buikpijn, hoofdpijn, duizelig en ik kon m'n nek niet draaien vanwege een vage pijn. Het had voor ons dus niet echt veel zin om te spelen waardoor we hun de win maar gaven. Het zit er hierdoor voor ons toch op, en aangezien niemand meer trek heeft om te spelen geven we de overige teams in onze poule ook maar gewoon de win. Nu maar stoppen, want door deze irritante CRT-monitor voel ik de hoofdpijn alweer opspelen =(
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm das idd erg jammer, zo hoor je er niet uit te gaan, maja
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nounou Jp, je hebt een behoorlijk zware tijd achter de rug zeg :cool:. Goed uitrusten van je kater dan maar en concentreren op het snellere racewerk zeg ik ;)
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Waarom niet gewoon door zetten dan? Na een tijdje is het weer over toch?

    Of was dat hele toernooi/ poule systeem op 1 dag?
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, maar
    we hadden al 1 match verloren
    we hadden allen geen zin meer om te spelen
    gears of war is eigenlijk best wel een bout spel... het team met de boomshot wint (na de update tenminste)
    waarom dan verder gaan als je puur meedoet voor de fun?
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Omdat VVV hier is om te WINNEN!
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    You came, you saw, but you didn't conquer. Too bad. =(

    Ik snap best dat jullie er geen fuck meer aan vonden (had waarschijnlijk zelf ook gestopt), maar als jullie eenmaal wat sponsoren hebben dan gaat het niet meer zo makkelijk.

    Volgende keer beter dan maar hopen. :thumbs:
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Nou jongens, TTR is dood. Ch0mpr en Maximus zijn geleaved :cool:
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    TTR, dat klinkt als een mislukte race klasse.

    Is (was) dat ook een clan?
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar zit/zat HandeWasser bij ;)....
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, Team Technique Racing

    _O_
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    TTR was de grootste raceclan van de Xbox 360, met een 1ste, 2de en 3de plek op de World Cyber Games afgelopen jaar. Daarnaast ook nog een 1-2tje op de Europian Cyber Games. TTR staat voor Team Technique Racing waar bijvoorbeeld ook Fred, Chorus en ik in hebben gezeten. TTR was de grootste concurrent voor VVV.

    Maarja, hun beste 2 racers zijn foetsie, dus ben beniewd wat er gaat gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina