1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    En jullie zijn daar weg omdat?
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Exactly, kijk naar de hele Call of Duty gemeenschap. Het was het meest gespeelde spel vanaf de launch totaan Februari 2007, er is nog helemaal NIETS voor gedaan. Clans krijgen geen erkenning, grote teams worden niet erkend door PR etc. etc. Maar waarom moet TTR daardoor vallen dan.

    Ach mij maakt het niets uit, zolang qG I Handewasser er maar bijkomt xD
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten alle grote clans van shooters/race games een keer samen besluiten een top game van MS niet te kopen zodat die bitches wetene wat er gaande is :cool: maja, dat zal dan wss toch ook weinig uithalen omdat er dan nog miljoenen newbs zijn die de games wel halen :p
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach ik denk dat zoiets toch niet mogelijk is. Ik wil een game niet niet kopen om M$ te boycotten. Ik wil gewoon die games spelen, jammer dat we geen erkenning krijgen van de bedrijven/instanties die het wel moeten geven, maar ik heb zo'n vermoeden dat het er, met een kleine knipoog naar de toekomst, wel aan zit te komen. Redbull / Mentos enzo beginnen tegenwoordig steeds meer 'extremere' dingen te sponsoren, ik heb een idee dat Gaming op de planning staat, maar we zullen zien.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat we niet vonden dat het een clan was. Het enige wat we gemeen hadden was die tag voor je naam. Je speelde amper met je mede members, laat staan dat je ze goed kende. Toen we daaruit gingen hebben we DRC opgericht, een clan waarbij we zowat elke avond met elkaar speelde, en in de loop van tijd elkaar ook in het echt leerde kennen. En toen zijn we in VVV gegaan :)

    Ik dacht dat hij niet zoveel met Forza had. Het is niet echt een autoliefhebber, dus dat tunen en afstellen doet hij liever niet. En aangezien die game ook niet op de WCG komt zie ik hem gedurende de zomervakantie nog steeds PGR3 spelen.
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ja, zoals je weet wil TTR "professioneel" racen dus ze steken veel energie in dat soort tournamenten, ze verdienen daar ook geld mee. Daarom gaat de organisatie daarvan hun dus zeker veel aan. En omdat de race-'scene' bij lange na niet zo groot (en dus professioneel) is als FPS steekt Phats daar veel tijd in om het racen naar een hoger niveau te krijgen. Met dat idee is ook TFOOR opgericht omdat er nog veel dingen die niet goed geregeld zijn, je kunt alleen iets veranderen als je in een georganiseerd verband kunt communiceren.

    Ik snap daarom Phats' frustraties wel want hij was wat dat betreft een ambitieus leider en had grote plannen om zowel TTR als het racen in het algemeen professioneler te maken.

    Hehe, ik zit al bij SABR en omdat fm2 zo vaak is uitgesteld ken ik niet eens alle leden uit mn eigen carclub :+
    Nee, zoveel connecties heb ik niet en ik heb verder echt geen verstand van een club runnen... Misschien dat er wat TTR bekenden van de andere leden joinen maar dat weet ik niet, kennen voilgens mij meer mensen uit TRC.
    SABR heeft iig een sterke leider en het is echt een gezellige club, staat ook nog eens in de top 10 in alle onderdelen in fm1 behalve p2p (sinds een paar weken 13e).

    Kind? :emo: Jij weet duidelijk waar je het over hebt :{
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Hij weet heel goed waar hij over praat. Phats mag dan wel een hoge leeftijd hebben, maar als hij z'n zin niet krijgt gedraagt hij zich als een baby.
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, sorry maar dat klonk ook niet echt volwassen
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    En jullie zijn niet bang dat dat met VVV niet gebeurd? Tis ook in het buitenland dus dat je elkaar echt door en door leert kennen lijkt me ook minder waarschijnlijk als bij bijv DRC.
     
  10. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: lama, geen zin meer in verdere discussie, heb er de kracht niet voor
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  11. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    oe dat zegt gerard joling ook altijd...8-)
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, en hij is ook heeeeel volwassen, net als ik 8)
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    haha Gerard JolinG. Eerste gamertag van mij op Xbox Live in December 2005.
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nog even over die lieve en eervolle Phats :) post op xbox.com, denk dat je zelf verder wel kan verzinnen van wie die vandaan komt.

    YES!

    Roger Pearson, the world's biggest liar and weasel, has finally quit. Look at his anger! His bile! I love it.



    Roger, you outright liar, you lied to your team about the coverage "you" supposedly procured and now you're lying about why you're quitting. You've shat in the mouth of everyone who has attempted to help your team, which is a shame because your team deserves a better leader. A fair leader. An HONEST leader with integrity. A leader who doesn't publically throw his toys out the pram every time he doesn't get what he wants.



    I genuinely hope TTR isn't over. It doesn't need a lying scumbag like Roger Pearson, AKA TTR Phats, at its head. It just needs passionate, dedicated and talented drivers, which it has in spades. I hope now that it's free from the tyrannical and psychotic individual that drove it into the ground it can be reborn as the true force it was always meant to be.



    The racing community is a better, less hostile, more open and honest place without TTR Phats. Long live TTR!



    And finally - as a professional in the field of videogames PR, I would like to say that Robin Burrows, Mark Dawson and Stephen McGill are all well-respected individuals in the industry who have done their utmost to support their games, and anyone who criticises them for their efforts is not looking at things from a balanced perspective. The *percieved* poor handling of a single event is not grounds for labelling people "incompetent", so ignore this loudmouthed fool.



    Forza 2 is going to be incredible, and the scene revolving around the top players will be all the more fun to follow now. McLaren F1 for the win!


    http://forums.xbox.com/12065425/ShowPost.aspx#12065425
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Vette shit, VVV Mars VG heeft vandaag met Dan Greenwalt (hoofd Turn 10) gepraat over Forza 2. Voor de shooter mensen onder ons... dat is hetzelfde als dat jullie leader een interview heeft met Cliffy B over GoW2 :cool:
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Ik heb Jeckel&Hyde gezien gister op koningendag!

    ....


    dus.....
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    'Gezien' is volgens mij nog steeds iets anders dan een interview geven, nietwaar?
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Klopt, maja ik denk, ik doe eens interessant. Hart van Nederland heeft trouwens op de WcG Towel geinterviewd! Dat vind ik ook wel een eer.

    Maar ehm JP, hoe goed zijn jullie als je kijkt naar handewasser of tuur? Hoe groot is het niveauverschil? Ik zit namelijk niet in dat wereldje maar ben wel benieuwd! Handewasser is echt de koning niet?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Handewasser is snel ja. Ik heb maar één echte confrontatie met hem gehad, en dat was op de nationale WCG (halve finale). Hij won de 1ste race met 6 seconden ofzo, de tweede race won ik met 3 honderste van een seconde (8)) en in de 3de race, wat zijn favoriete baan was (hij had de tos gewonnen) werd ik weer op een flink gat gezet. Tegen Tuur won hij 2x met een gat van twee seconden of iets. Tuur was akelig snel voor de korte periode die hij het gespeeld heeft. Denk dat de verhouding Handewasser - Tuur ongeveer op 10:1 stond als je het over oefen uren hebt. Maar tegenwoordig is mijn PGR3 racepace nogal ingezakt. Speel het niet meer serieus en vind er eigenlijk ook niet veel aan, want door de camera waarmee ik speel (en ook mee moet spelen vanwege m'n stuurtje) kan ik nooit gevechten aangaan met mede members, simpelweg omdat ik geen bal zie als ik achter ze rijd :9. Ik moet dan elke bocht blind nemen wat vaak in een binnenkant muur resulteerd. Maar gasten van VVV zoals Hyperion, Daveskills, RUSH en Agoris zijn momenteel een heel stuk sneller dan mij. Zij kunnen het tempo van Handewasser zeker bijhouden. Maarja, we zullen zien hoe het gaat. Ik doe waarschijnlijk niet eens mee met de WCG omdat ik dan met stuurtje moet sjouwen. Ik ga er alleen naartoe om ff een kijkje te nemen. Ik speel tegen die tijd liever Forza 2 denk ik.

    Maarja, over die kwaliteiten is moeilijk te praten. Op de WCG is het altijd anders. Daar heeft Agoris een keer van Tuur gewonnen en ik een keer van Handewasser... maar dat zou ik thuis relaxed in m'n stoel met een achtergrond muziekje op nooit kunnen.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina