Heb je nu pas toegevoegd, had verder niet gekeken in het topic, sorry. Invite me wanneer je wilt, woeh!
ze stelen zoveel, quicknezz aka noob vroeg aan mij , wie sit er in je cod:waw team, ik zeg zo de namen , gaat meneertje '' ik ka geen eigen mensen zoeken ,meteen contact opnemen en hem vragen in ze clan wat tog nie gelukt is want niemand wil in jou clan!''
Jammer dat ik geen leader ben maar iemand anders leader is! en 2 wat ga je nou blij doen jullie hebben een ebbie gekozen die nethris ofzo, ze oude naam seggie met ze world of war 3 uit 28
hij zuigt idd in cod:waw maar in fifa09 is hij kk pro , dus we kunnen hem goed gebruiken voor fifa 09
tja als je alles op één potje baseert, zegt het al genoeg over deze clan. Jullie kijken alleen maar naar de K/D die dus geen zak uitmaakt en naar één potje. Als je echt wilt zien of iemand skills heeft zul je met hem een scrim moeten doen om zo ook z'n teamwork te checken, en ik heb een paar potjes gespeeld met nethris en hij ging bijna elk potje positief dus ik verwacht wel dat hij later ook goed kan zijn voor het call of duty team
Haha jongen als je ziet dat ze kill death 0.50 is en hij haalt in 1 potje 3-28 dat weet ik zeker dat je nog veel mag gaan oefenen voordat je is positief staat. En we kijken niet altijd naar de kill/ death hij moet gewoon boven de 1 zijn of als eronder is gewoon pro zijn.. Ga maar veel plezier van die nathris aka saggi halen wat boeit mij het kom maar scrimmetje met hem erbij wij geven jullie pakkie
Quick, je moet beter kijken. Ik heb een k/d ratio van 1.42, en haal elke potje positief. Anyways, Ik ben niet zo van de shooters meer van Fifa enzo.
mooie dis *) btw ik je toegevoegd op msn, moet je maar ff accepteren ^^ @quick btw volgens mij lul je want dan is het weer 3-19, 3-20 en nu weer 3-28 =,=
Nethris huh kijk je ouwe account maar seggi daar staat je kill/death heel mooi op en het is 3-28 dat zeg ik al 980213812903 keer maar mensen hebben een bril of geld nodig voor een nieuwe monitor
ga spelen man ik weet zeker dat je een keer 3-20 hebt gezegd en een keer 3-19 yeah thats right now go and edit that posts