1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het daar niet helemaal met je eens inferno
     
  2. Djubbie

    Djubbie New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey man axiK! Ik heb van jullie gehoord van downfaLL dat schijnt een nieuwe CoD 2 Clan te zijn toch. Ik had gister volgensmij met jou en enerGi gespeeld! Jullie zijn best goed man *):thumbs: Naja succes ermee verder ben benieuwd naar jullie site!

    Groetjes Djubbie
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuhh nee niet echt meer :+, is dat lang geleden?

    Towel, laat verder gwoon zitten. Ik speel veel verschillende spellen alleen heb ik niet echt de nieuwste pc dus ben niet echt meer into pc gamen zoals ik vroeger was. Verder heb ik GoW wel veel gelanned met frans (hackworth nld) vond het wel leuk (duidelijk dat ik niet van hem kon winnen), maar tis toch niet het spel wat ik graag speel. Ik zit zoiezo niet graag stil, dat zei frans ookal dat je echt moet leren om geduld te hebben met GoW. Daar had ik geen zin in :9. Ok ik heb mezelf wel genoeg verdedigd, laat mij met rust en ga gwoon verder met het topic. :b:
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou met rust laten? Há dat dacht je :9 ;)

    Hey even dit, hoe is het nu met Frans man? Laatste keer dat ik hem sprak (telefoon) had hij het erover om z'n xbox te verkopen en er een extra gitaar bij te kopen. Het is jammer dat ik hem niet zoveel meer spreek, het is een best jong :)
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar, anders stuur ik frans achter jou aan. Met frans gaat alles chill, is net geslaagd voor havo. Enigste wat hij doet is burnout (de laatste, weet niet hoe die heet). Hij wil zn 360 wel verkopen, maar dat is nog niet gelukt, hij probeert mij er in te verleiden 8) maar ik geef geen krimp.

    Ik kan misschien wel vrage of hij misschien wel weer eens op GoW wilt komen? Het is altijd leuk om te horen hoe het met jullie clan ging eerst, met jou en smebber (ofso wat een naam btw) 8).
     
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe af en toe komen er ook nog mensen naar me toe met: 'ken jij Vunzie of Smebber? Ze schelden je echt de tering!!'

    Die jongens hebben vroegâh in me clan gezeten, helemaal aan het begin. Heb ze er in verloop van tijd uitgetrapt, geen vriendjes gemaakt. Die Vunzie heet nu Kut Mongooltje ofzo hoorde ik.

    Maar mooi dat Frans geslaagd is, had het ook wel verwacht.
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zie het zo, als er 2 EXACT gelijke teams zijn, precies even goed, Het Ene team Rushed, het andere team camped, dan wint het Rushende team, is bij elk spel zo, lijkt me niet dat dit bij gears niet zo is, een slim rushend team pakt een camper simpel.
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Flauw voorbeeld: Campen bij Boom @ Mausoleum. Dan weet je vanzelf wie er gaat winnen
     
  9. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Campers zijn echt verrot !!! :mad:
    Ik ben het eens met Inferno dat een rushend team ze vaak snel uit kan schakelen.
     
  10. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens, wel leuk jullie antwoorden, maar Amerikanen (pro teams) krijgen maandelijks betaald om elke dag te gamen.
    En hun hebben zowieso elke maan MLG, en om de week wel een LAN toernooi!
    Trekken ze wel veel voordeel mee, en de game wereld is daar veeeeeeel groter! moet ook in Nederland gebeuren!

    We hebben trouwens tegen VVV gespeeld, alleen op hun host, we hebben 3-0 gewonnen, LOL
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Veni Vidi Vici? Nice. Voeg em ff toe op vWar, samen met die ene waar ik in meespeelde xD.
     
  12. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...

    VVV, die MLG winnaars, OWNED!
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan wij daar toch ook heen?
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    vVv dus?
     
  15. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 3-0 off-host? Lol, volgende keer doen wij mij aan MLG :9
     
  17. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    geil mag ik dan ook in jullie clan?
     
  18. SsAnThaBoSS

    SsAnThaBoSS Guest

    good job gasten, als jullie daar gaan winnen zijn jullie ECHT beesten..
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zat net de h2 exp deeltje 11 door te lezen en ik zag daar wat toepasselijks staan.

    Weetje je probeert nou serieus al 5 jaar met gamer praat te verkopen dat mensen die Halo 2 op live spelen 'bummers' zijn maar ik vind dit maar een beetje kaal. Schijt aan of je nou 2000 games hebt gespeeld of 15000 wat maakt ons het nou uit hoeveel je gamed? Speel gewoon omdat je het leuk vind en speel daarom ook wat je leuk vind. Voor veel mensen is dit Halo 2 waar onder ik. Weetje ik weet dat jij social life
    hebt maar kom dat niet om de 5 minute op een xbox forum hier zeggen doe dat op www.kaal-social.com amen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2007
  20. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jullie net zoals ons tegen vvv england hebben gespeeld en niet tegen de amerikaanse :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina