1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij speelt nu ook H2 en COD2 tegelijk en is in beide een topspeler dus daar maak ik me niet druk om. Ik hoop zelfs dat hij H3 gaat doen dan kan hij de basis vormen voor een UK team

    We nemen mensen aan voordat een game uitkomt omdat je dan vanaf moment 1 kunt trainen en tactics kunt verzinnen. Dit deden we met COD3 en is ook zo gegaan met GOW dus ik blijf het ook zo doen ~


    Ik kwam aanzetten met qG.CasuaLL en toen kwam MasterSpy aanzetten met Powder, daar heb ik Povvd3r van gemaakt ..
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH de proffa van roffa :+ Undutchable (of sir ice2k6) was altijd een relaxte speler en een echte veteraan in de halo wereld

    En waarom spel je powder niet normaal (zoals met een w)?
     
  3. fetEX

    fetEX Guest

    hehe zit undutchable nu ook al in qG!..

    welk spel gaat hij in godsnaam spelen dan? ik neem toch aan halo 3 sinds hij ook heel wat potjes halo 1 en halo 2 achter de rug heeft...

    weet nog wel van sir ice2k6 dat hij nogal arrogant was op de halo 2 live experience delen. daar zat hij qG Realistiq altijd af te kraken en te zeggen dat hij poep was, terwijl hij nog nooit met hem had gespeeld. ( ja ja dat waren de tijden de halo 2 live experience delen)

    achja met halo 3 kan die shit weer helemaal overnieuw beginnen..
    en heel miss gaan er weer een paar van ons meer dan 3x gebanned worden.
    :b:
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb je gelijk in Ssant, als het nog steeds zo'n arrogant mannetje is, zie ik hem niet graag naar qG komen, en vooral niet naar halo 3.
     
  5. IntenZz

    IntenZz Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat hij mij raped met cod2 :mad::mad:. niet zo gek als ik dit spel een jaar niet gespeeld heb. wacht maar af als ik weer in topvorm ben:p zoals vroeger, DL Headshot:D:p mooie tijden toen:p
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wou hem bijna van me friend list verwijderen deed zo'n pijn aan me ogen.

    Masterspy > povvd3r (wrom niet gewoon inpplaats van vv een W en van die 3 een e) :confused:
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die naam zelf verzonnen jah:p
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, En ik vind masterspy ook wel beter eerlijk gezegt (ik noem jerome toch spy waarschijnlijk :+). Maar dat is slechts een mening :eek:

    Ik had gezien dat qG bij de LAN van WiZblue staat ingeschreven, misschien is het wel beter om daar te gaan 'bootcampe' (zo noemen ze dat blijkbaar) omdat er dan ook andere tegenstanders zijn (zoals Thun3r zOMG dutchpro)

    ff nog voor wat info kijken.

    Edit; lars heeft ons ook alvast ingeschreve lol
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  9. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vet, is er ook een site??
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd waar heb je dat nieuws vandaan kauwgom?8)

    Miss dat towel er ook wel heenwil dan, kunnen we jullie snipen:cool:

    edit: Ooh en br33z4h is gewoon in (H)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  11. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet sir ice, dit is een andere undutchable
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    GS Deil3naar NL
    aVIP Deilenaar
    Deilenaar 300
    vQ UndutchabLe
    qG I Ven1Xz

    Ven1Xz' zijn eerste spel was CoD2 op de 360, hij heeft nooit een xbox1 gehad.

    omdat je niet gewoon Powder schrijft en hierdoor zorgt dat iedereen je zal herkennen als Povvd3r. Een gamertag / nickname hoort een deel van jezelf te zijn. Waarom zet ik een Z achter me naam? Stel je voor dat we allemaal LeGeNdaRisCh zouden heten.

    GS Deil3naar NL
    aVIP Deilenaar
    Deilenaar 300
    vQ UndutchabLe
    qG I Ven1Xz
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het een andere Undutchable.
    En ik denk dat ik geen andere powder ken in europa. Btw als je gwoon goed bent en iedereen je kent hoef je geen povvd3r te heten maar kent iedereen je toch gwoon als powder.

    Maar dit schiet toch niet op, als jerome liever het zo wilt ga moet hij dat zelf weten :)
     
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    POEDER!
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah witte poeder *snuif* *snuif*
     
  16. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    cokesletje
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Combineer anders je gamertags! Masterpoeder BE sounds good:cool:
    Maja ik wil ook nog ff mededelen dat ik masterspy een veel betere naam vind. Masterspy is gewoon bekend met zn naam, en ik zou die bekendheid ook houden. Wat airwave ook zegt , je naam hoef niet identiek te zijn. Je wordt vanzelf herkent als je goed bent. Met een 3'tje is Bre3zaH!

    Welke lan?
     
  18. Candyman

    Candyman Guest

    Genieten man, mijn mening weet je denk ik al poeder slash po v v der. Vind het zo heerlijk om het gewoon met twee v's uit te spreken klinkt ge wel dig.

    * Towel goed om te horen dat je setje vet vond, als ik het nog is zoek om een uurtje bezig te zijn met muziek in elkaar flatsen dan stuur ik je het wel weer een wat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2007
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mezelf ingeschreven jah, ik moet nog aan de rest vragen of ze mee willen gaan. Ik had aan Wiz gevraagd of die mij alvast inschrijft want ik ga denk ik gewoon ook al gaan de andere niet mee
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar? Wanneer? wat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina