1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je al hoeveel dagen je volgende maand naar de lan gaat Stijn, ik ga 3 dagen
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Krusch ken ik wel, maar wie zijn die andere 2?
    Ik denk dat het geen comp voor ons en qG is als ze het zelfde niveau zijn als krusch

    En op NME zat maar 1 goede speler, en die zit nu bij mij in het team :+
     
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan hoelang ben jij van planm om te gaan naar de lan
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  4. fetEX

    fetEX Guest

    @ realistiq: vandaar dat je de hele tijd niet online was man! probeer even die disc zo snel te regelen. we zitten nu de hele tijd met randoms te spelen (joep, ik )! maarja maakt me allemaal niet zo veel uit als je maar 24/7 online bent in h3:b:
     
  5. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet die NME van Halo maar de NmE die Rainbow six speelde op Gamebattles.

    Ja ze zijn het zelfde niveau
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2007
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ben ik dat wel en mischien ook weer niet.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    3dagen, zoiezo 2 , vrijdag moet ff kijken hoe die dag verloopt met school enso. Ik wil gwoon savond daarheen gaan maar dat zien we dan wel
     
  8. fetEX

    fetEX Guest

    @gozer die zegt dat hij misschien een clanhoppertje is en misschien ook niet.:
    je bent er een. :b:

    P.S.: is ons forum trouwens naar de haaien of kan ik er alleen niet meer op?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2007
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een week vrij van mijn werk en ik ben vanaf morgenavond weer 24/7 op halo voor die week:p
     
  10. fetEX

    fetEX Guest

    mooi mooi! dan zie ik je weer online kiddo
     
  11. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  12. fetEX

    fetEX Guest

    gozer ik snap echt nu hoe je die kills pure ownage kunt noemen. ja hij heeft het wel zo bedoeld om die sticks op die manier terecht te laten komen, maar hoe vaak lukt zoiets? eeeuhm 1/100?

    het is gewoon kk dom om zoiets te proberen je kan hem veel makkelijker gewoon proberen te pakken. Die aap schiet de hele tijd zijn eigen shield eraf met die tonnetjes. 99/100 wordt je gewoon gekilled door die andere knaap door shot met zijn br.

    ownage= no shield, 3 mofo's uit br-en. dat is ownage
    peace
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha stelletje perverts zitten het qG topic stiekem om te bouwen naar het Halo Live Experience topic. GIEREN!
     
  14. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met onze site? Activiteit = 0.00% Forum doet het niet.. Wanneer komt onze nieuwe site of wanneer word de site die we nu hebben weer gerepareerd?
     
  15. fetEX

    fetEX Guest

    hahah ja eigenlijk wel man. maar moet ook :b:
    idd site van ons is best lelijk, dat het forum het niet meer doet.
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is gewoon fucking saai op dit forum.
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hij probeert wat Orginelers aantepaken met zijn montage. Als je naar Shook on3 of al die andere gasten op het H3F. Dan zie je het meest Snipes en BR's multikills etc. Maar wat hij doet is een heel moeilijk en gewaagde kill maken maar hij kan het. Ik vind zelf dat je een beetje gelijk hebt om zulke soort stucks te maken maar hij doet het voor een Montage. Als je gewone stucks hebt in een montage dan is er niet echt heel veel aan want dat heb je in nog zo'n 100003929 montages gezien.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    1) het is al veel vaker gebruikt
    2) Ik vind 1v1 montages niet leuk
    3 ) 1v1 in h2 zegt niks over hoe goed je bent (vooral sinds 1v1 geen MLG gametype is in de regular season)

    @smartiez, you got that right :b:
     
  19. fetEX

    fetEX Guest

    1) mee eens
    2) mee eens
    :cool: mee eens
    4) ik heb soieso al een hekel aan montages. ze zeggen niets over iemand zijn skill. gameplays daar in tegen vind ik een stuk leuker om naar te kijken.

    en is je xbox nu onderhand al gefixed man?wat een hoerenzooi dat je het niet gewoon geregeld krijgt via de klanten service.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Onze site is idd in de maak, PC van DestRooo was ff gecrashed maar hij is alweer in volle gang aan het coden en leuke-site-bouw-dingetjes aan het doen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina