1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

eOs EviL B u U wtf

JeePee sterf met je VVV forum ga autorijden

Nemesis ik was ff weekendje weg, awards aangepast

H2 Dudes lekker gespeeld dag dag TW

Terreur in je EUR ftw!

/Mod Tot ziens, je grote waffel komt ons de strot uit. ~Arjan

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    post 96.000 :)

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    evil buu uit qG? locustgod erin? hoe zit dat ?

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou liever wel, daarom vraag ik er ook naar.Lijkt me heel simpel

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B U U U U U U U U U!! Welk dier maakt dit geluid?

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

KOE

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je hier nu mee, ik gebruik zeker BxB en BxR en doublshot alleen als ik zeker weet dat het lukt

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf BxB moeilijk want je moet het pookje ook nog bewegen anders sla je tegen de muur of niks.

9. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er zijn nog meer dieren die B U U U U U U U U U U! doen.

10. Candyman

Candyman Guest

Dwaas, probeer je hier mee nou te zeggen dat het gebrijken van deze bugs cheaten is_0/

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zie net dat die TW G Snipe waar Experienz en ik tegen speelde nu opeens in iG zit. Is iG zo wanhopig dat ze zoveel mensen aannemen voor Halo 3 straks

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    yep, als je slim genoeg was om ook nog eens wat te lezen voordat je met dingen akkoord gaat..

3. HOE EN WANNEER JE DE SERVICE MAG GEBRUIKEN

De Service is bedoeld voor persoonlijk gebruik. Je mag de Service niet voor commerciële doeleinden of op een onwettige manier gebruiken. Ook mag je de Service niet gebruiken op een manier die schade kan toebrengen aan bedrijven die aan ons zijn gelieerd, wederverkopers, distributeurs, serviceproviders, partners en/of leveranciers (gezamenlijk aangeduid als de 'Microsoft-partijen'), of klanten van een Microsoft-partij. Voorbeelden van schadelijke, niet-toegestane activiteiten zijn: (i) pogingen om toegang te krijgen tot accounts, computers, hardware of netwerken die aan de Service zijn gerelateerd zonder bevoegdheid, (ii) verstoring van accounts, computers, hardware of netwerken die aan de Service zijn gerelateerd, (iii) (pogingen tot) het verkrijgen van gegevens via enige methode van de Service, tenzij we deze bedoelen te verstrekken of voor jou beschikbaar te maken, (iv) het gebruik van de Service of gerelateerde hardware om gegevens te verkrijgen voor het ontwerpen, ontwikkelen of bijwerken van onbevoegde software die je gebruikt of voor anderen beschikbaar stelt voor toegang tot gebruik in verband met de Service, (v) direct of indirect aan anderen kosten berekenen voor het gebruik van de Service, (vi) het gebruik of de distributie van onbevoegde cheats, macro’s of scripts, (vii) het exploiteren van bugs of het aanbrengen van onbevoegde wijzigingen in software of gegevens in de Service of een bepaalde game om een oneerlijk voordeel te krijgen in een game.

bron:http://www.xbox.com/nl-NL/live/legal/

Even kijken wat bungie er over zegt (gele gedeelte):
    http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=7364094&postRepeater1-p=2

dus: _0/

@masterspy:
    Nou dat ik vaak genoeg met QG members speel en ik tot nu toe gehoord heb dat ze het niet goedkeuren, maar hier worden de gasten die het doen opgehemeld....

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Falcon jij neemt jezelf toch niet serieus he? wat een grap dit.

14. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bugs zitten gewoon vast in de game, En iedereen is toch vrij om dat te doen? dan moet je niet de spelers de schuld geven...

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Falcon, ik weet met 100% zekerheid dat ALLE halo(h1+h2 spelers) spelers die competitief spelen vinden dat BxB, BxR en RRx gwoon erbij hoort, een 'truckjes' zijn om iemand sneller af te zijn met iemand uitschakelen

Ik heb dit nog nooit gezegt, maar een speler zoals jij zal dat nooit begrijpen.

heb geen zin om uit te leggen btw.

16. Candyman

Candyman Guest

Waarom zou ik slim zijn om allemaal van dit soort dommen theorien op internet op te gaan zoeken, ik speel liever de game. Het is heel simpel ik als Halo 2 speler zeg, de bugs zoals BxR en RxYY etc etc word niet gezien als cheaten omdat het gewoon een deel van het spel is geworden. Hoe spijtig het mischien ook is. Verder zijn er ook anderen bugs die gebruikt kunnen worden die niet zijn toegestaan op Tournooien zoals teleport jump op beaver creek. Mischien word het gebruik maken van bugs wel gezien als cheaten door mieren neukers zoals jij, maar toch kijk naar de feiten. Is er ooit iemand gebanned op Halo 2 door een BxR, RxYY of een super jump? Is er ooit iemand uit een tournooi gegooid door een BxR, of BxB? Maar blijf jij maar op alle sites lezen over Halo 2, dan speel ik gewoon lekker de game :b:

Oja, dus _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2007
  17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
  18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    superbounce is ook cheate joep...

reaper iedereen weet dat MLG de slechste spelers zijn op de wereld en allemaal cheaters zijn

19. Candyman

Candyman Guest

Pas op als de referees dit zien word hij nog disqualified.

Dat zijn trouwens wel de mooie jongen, no shield in een jump :b:

Er is nog nooit iemand voor gebanned.

20. Candyman

Candyman Guest

Smartiez trouwens even wat uitleg:

Quote:
    Originally Posted by SmartieZ
    qG Maestroo and qG Sanddz used to play H2 only, they had a small vacation and just came back today. I signed them up just to see what they can do :)

Quote.
    Originally Posted by FrenZie
    Maestroo is a beast.

You should try get Infy to sign up with him.

Quote.
    Originally posted by SmartieZ

Sanddz > Maestroo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina