1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind superbounce cheaten, je mag best wel voor je plezier gebruiken, ookal word er niemand voor gebant.

Maestro> Infy jeweet.

2. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat lullig is? Nou dat je op lockout gaat sumperjumpen en boven op Top blue land met een Skull en dat je daar gaat campen.

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat geeft ook zeker niet, en ik weet ook zeker dat iedere competitief speler deze 'trucjes' gebruikt.Ik snap ook compleet dat deze spelers het puur als trucjes zien om een ander sneller af te zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat de MLG spelers slechte spelers zijn....MLG hanteert alleen andere regels ,dan Bungie en Microsoft, en volgens hun boekje zijn het dan ook geen cheaters.

@Candyman:
    Welke theorieën? Leuk dat jij als Halo2 speler dat zegt maar Bungie zegt iets anders.
    Zoals jij ook al zegt is het een onderdeel van het spel geworden, de toernooien hebben dat inderdaad geaccepteerd.
    Ik vraag me alleen af hoe jij aan je ''feiten'' komt.Als je als op de link van Bungie geklikt had je gewoon in het gele kunnen lezen dat mensen er voor worden geband.

Ik snap trouwens ook niet waarom je zo aangevallen voel?Ik heb jou niets misdaan en gewoon een vraag gesteld. Ik hoop dat ik nog steeds met de QG clan kan rond hangen ;)

4. Candyman

Candyman Guest

Klinkt net als een hele slechte mop.

5. Candyman

Candyman Guest

Ten eerste ik voel me niet aangevallen ik vond het gewoon een zwaar dommen post die nergens op sloeg. En even over jou gele stukje waar je het de hele tijd over hebt, ik heb dat zeker wel gelezen, ik quote:

And we don't ban anybody for BXRs or superjumping by the way. :): Het zal wel aan mijn Engels liggen natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2007
  6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor een normale reactie (Ik meen het echt, wat nu niet echt meer goed overkomt)
    Iedergeval ik zei dat van MLG spelers omdat toen dit in de h3 draad afging iedereen (sommige dan) zei dat MLG spelers te slecht zijn om het spel normaal te spele ofso en was niet echt bedoelt om jou sarcastisch af te zeiken.

En het is precies zoals je het zegt MLG hanteert andere regels omdat ze een andere 'state of mind' hebben. En zo is het gwoon en ik vind het wel fijn dat MLG het zo bekijkt.

7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ist ook...

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Quote dan wel het hele stukje....
    Het zijn dus niet automatische bans vanuit bungie, het zijn feedback bans vanwege de bxr en superjumps. Dus ja er worden mensen geband voor Bxr.

@Leg,
    Fijn dat ik hier normale discussie met je over kan houden. MLG meet met 2 standaard lijkt mij. De schiet en sla bugs worden wel toegestaan maar anders andersoortige bugs niet.Het zitten op bepaalde randen word ook niet toegestaan als ik het me goed herinner. Ik weet niet zeker hoe het vroeger bij WCG er aan toe ging, maar er was wel iets van een soortgelijke regel over bugs.

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend allemaal...

10. JeePee

JeePee Guest

Bij PGR3 mag je shiftglitchen, wallbashen en shortcutten iig :9 Echt streng is de WCG dus niet.

11. TriTonium

TriTonium Guest

@ Falcon

Alle bugs mag / kan je gebruiken, je word hiervoor niet geband door Bungie of Microsoft etc, Bij WCG met halo2 toendertijd mocht ook alles alleen toen wisten nog bijna niemand van double shot af..

12. Candyman

Candyman Guest

Het gebanned worden door feedback ligt alleen maar aan het feeback systeem daarom heb ik dit niet erbij betrokken omdat dit weer een ander onderwerp is. Als ik een speler een feedback cheating stuur kan ik er niet bij zetten wat de cheat is. Zoiezo worden er niet veel spelers hierdoor gebanned want je moet heel wat feedbacks binnen krijgen, worden er maatregelen genomen. Het beste voorbeeld wat ik kan geven is een mailtje sturen want daar staat wel bij wat het betreffende probleem is. En ik durf je te zweren dat bungie nog nooit iemand heeft gebanned na een mailtje van een of anderen fool waarin staat dat er BxR word gebruikt. Dus dit is zoals ik al eerder zei mieren neuken en ik heb daar nu wel een beetje genoeg van.

Wat wel boeiend is dat ik PERFECT score heb gehaald vandaag op pokemon stadium met Eieren vangen en... Pokemon tellen \o/

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was toen de enigste die BxRde volgens mij :confused:

14. Candyman

Candyman Guest

Grapje zeker?

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt, omdat toen de update nog maar net uitwas en ik zweer je NIEMAND wist van de BxR voor de update(op amerikaanse pros na dan, McGavin kwam ermee), daarna waren er maar weinig die het gingen doen. Tuur wist het niet toen ik het op hem deed.

Ik heb het ook niemand zien doen van alle matches die ik heb gezien op de WCG, vond het maar raar.

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  16. Candyman

Candyman Guest

Volgens mij was de WCG al weer tijde na de update, de BxR was al bekend bij groot deel van de Nederlanders wat ik mij kan herinneren.

17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    ik kende hem ook al, alleen ging toen niet naar de WCG.

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarna werd het echt een hype, maar ik kan me niet herinnere dat bxr werd gebruikt op de WG, maarja zal wel niet dat het boeid ofso.

Vincent kan niet snipe

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een aantal gasten op Live zeiden dat B U U weg was?! vervangen door Locustgod??

20. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel dat ze al een tijd buu wilde vervangen want xHLHx Gimbly is ook gevraagd en ik hoorde ook dat SG dSis was gevraagd alleen dat weet ik niet zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina