Vele kennen dit appraat al uit de clip van Swedish House Mafia. Maar dit verdient een eigen topic. De OP-1 is nog niet op de markt, maar de beta testing is nu aan de gang. Teenage Engineering portable synthesizer Op-1 Dit apparaat is werkelijk geniaal: Klik voor info Zie hier de clip van Swedish House Mafia: En hier wat je er snel mee kan doen: En hier: De prijs is nog niet bekend. Maar zal verwacht in 2011 op de markt komen. Wat denken jullie van dit apparaat?
Leuk speeltje als je het gratis krijgt, maar om hier nou serieus tracks mee te gaan produceren? Heb verder niet de moeite genomen om er verder meer over te lezen, maar het is meer een speeltje dan dat je er echt iets nuttigs mee kan.. Maar goed, whatever floats your boat!
Opzich best leuk, maar je moet natuurlijk niet denken dat iedereen nu tracks als ''One'' kan produceren
Grappig ding voor een eurotje of 120. Dan steek ik em wel is in mn tas om in de trein met mn koptelefoon op te producen. Keihard lijkt me dat! maar niet voor 800$ dat slaat helemaal nergens op.
Inderdaad, als hij rond 100/150 euro op de markt zou komen zou ik 'm zeker halen, briljant tijdvermaak lijkt me dat maar 800 dollar is achterlijk duur voor iets waar je eigenlijk niks mee kan (althans, ik neem aan dat je nooit een volwaardige track kan produceren ermee).
Het ziet er leuk en aardig uit, maar ik denk dat het met dagelijks gebruik na een maandje al enorm verveelt. Al zou ik hem voor 150 euro misschien ook niet laten liggen.