1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tegen ombouwen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door berry moeskops, 11 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duketown NL

Duketown NL The Duke

Leuk Bevonden:
    0
    Niks kortzichtig, het is zo. Die vriend van de topicstarter deed toch al niks met z'n xbox.

Ik persoonlijk heb zo mijn redenen waarom ik er geen honderden euro's per jaar meer aan kan besteden.

Ik denk wel dat men het kopieren van games een beetje kan voorkomen door:
    - gamers in Europa niet zo te naaien met te laat uitkomende games
    - redelijke prijzen
    - beter testspelen / ontwerpen van een spel, want soms zijn de fouten of verbeterpunten wel EXTREEM duidelijk

2. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met een gedeelte van Duketown NL eens, het is niet eerlijk om spellen te kopieren waar iemand voor betaald voor heeft.|:-

Maar om nou geld te vragen van je eigen vriend is nou ook weer stom...

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    no offence, hoor.....maar hoort dit niet in een ander forum???:confused:

4. Duketown NL

Duketown NL The Duke

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Maar het was in de 1e plaats al stom van die vriend om totaal geen vergoeding aan te bieden. Niet eens een paar rondjes bij het uitgaan ofzo...

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Doe het alleen als jij een keertje met zijn vriendin mag. Kijken wat hij zegt. :p
    Ik vind dat je het zeker niet hoeft te doen. Hij heeft gekozen om hem om te bouwen omdat je dan goedkope spellen heb? Hij krijgt veel zakgeld en heeft een baantje? Laat hem ze dan kopen. Hij moest toch kiezen....

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem... :) Net tien minuten geleden heeft een vriend van me zo'n 20 van mijn spellen mee genomen om er ehhh back-ups van te maken :eek:

Aan de ene kant is het niet zo leuk omdat het mij veel geld heeft gekost om al die spellen te kopen, maar aan de andere kant heb ik die spellen gekocht omdat ik het er voor over had. Haast alle spellen heb ik nu uitgespeeld en veel plezier aan gehad, dus heb ik mijn geld er al uitgehaald.

Daarin tegen leen ik af en toe wat DVD's van hem :D

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem wel games lenen..but hey..that's just me...

Tenzij hij mn games zou toetakelen of whatever...

Ik hou er ook niet v als mensen XBOX back-ups gebruiken etc.

Maarja....

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben echt zwaar tegen spellen kopieren, zowel op de pc als op consoles. Je verziekt gewoon de gamesindustrie ermee. Desondanks ga ik er wel een 80GB harde schijf in laten plaatsen, en laat ik er een m*dch*p in zetten. Waarom?
    Divx films, regiovrij spellen spelen, emulators en mp3´s, baby... :p

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nu ga je dus het stelen goedpraten, want het illigaal verkrijgen van games is niets minder dan stelen.

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Idd, dat is net zoiets zeggen als 'die lada mag je best jatten, hadden ze maar een goede auto moeten kopen'

11. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, eerst even een reactie op Nosh_JSRF.... je bent tegen kopieren, maar je download films.... Mmmm, waarom koop je die dan niet? En dan Shriko... ben ik hier de enige die kopieren niet erg vind? Nee... Ik bedoel ermee te zeggen; wanneer je een kwalitatief minder spel maakt...dan moet je ook niet 67 euri vragen, maar dan vraag je maar 30 of 20 of een ander bedrag dat goed is voor het spel. Je kan mij niet vertellen dat je PGR2, of Topspin, net zoveel waard vindt als worms3d of backyard wrestling of buffy the vampire slayer... Niet alleen in de tijd die erin is gestoken zijn ze minder waard, maar ook het spel zelf (grfx, gameplay, duur spel etc.)

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wees nou eerlijk, iedereen download muziek gewoon via KaZaA. Misschien zijn games dan wel wat duurder, maar het is het zelfde principe. Ik ben er niet echt voor.. maar tegen ook niet. :)

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een drama zeg, ik zou die vriend nooit meer aankijken als ik jou was.

Maak er niet zo'n probleem van! Als je ze niet wilt uitlenen vanwege het copieëren, ok dan. Maar ik begrijp ook dat je ze wel uit wil lenen als je er geld voor krijgt en dat vind ik hypocriet.

Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    De DIVX films waar ik op doel zijn Anime films/series, die hier in nederland niet of moeilijk te verkrijgen zijn. Tja, en dan is downloaden de enige mogelijkheid.

En muziek download ik inderdaad ook via Kazaa, Newsleecher of Soulseek, maar.... van iedere band waar ik mp3´s heb, heb ik ook een of meerdere cd´s, met uitzondering van mijn FF mp3´s.

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als hij ze zou willen lenen. Maar waarom komt hij zelf niet aan z'n games? Als je een beetje goed bent op internet weet je wel een paar ftp's waar games op staan. Dus je kan zeggen van: "Als jij zo nodig illegale games wil spelen, moet je er maar zelf aan zien te komen".
    Maar om voor zoiets nou jullie vriendschap op het spel te zetten, wel laf dat hij gaat drijgen, terwijl je altijd het recht hebt om nee te zeggen.

16. vimfuego

vimfuego heavy metal hero

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, geef die gast enkele links om rips te downloaden, doe je hem nog een plezier ook...scheelt weer ruimte op zijn HD ( mijn xbox is trouwens niet omgebouwd)

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zeg gewoon eerlijk van je wat je van kopieëren vind en waarom je er tegen bent. Als hij daar geen respect voor heeft dan heeft ie gewoon pech. Zeg er dan bij dat je het niet eerlijk vindt dat jij spellen voor de volle mep koopt en hij voor jouw spellen niks hoeft te betalen, misschien kan je een regeling treffen dat hij tegen een vergoeding de spellen kan "lenen".

Als ie kwaad wordt dan zou ik zelf zo iets hebben van; "Goeie vriend ben jij :{ " Vrienden horen elkaar te respecteren en niet kinderachtig gaan liggen zeiken om of je nou wel of niet een spel uitleent...

18. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    en maakt er vervolgens "back up`s" van }:] hahaha

Je heb ook van die vervelend mensen die als ze bij je komen spelen je "save game" even opslaan :)
    Om vervolgens zelf het spel niet te hoeven uitspelen... :p
    een zekere D.B. heeft hier een houtje van ;)

19. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Nosh_JSRF

Ik vind het allemaal best!
    Jij hebt dus alles wat je op je PC hebt staan ook origineel (en dus niet sommige dingen van de band wel...) En anders moet je niet zo schijnheilig doen....

20. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    THX iedereen voor zijn of haar reacties!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina