1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 4, wat een drama

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Okami69, 10 okt 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dat geknetter zie je niet meer zo vaak bij tekken 4.... alleen bij die echt sterke moves waar ze hun tekken voor gebruiken..... en bij dead or alive is die collision detection ook niet altijd even goed hoor.... speel maar met bass tegen leon ofzo dan moet je met leon die kopstoten op de grond doen dan zie je het vanzelf wel.....

2. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Eens, maar ik denk dat het bij DOA een stuk beter is dan bij Tekken.

Overigens denk ik dat hij Streetfighter bedoelde met special effects. Kennelijk denkt hij dat dat bij DOA ook gebeurt. Kennelijk DOA nooit gespeeld.

Wat me altijd het meeste beviel aan DOA was de snelheid (en de countermoves) en na Tekken 2 (die nog erg snel was) is Tekken erg traag geworden qua moves. Overigens was Tekken 2 import nog een stuk sneller dan Tekken 2 PAL. Nooit geweten waarom dat het geval is. Nou eigenlijk wel, gewoon luie programmeurs die van 30 FPS naar 24 FPS niet een paar framepjes laten vervallen.

3. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    tekken 4 is echt wel kick. Ik heb DOA3 ook, en wat mij teleurstelde was maar 1 sla en 1 schop knop. De combo's en worpen zijn veel simpeler en er zijn er een stuk minder van.
    Geef mij tekken maar, helaas heeft mijn broertje de PS2 op zijn kamer, dus soms zit het er gewoon niet in 8).

4. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 100 per character vind ik zat hoor, meer onthou ik er toch nie. Bovendien kun je tegen een menselijke tegenstander toch nooit de 10-combo's uitvoeren.

5. Michielygil

Leuk Bevonden:
    0
    ja, heb je die moves van doa3 wel es gezien? daar noemen ze alles een move, zelfs als je punch en kick na elkaar doet, ja, zo kan ik het ook...

6. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    en in tekken staan die gelukkig niet in de move list. . .

maar ik vergat even dat de discussie begon toen hi-lander zei dat Tekken zo gaaf is zonder special effects. Nu ga jij dus zeggen dat Tekken roelt omdat ze zoveel special moves hebben. Tja, dat wordt lastig kiezen nu.

7. Michielygil

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, wat hilander zegt interesseert me weinig eerlijk gezegd. Naar mijn mening heeft Tekken meer moves (worpen en speciale aanvallen) dan doa3. Combo's interesseren me geen fuck want die onthoud ik toch nooit. Wat ik nog wel steeds onthoud is die 3voudige worp van Nina waarbij je allebei de armen breekt 8).

8. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Okay jij je zin. Ik had gewoonweg veel meer verwacht van Tekken 4.

9. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Come to think of it, ik had gewoonweg veel meer verwacht van PS2. Na anderhalf jaar heb ik toch zo iets als emotion engine my ass, dom weg een opgeleukte PSOne, meer is die PS2 niet.

10. Michielygil

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hehe, moet je die reclames is zien, alleen maar imagebuilding...
    gelukkig krijgen de mensen dat ook steeds meer door.
    De enige games die nog echt wat zijn op de ps2 zijn GTAIII (god, nog 2 weken en dan komt vice city :9), Tekken, GT3 en Final Fantasy. Voor de rest stelt het naar mijn mening weinig voor. Ik ben dan ook blij dat mijn broertje dat ding heeft; zo mis ik die spellen niet en heb ik geld over voor mijn xbox.

11. VinZ

VinZ Guest

Toch is Soul Calibur nog altijd de vetste fighting game. Vond Tekken 4 trouwens ook tegenvallen hoor... Alle Tekkens eigenlijk... Tis wel leuk voor even, maar dan heb je het gehad. Vind het echt huurspellen.

Deel Deze Pagina