[PC] tekken 5

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 7 nov 2004.

1. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    2 nieuwe screens:D

2. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt geweldig, maar geen Soul calibur 2 Beater ! die gamecube versie speel ik nog Elke dag, link roeleert zwaar. maar deze MOET ik hebben.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eddie... waar is eddie? :'-( Deeltje 3 op psx gehad.. goed spel :) Dankzij eddie.. die er niet meer bijzit :eek:

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Chinees was law en die breakdancer was eddie, moet je wel gelijk geven, in tekken maken *noobs* meer kans om te winnen dan bij DoA.

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou met mijn vrienden als ik een dead or alive game doe wordt ik compleet gebuttonbashed blijven ze doordrukken net zo lang tot ik geen health meer heb.
    Maar als ik zeg maar tekken 3 pak verandert het totaal en heb ik toendertijd echt alle moves geleerd toen ie uit kwam.
    En daarmee kon ik echt bijna niet verliezen en ja die law en Eddie zijn echte buttonbashcaracters perfect voor newbies.
    Maar ja aangezien jij die dubbele salto kent kan je jezelf niet echt newbie noemen dan heb je het toch best onder de knie.
    Terwijl bij dead or alive echt de eerste aanval meestal ook de rest van het gevecht beslist aangezien het counteren een steen papier schaar spelletje is.
    Is niks mis mee maar als je tegen buttonbashers speelt is het echt irritant zit je dagenlang alle moves uit je hoofd te leren wordt je compleet geowned door een gast die niet eens zelf een console heeft.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag laatst wat nieuwe screenshots van Tekken 5 en ik viel achterover. Wat ziet dat er slecht uit voor wat ze hebben belooft zeg. Ze werken al 3 jaar aan dit spel en ik had wel verwacht dat het kon tippen aan Dead or Alive 3 grafisch gezien. Nu zie ik dit.. echt een dikke teleurstelling. Dead or Alive Ultimate is echt 30 keer zo mooi. Tekken 3 blijft mijn beste tekken, en ik denk niet dat ik nu een ps2 ga halen voor Tekken 5 :mad:. Dead or Alive heeft dan wel niet van die onrealistischer coole moves, maarja pech dan speel ik dat wel online :).

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    De gfx zijn wel HEEEEEEL erg achterhaald nu doa:eek:nline eraan komt. Maargoed, dat is ook het mooiste spel dat we op deze generatie consoles te zien gaan krijgen :) dus niet helemaal eerlijk.

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zijn idd zwaar naatje... DOA3 en DOA U zijn grafisch bijna hetzelfde, maar als Tekken 5 nog niet kan tippen aan DOA3, dan zit het goed mis. Zo blijkt maar weer dat de PS2 niet kan tippen op grafisch vlak aan de DOA reeks.

9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe screens...
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920588_20041217_screen005.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920588_20041217_screen007.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920588_20041217_screen008.jpg[/plaatje]

10. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij anders wel erg tof spel, en ik heb zeklf nog geen tekken maar ik heb op de ps1 tekken 3 en die is erg vet, en er zit online functie bij zo te zien. lekker online spele

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Tekken 4 nog regelmatig op de Playstation 2 en het is en blijft een fantastisch spel. Ik denk dat Tekken 5 dit gaat overtreffen. Hoop met vernieuwde frisse gameplay en leuke minigames zoals ooit beachvolley met een grote strandbal, etc...

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tijd geleden dat je dit gepost heb Greek Timmos, maar zelf vind ik dus dat Tekken 5 vele malen beter is dan deel 4.
    Ik heb ze allebei, maar waar ik Tekken 4 na een paar keer spelen weer in de kast legde speel ik 5 zo'n beetje elke dag.
    Tekken 4 vond ik gewoon te traag, ook bepaalde veranderingen aan characters bevielen met niet helemaal goed.
    Tekken 5 echter is weer terug naar de roots, dit is een veel waardiger vervolg op deel 3 dan dat deel 4 was.
    Zelf vind ik het een top spel, de arcade optie (weliswaar gejat van Virtua Fighter 4) is een leuke toevoeging, minigames zijn verder beperkt echter tot Devil within mode (soort van force mode uit vroegere tijden) dit op timetrail/survivor etc na dan.
    Graphics zijn gewoon goed voor een ps2, meer dan goed zelfs.
    Het is geen doa ultimate wat graphics betreft maar dat kan je ook niet verwachten met een ps2.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga nu tekken 5 halen se:), laat binnekort iets weten wat ik ervan vind(weet toch al, dat het game enorm ga vinden, tekken is mijn lievelings serie!! Heb vroeger echt controllers versleten aan tekken 2 en 3, enorme games gewoon, later heb ik tekken tag aangeschaft, was ook enorm, en later tekken 4, heb ik terug verkocht gehad,maar ik vond het wel een heel goed spel, maar tekken 5 lijkt me zoveel keer beter)

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel het resultaat!

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En zeker geen DOAU2 beater. Is namelijk nog beter als Soul Calibur 2. ;)
    Alhoewel is SC2 nóg af en toe speel met een vriend.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ben al een tijdje aan het spelen op tekken 5, en het is echt enorm goed. Heel veel personages, coole moves zijn er bij gekomen, het gaat behoorlijke snel,... alles is gewoon goed, behalve 1 ding: de eindbaas! Die hoort er echt niet thuis, zo simpel is het, echt een kutbaas man!
    Maar voor de rest is het enorm, je hebt een story mode, zie je soms een filmpje, een tekst, kom je meer te weten over de personages, en dan de filmpjes op het laatste, die zijn altijd zo goed he! Dan is de arcade mode ook met rankings enzo denk ik,maar dat heb ik nog niet gespeeld, ik wil eerst meer ervaring opdoen in de storymode. Maar naar het schijnt is de arcade mode ook enorm, dan krijg je tegenstanders van jou caliber,... En nu krijg je ook geld,... waarmee je kleren, brillen en noem maar op mee kunt kopen, echt wel cool. Plus er is ook een 3D spel met jin, waar mee je door levels moet lopen, vechten, kom je meer over jin te weten.
    En tekken 1,2 en 3 staan er ook op.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, dat is toch een persoonlijke mening hoor, ik vind tekken persoonlijk beter dan doa.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind ook van niet. In mijn ogen is de Tekken serie te traag. Na deel 5 gespeeld te hebben kon ik die conclusie al helemaal trekken. Misschien was deel 3 wel aardig snel, maar dat staat me niet echt meer bij.

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat Tekken 6 beter wordt of juist niet?

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat tekken 6 enorm gaat worden, denk zelfs beter dan doa4. De trailer van doa4 heeft me helemaal niet overtuigd. Denk dat tekken dat op de volgende E3 wel zeker gaat doen. Ook als je kijkt naar de filmpjes als je de game hebt uitgespeeld(met tekken he) met een personage, dat zijn zo een coole filmpjes, echt heel mooi, in mijn ogen mooier dan die van doa(ingame graphics van doa zijn wel mooier he, maar ik heb het nu over de filmpjes he). Maar als die ontwikkelaars zo een mooie filmpjes kunnen maken(cgi) met zoveel detail, zo een mooie bewegingen, gaan ze volgens mij enorm goede graphics op de volgende generatie kunnen tonen,...

Deel Deze Pagina