Voor zijn tijd was Tekken 3 erg snel, een vooruitgang t.o.v. de snelheid in Tekken 2. Maar ik heb laatst Tekken 3 opgepakt nadat ik DOA gewend was, het was een flinke stap terug. Ik kon me alleen maar ergeren aan zijn traagheid. Die toevoeging van het kopen van kleding lijkt mij eerlijk gezegd echt niks. Ik vond dat "koop-gedeelte" in SC2 al niks. In een fighting game wil ik mijn extra outfits verdienen, niet moeten gaan sparen en keuzes maken wat ik wil kopen. De demo sprak me erg aan. Hij zal wel niet meer op de xbox komen neem ik aan? Jammer, dat gerucht was te mooi om waar te zijn.
ik vondt de trailer van DOA 4 niet bijzonder maar ga hem wel spelen maar weet niet of ik tekken 6 ga spelen heb je die PS3 controller gezien echt erg hopen dat het niet waar is
@matrix, je kan ook outfits verdienen, per personage 1(sommige misschien meer ,heb ik nog niet allemaal bezien) maar ik heb nog geen outfit gekocht, niet genoeg geld voor(wel als ik had gespaard). Ik heb wel voor murdok dretlocks gekocht(ziet er heel cool uit nu), voor kazuya, een zonnebril, voor brian, een rambo mes, voor andere personage nog kleuren van broek veranderd,... andere bh gekocht voor nina en christie(damn die 2 zijn lekker geworden) en van die dingen, maar je kan dus wel outfits bijverdienen... @cube, wees er maar gerust zeker van dat de controller van de ps3 enorm lekker in de hand gaat liggen, ze hebben al lang de beste controller! En ze weten heus wel hoe ze een controller perfect in de hand moeten laten liggen(anuwel ik voor fps zoals halo de grote xbox controller verkies, maar dat is het enige genre waar ik die controller boven de ps controller verkies)
1: Grafisch gezien behoort dit tot één van de meest indrukwekkende PS2 titels die ooit zijn verschenen! Het is een feit dat de beide games (DOA U en Tekken 5) bijna het maximale uit de desbetreffende console's halen(XBOX en PS2). Als je puur en alleen naar het grafische punt kijkt, doen de beide games niet voor elkaar onder. Het is meer een kwestie van smaak dan van beeld/kwaliteitsverschil. 2: Het gaat nog steeds om de gameplay, en die is simpelweg beter dan DOA. In DOA kan je door middel van button bashen winnen van een ervaren speler, in Tekken wordt je hiervoor afgestraft.
Hm, nee. niet eens.. Die eindbaas is wel goed, in ieder geval een heel stuk beter als b.v Ogre en True Ogre. Deze eindbaas heeft tenminste een link met een paar van de characters in Tekken. Ik persoonlijk vind hem er wel thuis in horen, tuurlijk blijft dat een persoonlijke smaak. Ben het overigens wel eens met de rest van je post
Mmm oke, dat is misschien wel waar, maar waarom die stomme paarse glimp er rond,... maarja, nu je het zo zegt, hij heeft inderdaad wel een link met bepaalde personages(heihachi, kazuya, jin,...noem maar op)
Mmm,dat game wordt je niet snel zat hoor, echt een enorm game, de arcade mode is ook echt verslavend, gewoon door die rankings, ik ben expert met jin, ma ik wil master worden of wat nog hoger is.
ja ik dacht kijk eerst effe of ik hem kon krijgen anders haal ik hem gewoon (heb nog conker en kuf liggen die ik eigenlijk wel kan missen) en Tekken, Jin is zo'n coole gast.
Is Tekken 5 nou de moeite waard? Ik ben een enorme Tekken fan, maar Tekken 4 vond ik zwaar tegenvallen. Tekken 3 vind ik persoonlijk nog steeds de beste. Is Tekken 5 zoiets als Tekken 4, of is hij anders / beter? Alvast bedankt.
Ik (die hem nog neit gespeeld heb maar wel veel over heb gelezen) vind hem doe moeite waard omdat er word gezegd dat hij terug gaat naar deel drie met veel dingen + uitbreiding en veel dingen van vier weg laat. (vier kon mij niet boeien) drie vond ik fantastisch maar dit is mening van iemand die hem nog niet gespeeld heeft
Tekken 5 is de beste van de reeks! Echt waar, ik vond tekken 3 ook de beste tot deze. De story mode is enorm leuk, elk personage heeft een klein verhaaltje, en je ziet soms een cutscene tussendoor. Op het laatste is er natuurlijk altijd het coole cgi filmpje. En dan de arcade mode, man, wat is dit verslavend, vechten met rankings, enorm leuk gewoon, zoals in virtua fighter. Je blijft vechten om beter te worden, ik ben nu met jin master, en ik moet zeggen, het is bijna niet meer te doen, ik krijg tekken warlords tegen enzo, niet normaal die gasten. Ik train nu heel fel met jin om nog beter te worden. Het is echt cool. Er zijn ook heel veel coole moves bij gekomen. Zo is heihachi bevoorbeeld veel beter geworden om mee te vechten, echt veel meer coole moves, bruce is enorm cool en sterk, raven vind ik persoonlijk ook een heel sterk personage, net zoals feng,... Dit spel is een must have voor de tekken fans! ps: je hebt ook nog de modes: time attack, survival, training, devil jin(cool game uit verschillende levels om meer te weten te komen over jin(devil jin),...)
Wie speelt eigenlijk met welk character steeds? en waarom Zelf ben ik begonnen met Jin Kazama (speelde in drie ook met hem) maar ik vind hem een beetje te sloom tegen sommige dude (hij is wel sterk) zit er nu over na te denken om met hwoarang te spelen. die is lekker snel en heeft super veel moves Maar Jin ziet er wel het stoerste uit ieder geval. Ook Lei boeit me trouwens wel met al die standen waar hij in kan staan. Nina vind ik echt een crap vechtster btw samen met paul
Ik heb gisteren even Tekken 5 gespeeld, het is weer vertrouwd. Beter dan deel 4, alleen ik had het gevoel dat ik het al eens eerder heb gezien.
Ik speelde ook eerst met jin omdat ik hem het coolste vond. Maar hij is net iets te sloom, dus speel ik nu met Kazuya, die is eigelijk een stuk beter, ik kan een deel combo's met hem,... en hij veegt er op los, echt een goed personage, maar hij is niet zo snel als raven of feng,...
ja is kazuya sneller? ik zag wel dat ie een aantal moves had die jin in deel drie had maar ben nu toch terug naar jin want die heeft wat relaxtere combo dan hwoarang. Kazuya probeer ik ook wel effe uit.
Ik vind Kazuya toch een stuk sterker en sneller dan Jin. Maar ik heb wel een deel uur getraind met hem. Maar als je hem behoorlijk goed onder de knie hebt, is hij echt goed, die deelt klappen uit dat het niet normaal is! Maar je kan natuurlijk ook voor hwoarang gaan, daar vecht mijn broer mee. Die is enorm snel, heeft enorme combo's, coole moves,... Je kan ook voor Raven gaan, die is ook enorm sterk en snel, net zoals Feng. En dan zijn er nog zoveel, Lee, die is ook één van de snelste, en die kan stampen dat het niet normaal is. Beak is ook goed, Bryan is ziekelijk goed,... Maar ik had voor Jin gekozen omdat ik die het coolste vond, en Kazuya vind ik het 2de coolste. Daarom vecht ik daar nu bij, ik kan ook voor een makkelijkere keuze gaan door bijvoorbeeld met Christie te vechten. Een kameraad van mij vecht daar bij en hij is heel goed er mee,maarja, iedereen kan goed vechten met Christie eigelijk. Dus ik blijf bij Kazuya, tot ik er perfect mee overweg kan. Als ik dan overschakel dan is het waarschijnlijk naar Raven of Lee.
ja hwoarang is gewoon heerlijk snel en heeft veel verschillende combos en veel makkelijke trappen waar ie veel damage mee doet. Als zijn knoppen voor moves zitten meestal ook lekker elkaar. Jin kan ik nu aardig mee vechten (kan onder andere zijn 10 hit combo (heeft er maar 1 hwoarang 4 ofzo) maar kazya vond ik niet zo relaxt en bryan vind ik een beetje een freak en Raven vind ik een kruising tussen blade en haybaussa van Ninja gaiden. Niet geheel mijn stijl vechten. een vraagje in het combo scherm staat er soms --> <-- * Vierkantje driehoekje enz. Wat betekent het sterretje dan (piijltjes zijn zwart, Wit is toch ingedrukt houden bij eerste knop??) wat ik beetje jammer vind dat in practise je niet meer de moves op het scherm kan toveren. Om te kijken wat de knoppen waren moet je de hele tijd terug naar de combo list. een beetje jammer
Die sterretjes betekenen dat je heel even moet wachten(fractie van een sec.) en ja wit is ingedrukt houden. Maar als je een beetje experimenteerd, dan merk je wel wat wat is. Dat sterretje, daar had ik in begin ook effe zoiets van huh?