1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Genre: Fighter
    Console: Xbox 360 (en Ps 3 )
    Release Datum: fall 2009
    Uitgever/Devolper: Namco Bandai

    In deze topic kan gediscussieerd worden over Tekken 6, wat je er van verwacht, wat je wil dat er anders word of wat dan ook.

    Ja het is zover geen PS3 exclusieve meer Tekken komt naar de xbox 360.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [GT]41077[/GT]

    Wiki: Klik
    Tekken site: Klik
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ye Supervet,alleen hopen dat tie ook echt vet word na het laatste afgeraffelde deel.
    Ben zeer benieuwt.:)
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoop dat ze wel nieuwe dingen toevoegen want anders komen ze achter op de anderen fighters die er nu al zijn en dat kan wel eens het einde van deze legendarische serie worden.
    En nu heb ik weer minder reden om een PS3 te kopen echt apart hoe Microsoft de laatste tijd bezig is om exclusieve titels bij Sony weg te halen en multi te maken. FF en tekken echt sick }:]
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    na Tekken 3 vond ik de serie niet meer zo leuk, wellicht dat deze Tekken weer op niveau brengt
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    pas eind 2009 komt tie uit, das nog een heeeeeeeel eind weg
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo afgeraffeld? Tekken 5 en Dark Resurrection waren beide geweldige games. :) De enige die voor veel mensen tegenviel was Tekken 4.

    Ik denk ook niet dat ze echt veel zullen veranderen ten opzichte van vorige Tekken games. Moeten ze IMO ook niet doen. Volgens mij is Tekken meer gericht op de echte fans dan op de mainstream.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond de laatste delen van tekken idd niet meer leuk...
    tekken 3 was uber gaaf maar daarna ging het zwaar achteruit

    laten we hopen dat het nu weer een top game zoals tekken 3 word...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit zal een klap zijn voor Sony. Ze hebben nu geloof ik geen enkele exclusieve fighter meer. Tekken 6! _O_
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik weet het,maar heb je Tekken 1 en 2 weleens gespeeld?
    En vooral 2 vind ik nog steeds kwa gameplay de beste vechtgame ooit gemaakt,en beter dan de DOA games kwa gameplay dan:cool:
    En vanaf deel 3 vond ik het al minder worden,en die dieren mogen ze wat mij betreft eruit laten.
    Want het geeft mij als dierenliefhebber een beetje raar gevoel om tegen te knokken,okee het is maar een game maar toch.:)
     
  10. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 niet, maar 2 heb ik vrij veel gespeeld en daar geef ik je zeker gelijk in, die is echt heel goed. Ik vind hem misschien ook wel beter dan Tekken 3. :thumbs:
    En die dieren idd. Die mogen ze er best uithalen. Heeft verder niks te maken met het feit dat ik een dierenliefhebber ben, maar het is gewoon maf. =\ ze vechten ook niet fijn en het ziet er vrij stom uit..
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als de openingspost zonder spelfouten zit, lees: deze topic, etc.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik wil King zien. Zat die ook in deel 5?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Heh, dat was mijn gedachte ook. Misschien dat ik hem toch voor de PS3 haal.... maar Microsoft doet er echter alles aan om de exlusieven daar weg te jatten he.

    Dus, wanneer krijgen we Halo op de PS3? 8)
     
  15. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik deze toch voor de PS3 ga halen. Ik vind de besturing bij fighting games niet lekker werken met een 360 controller.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sony is slecht bezig. Weinig exclusieve spellen voor mijn PS3. Voor dit jaar trekt alleen Little Big Planet me echt. En de demo van Valkyria Chronicles was leuk. Geen idee op welke console ik Tekken 6 ga halen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat hoor ik meer mensen zeggen. Ondanks dat vind ik de PS3 controller minder lekker in de hand liggen (vooral die triggers achter).

    EDIT: "En de demo van Valkyria Chronicles was leuk." Huh? Eff, snel downloaden dan. :)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit,alleen hoop ik wat grotere gebieden te zien waar je ook iets mee kan zoals in DOA bijvoorbeeld.
    Bij Virtua fighter ben ik afgehaakt op de ongeinspireerde achtergronden,echt te slecht te noemen.
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze haal ik bijna zeker (alhoewel er nog niks over de game te zeggen valt), maar als de game net zo wordt als tekken 3, dan haal ik hem. Ik heb daarna geen PS meer gehad, dus de kans dat ik nu ook een Tekken kan spelen op een MSconsole is mooi.
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de duidelijkheid komt Tekken 6: Bloodline Rebellion naar de PS3/XBOX360. Niet Tekken 6, deze is bijna een jaar ofzo uit in de arcades. Dat is ook de reden waarom het nog een tijd duurt voor de release, Tekken 6:BR is nog niet eens klaar voor de arcades.
    Beetje rare reden om af te haken op een fighter. En de achtergronden zijn helemaal niet zo slecht IMO, ze leiden iig niet af van de gameplay. Maarja als je een VF speelt voor verhaal en single player kan je beter wat anders spelen. VF vereist wat dedication om goed te worden. Het systeem staat nog wel bekend als één van de beste die er is.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008

Deel Deze Pagina