Heb net Tekken 6 gepre-ordered. Ik ben echt een grote Tekken fan. Als iemand ooit tegen me wilt vechten, kom maar op. (Niet op 30 oktober. Dan moet ik iedereen's story mode uitspelen en veel oefenen. )
Die vent begrijpt totaal niet waar fighters voor staan volgens mij. Waarom zoveel over Tekken Force lullen? iedereen weet dat het op z'n best een afleiding voor het echte werk. Verder wat Kareem al zei. Iedereen er nog zin in?
Ja kheb m besteld bij consoleshop. Meestal als ik iets daar bestel heb ik t de volgende ochtend vroeg in huis. Weet iemand al wie hun main wordt? Ik heb nog geen idee..
Ik ga uhm morgen meteen halen, als hij bij de bart smit al binnen is!!!! Ik zoek mensen om tekken 6 mee te spelen als ie eenmaal uit is gekomen. Omdat de mensen waar ik mee speel enkel en alleen fpssen spelen.
http://ps3.ign.com/dor/objects/748466/tekken-6/videos/tekken6_vdr_102309.html Beteren review !!! En Achievements zijn bekent \o/ Ga morgen ff buurten denk dat ik hem wel vindt
Mijn LE is door Bart Smit verzonden dus dat word morgen lekker Tekken spelen. Dan moet ik Borderlands en Forza 3 maar weer even wegleggen.
En is ie er al iemand die hem heeft? Ik probeer hem vanmiddag ergens op te pikken. Lijkt me dat ie wel al in de winkels ligt aangezien hij ook al word verzonden door gcshop!
Die videoreview van Tekken 6 die hier was gepost was echt zwaar crap. Echt een anti Tekken / Fighting speler, hij snapt er geen bal van. Hij blijft maar bashen en bashen. Gewoon die review negeren joh.
Heb hem ook gehaald, zit nu op mijn werk dus ga vanavond beginnen. Ben sinds de ps1 al een grote tekken fan. @ terminator --> PM
Ik heb mijn LE de trui is wel erg wit moet ik zeggen, was de 360 maar zwart. Maar mooi wit is niet lelijk
Vanochtend ook de LE gehaald bij Consoleshop. Ik wist niet wat ik zag, wat een enorme huge doos zeg, Uber vette Artboek zit erbij, dit is zoals je een artboek wilt hebben en die trui is ook vet, gelukkig nog in mijn maat ook
Hoe kan je omhoog of omlaag lopen. Hij bukt of sprint eerst voordat ie die kant op loopt. Wel eens een potje tekken 5 gespeeld maar daar liep ik gewoon simpel omhoog en omlaag. Maar hoe dat ging weet ik niet meer!
Je moet snel twee keer omhoog drukken (of omlaag). Kijk, die gametrailers review is stukken beter. Er wordt wel opgemerkt dat de Force modus niet geweldig is, maar er wordt tenminste niet de hele tijd over doorgezaagd. Hoe zit het trouwens met de lag bij potjes online? Valt het mee bij NL gamers?