1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

1. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ej bedankt! Hier ga ik zeker wat meedoen.

Goede keus, hij is namelijk echt ongelooflijk snel.

Raven is juist verrekkes snel. Je moet alleen goed oefenen met hem. Button bashen win je niet met hem. Ik kan er persoonlijk niet mee spelen.

Anna is inderdaad ook een leuk karakter. Alleen doet me erg veel denken aan Nina.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik button mash ook niet, maar vind hem wel fijn. wordt wel vaak onderbroken nog. Het is lastig die eerste aanval er door te krijgen tegen de mashers

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik merk wel dat mensen snel gaan zeiken als je iedere keer hetzelfde character kiest. Als ze van je blijven winnen, dan vinden ze het nog best. Maar dan win ik een keer 2 keer achter elkaar, dan word ik gelijk gekicked. Ik heb gewoon geen trek om meerdere characters te leren, ik vind 1 al lastig genoeg.

Wat ik moeilijk vind bij dit spel is om onder de druk uit te komen als je eenmaal op de grond ligt.

4. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dus niet de enige die daar meteen aan moest denken!

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel gewoon ranked. Kom je ook meer verschillende chars tegen

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar met ranked heb je zeker geen lobby?
    Dat vind ik altijd wel aardig, maar het is inderdaad wel een idee om gewoon ranked te gaan spelen.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ranked idd geen lobby. Maar de meeste hebben wel een goede verbinding dus dat loopt meestal wel soepeltjes. in een lobby speel je steeds tegen dezelfde en dat is ook niet zo leuk. Nu kom je vee; verschillende characters tegen. Wel veel Hwoarang!

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom juist veel Eddy tegen. Perfect voor beginners die button mashen. >_>

9. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op dit moment erg veel Ranked. Heb nu 41 wins - 3 Loses. Gaat wel lekker.

Eddy is makkelijk om tegen te vechten, ik heb 1 x verloren van LAw en 2 x van Bruce. Damn wat haat ik die Bruce.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En jij vecht met Lars op het moment toch?

11. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nu weer met Alisa, ik wissel deze 2 telkens af. Alisa is nog steeds mn beste karakter.

Ranked is erg verslavend omdat je steeds hoger in de leaderboards wilt komen. Morgen ga ik dus weer verder na mn tentamens:p.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb een leuke achievement behaald, die vond ik wel geinig 'Ghost vanquicher' lol Overgens die soundtrack wat je hoort bij dat schapen level is echt fantastisch, maar er is geen Jukebox functie he?

13. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan iemand mij uitleggen wat die ghosts inhouden?

En ja de achtergrondmuziek is inderdaad hilarisch:p. Jukebox weet ik niet eerlijk gezegd.

14. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent wel erg goed man, met welk character speel je? Zelf speel ik met Law, zijn soort van saltokick is gewoon te erg.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik kom toch terug op mijn mening.

De arcade stick speelt wel fijn, maar met fijn SF4 pad komen de moves er wat vlotter uit en gaat sidesteppen sneller

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Die Ghost Battle is een evenement waar je verschillende vechters achter elkaar krijgt, maar in tegenstelling kun je na ieder gewonnen gevecht een andere vechter kiezen die rechts in beeld komen. Je wint er veel geld mee, vind het zelf een erg leuke mode om te spelen.

17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keus, erg irritant om tegen te vechten:p. Ik speel met Alisa, Lars en sinds daarstraks met Roger Jr. Lars is ontzettend snel, moet nog wel ff oefenen met hem. Want damn hij kan echt veel moves combineren.

Ooh oke nooit geweten wat het inhield, ik ga t morgen is proberen. Heb nooit geweten wat het inhield. Maar die ghostbattles moet je toch downloaden? Want ik zie telkens download ghosts als ik online ga.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zou kunnen, maar in ieder geval je kunt deze ook ofline gamen. Doet me een beetje denken aan wat je ook in Soulcaliber hebt, van die extra modes waar het net lijkt alsof je tegen een ghost vecht van iemand.

19. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook Soul caliber heb ik helemaal kapot gespeeld:p. Ziet er overigens veel mooier uit. Maar tekken is de master qua combos. Dus mijn voorkeur gaat naar tekken. Alhoewel de karakter customization veel beter was bij Soul caliber 4.

Ik ga het straks maar ff proberen dan!

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Stelletje verslaafden. Om half 2 nog Tekken spelen :).

Ben met Lars begonnen. 10 potjes ghost battle offline gedaan en alle 10 gewonnen. Misschien het niveau ff van medium afhalen ;)

Deel Deze Pagina