Met de Scenario Campaign mode vind je allemaal items met speciale skills, bijvoorbeeld dat je meer damage doet. Maar het gevolg is dat je in de meest foute kledingcombinaties loopt te knokken. Ook moet je in die mode altijd goed opletten waar je loopt. Het stuurt voor geen meter, dus ben al 2 keer in het water gelazerd, dan moet je dus ook weer opnieuw beginnen. Online verlies ik iets meer dan dat ik win. Het gaat met dit spel erg hard met je health, en als je dan op de grond ligt is het meestal gedaan. Maar sinds mijn eerste potje weinig last gehad meer van lag. Sowieso in ranked loopt het soepel. En ranked verdien je ook veel geld, als je een beetje geluk hebt met de jackpot aan het einde van ieder potje.
Als ik hier op het forum zit zolaat dan ben ik niet aan het gamen haha, Tekken is een game die je wel lekker kunt spelen voor even tussendoor of intensief, een voordeel van het spel. :b: Die campaign mode vind ik ook niet zo, dan vond ik de vorige zoals Devil within een stuk leuker maar wel de tussen filmpjes zijn erg tof! Die Jin heeft wel een mooi leger in het intro, die sowiezo altijd mooi zijn van Tekken. SoulCaliber vind ik erg tof, alleen soms wat enerverend waar ik Tekken toch leuker vind om te spelen omdat je puur knokt. Enige minpunt van de graphics vind ik die overdreven belichte levels, waar het zonlicht soms wel heel fel schijnt op je karakter.
Dat laatste stukje over de jackpot. ik hoorde dat je iets moet timen dat je dan die fruitmachine shit kan doen?? want soms heb ik 3 keer achetr elkaar die jackpot en soms wel 20 matches niet...
Lee chaolin vind ik op dit moment mn beste poppetje. Ja ik weet het wissel vaak van poppetje. Maar hoe meer hoe beter.
JAAAAAAAAAAAAA voor sommige chars zijn de commands nog het zelfde als op de oude playstation tekken 3 OMG HWOARAANGGGG
wtf man die arcade is hard WTFAWK die laatste baas man wtf ik sloop hem zo hard hij gaat bijna niets af en dan doet hij een rush bam DED
Wat vinden jullie de mooiste Arena, van alle Tekken games bijelkaar? Sommige vind ik niet zo geweldig in deze, Tekken 3 vond ik qua lokaties het leukst eigenlijk en dat soort winkelcentrum uit deel 4. De volgende keer mag er ook een editer komen, om je eigen characters te maken ala SoulCaliber vinden jullie niet?
nee ik ben meer voorstander voor 4 kostuums per character en dat je kleuren kunt kiezen. Al die onzin en poppetjes die te bizar zijn hoeft voor mij niet. Het is een vecht spel, geen "the Sims"
dude, op arcade is het me nog niet eens gelukt om hem met 2 rounds te verslaan, alleen maar met setting op 1 ronde... in de arena istie wel te doen, luckily, want die filmpjes wil ik vrij hebben but then again, that Scenario Campaign, 2 words: WHY?!?
Ik vind persoonlijk die Campaign echt zuigen, arcade rulez. Unlock je ook stuff als je per poppetje de arcade haalt?