1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt.
    Was al bang dat je de gehele arcade mode met 1 personage moest doorlopen (en dan uiteindelijk weer stranden bij Azazel, wat een :x)
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn gaat mijn voorkeur uit naar de left stick, dat vind ik gewoon uitdagender. De D pad is wat makkelijker te hanteren voor de meeste misschien, maar ik vind qua gevoel de left stick gewoon fijner, of ik heb het me zo aangewend. :b:
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel met SF4 pad en dat speelt erg fijn
     
  4. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet t :p. Azazel is een B*****. Maar op den duur unlocked hij vanzelf endings, en hoef je niet perse alles door te lopen
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Had jij niet een TE stick?
     
  6. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie doet er dalijk een potje mee? Ik zie t wel. Ik ga nu ff scenario'en.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja alleen sidesteppen werkt lekkerder op een pad.

    Andere games speel ik wel met stick
     
  8. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog steeds met Jin hier :thumbs:

    Zin in een potje ? add me op xbl:

    tag: KefkeNL
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu (nogsteeds) meestal Lars, maar 'k train nu ook een beetje met Jin en Yoshimutsu. Ze hebben beide best wel gecompliceerde moves, maar als ik het onder de knie heb zal ik denk ik echt wel heel wat matches winnen. :)

    Als iemand nog een paar matches wil spelen, stuur maar een message, invite, friend request, whatever

    GT: Nonsubsisto
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yoshimitsu is echt bruut als je hem optimaal kan beheersen, hij kan echt veel unieke moves en een hoop leuke kunstjes zoals dat zitten op zijn zwaard en rond springen, niet vergeten zijn zwaard als propellor gebruiken. En natuurlijk, het opladen van energie in zijnen levensbalk in kleermakers zit lol
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de scenario uitgespeeld met Miguel *) nu de rest van de achievements nog.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ook net Scenario compleet inc. geheime levels en Devil Jin. Nog maar 3 achievements te gaan
     
  13. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn doe je snel. Ik moet nog steeds die extra levels halen. Dan echt ontzettend klote! en daarbij speel ik liever 1v1.
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon mijn tweede dag na mijn aankoop al al die extra stages halen, maar Scenario Campaign is gewoon zo makkelijk, als ik 1 keer verlies heb ik gelijk geen zin meer om te spelen. >_> lol...
    Blijkt dat Nightmare Train en Kigan Island echt moeilijk zijn. Hmm, misschien moet ik maar eens proberen om NIET na 1 keer proberen te gaan stoppen. :p
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had een tijdje niet meer gespeeld. Maar ging ff met Lars online. En heb nou 14 wins en 13 loss. Voor het eerst dat ik met een character online boven de 50% zit :D
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb het idee dat ik geen pregressie maak in Tekken. De meeste denken volgens mij niet na en ik denk teveel. Verlies nu weer achter elkaar terwijl mijn tegenstander heel simpel vecht maar weer dan steeds ff niet hoe ik het moet oplossen! :mad:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet goed je character kennen en weten hoe je bepaalde aanvallen kunt afstraffen als je ze verwacht. Combo's leren helpt ook zodat als jij iemand onderbreekt je flink wat damage kunt doen
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die combo's die heb ik steeds wel onder controlle. Maar zoals bij een hwaorang kom ik er gewoon niet tussen. Moet gewoon meer oefenen en misschien ben ik gewoon niet zo heel goed in tekken!
     
  19. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je de combo's weet van je tegenstanders dan kun je deze verdedigen en wachten tot je een opening ziet. Hwoarang heeft ongetwijfeld een hoge trap in 1 van z'n combo's die te ontwijken is door te bukken. In combinatie met een low punch breek je z'n combo af. Een andere optie is een reversal maar ik weet niet of die snel genoeg is om een combo van je tegenstander halverwege af te breken zoals bij VF5.
    Ik moet ook maar weer eens aan de gang, mijn techniek zuigt nog een beetje. Voeg me maar toe als je eens wil sparren. Microfoon erbij en combo's/moves aanvragen waarop je je techniek/defensie wil oefenen/aanpassen.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tnx, weet vaak ook wel wat ik moet doen. Maar als ik het dan wil uitvoeren lukt het niet. Heb hiervoor ook zelden tekken gespeeld dus iedereen ligt een beetje op me voor. Veel blijven oefenen en dan gaat het vast wel lukken op een gegeven moment!
     

Deel Deze Pagina