mee eens vind het wel relaxt om characters op die manier een beetje te leren kennen en de moves onder de spreekwoordelijke knie te krijgen... dacht dat zo'n mode wel standaard was in een fighting game eigenlijk :{
Ik vond dit ook een groot gemis, maar gelukkig doen ze nog moves voor in vergelijking met Street Fighter 4, waar je gewoon moet gaan raden wat je moet doen.
Zat ooit in een oude Tekken wel (4?) was echt wel goed. Wat de patch betreft: Ik ben echt tevreden over de verbetering van input commands, maar online, is het soms nog echt fucked up met connecties en spelers vinden.
The North American iTunes Store has just seen the addition of both the soundtracks for Tekken 6 and Tekken 2. Believe it or not, you can get the whole Tekken 6 collection, 17 tracks, for only $5.99. That's a no-brainer. Tekken 6's OST features 32 tracks and goes for only $7.99. Zal toch ook wel in de Nederlandse itunes store gereleased worden toch?
Weet niet eigenlijk maar ik luister weinig games muziek behalve als ik de games zelf speel (veel mensen zetten game muziek uit en draaien eigen muziek op de achtergrond)
Heb m net binnen! Nog niet zoveel tekken ervaring, maar wie van jullie speelt deze game nog actief? Als ik binnekort gold haal, ben ik wel klaar voor wat potjes Als we nou eens tournnooitjes opzetten zoals we met SF4 een tijd hebben gedaan?
Ik denk dat ik ook weer eens begin met het spel, even kijken of ik met Miguel verder ga of een ander personage oppak.
Heb 'm net besteld bij GameOffer, als ie aanbieding van de dag is kan ik hem niet laten schieten natuurlijk. Ben echt heel erg benieuwd, Tekken 3 en 5 kapotgespeeld.
Brrr, ik krijg die nighttrainlevel & de leolevel in hard maar niet gedaan... Ik krijg ook geen S-kistje? krijg je die pas op hard ofzo? Iemand tips? Zuig blijkbaar nogal in fightinggames
Kazuya gebruiken en steeds zijn move up+B+B+B (spinning kick achtig). Als je eerst met een ander character bent begonnen, moet je die robotmeid die naast je vecht equippen met enkele kleding die de droprate van items vergoot. Dan in de levels die later komen, items halen voor Kazuya (vooral de "reduces defense" en "attack en health raisers" zijn handig) en equippen. S-kistjes kreeg ik vooral in het nighttrainlevel en de levels met Yoshimitsu en Moku-jin.
Mensen hier die wel eens wat online willen spelen? Ben niet supergoed ofzo dus graag een gelijkwaardige tegenstander Voeg me toe: Reuj
Speelt iemand het nog? Had al een maand geen Xbox Live gold en nu ga ik online en kan niemand meer vinden .
Echt niet? Ik heb hem sinds vandaag binnen gekregen, en kon direct matches vinden. Had eerst één keer Arcade mode uitgespeeld, toen online gegaan. Ik nam Hwoarang, en ging tegen een gast die had een opgepimpte Jin met helm. Hij had 17 wins, 7 losses, ik 0/0. En ik won nog ook met 3-1.