1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens:)

    vind het wel relaxt om characters op die manier een beetje te leren kennen en de moves onder de spreekwoordelijke knie te krijgen... dacht dat zo'n mode wel standaard was in een fighting game eigenlijk :{
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dit ook een groot gemis, maar gelukkig doen ze nog moves voor in vergelijking met Street Fighter 4, waar je gewoon moet gaan raden wat je moet doen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ooit in een oude Tekken wel (4?) was echt wel goed.




    Wat de patch betreft: Ik ben echt tevreden over de verbetering van input commands, maar online, is het soms nog echt fucked up met connecties en spelers vinden.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    The North American iTunes Store has just seen the addition of both the soundtracks for Tekken 6 and Tekken 2. Believe it or not, you can get the whole Tekken 6 collection, 17 tracks, for only $5.99. That's a no-brainer. Tekken 6's OST features 32 tracks and goes for only $7.99.

    Zal toch ook wel in de Nederlandse itunes store gereleased worden toch?
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet niet eigenlijk maar ik luister weinig games muziek behalve als ik de games zelf speel (veel mensen zetten game muziek uit en draaien eigen muziek op de achtergrond)
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De muziek in Tekken 6 is geweldig! :eek: Urban War Zone ftw!
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb hem eindelijk ontvangen... de PS3 versie. :D
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m net binnen! Nog niet zoveel tekken ervaring, maar wie van jullie speelt deze game nog actief? Als ik binnekort gold haal, ben ik wel klaar voor wat potjes:) Als we nou eens tournnooitjes opzetten zoals we met SF4 een tijd hebben gedaan?
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook weer eens begin met het spel, even kijken of ik met Miguel verder ga of een ander personage oppak.
     
  10. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draai de tekken 3 soundtrack tewijl ik tekken 6 speel haha.

    ik speel nog online btw

    gr sebas
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm net besteld bij GameOffer, als ie aanbieding van de dag is kan ik hem niet laten schieten natuurlijk. Ben echt heel erg benieuwd, Tekken 3 en 5 kapotgespeeld.
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Brrr, ik krijg die nighttrainlevel & de leolevel in hard maar niet gedaan...
    Ik krijg ook geen S-kistje? krijg je die pas op hard ofzo?
    Iemand tips? Zuig blijkbaar nogal in fightinggames:mad:
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kazuya gebruiken en steeds zijn move up+B+B+B (spinning kick achtig). Als je eerst met een ander character bent begonnen, moet je die robotmeid die naast je vecht equippen met enkele kleding die de droprate van items vergoot. Dan in de levels die later komen, items halen voor Kazuya (vooral de "reduces defense" en "attack en health raisers" zijn handig) en equippen.
    S-kistjes kreeg ik vooral in het nighttrainlevel en de levels met Yoshimitsu en Moku-jin.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bewaar de machinegun voor de boss. Schiet hem dan overboord.
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hier die wel eens wat online willen spelen? Ben niet supergoed ofzo dus graag een gelijkwaardige tegenstander :9 Voeg me toe: Reuj
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speelt iemand het nog? Had al een maand geen Xbox Live gold en nu ga ik online en kan niemand meer vinden :mad:.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt niet? Ik heb hem sinds vandaag binnen gekregen, en kon direct matches vinden. Had eerst één keer Arcade mode uitgespeeld, toen online gegaan. Ik nam Hwoarang, en ging tegen een gast die had een opgepimpte Jin met helm. Hij had 17 wins, 7 losses, ik 0/0. En ik won nog ook met 3-1. :cool:
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Duurt erg lang voordat ie iemand vind. Heb er nu 2 gevonden!
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    We gister had ingemaakt elke keer. 1x zelfs 2x perfect achter elkaar gehad :mad:
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zullen we anders een keer tegen elkaar spelen? Voeg me maar toe; xDaz. :)
     

Deel Deze Pagina