Ik hoop dat er weer toffe filmpjes zijn van King en Iron King. Ik snap nog steeds niet echt wat de relaties tussen de twee personages zijn. Wie zijn ze precies en is Iron King king z'n vader ofzo?
Tekken 3 op de PsOne schopte keihard kont naar mijn mening. Herinner me nog goed dat de eindgevechten met die grote draakdinges en Heihachi(?) zo fucking frustrerend waren. En Eddy, met z'n breakdance moves. Vond de mini-games ook altijd geweldig, die story mode waar je met z'n 2en een soort avontuur kon beginnen en alles van schuinbovenaf zag. Ook kon je zo'n bal hooghouden oid. Heerlijk. Gevechten met Mokujin en die panda zijn me ook nog wel bijgebleven, goede tijd was dat.
wow geweldige graphics! Kan niet wachten tot ie uitkomt! Welke seizoen is fall ook alweer en wanneer is dat?
Vind je de graphics echt zo mooi? Ik stond gisteren verbaasd van de matige graphics van de laatste trailer. Kartels, weinig detail etc. Kan imo echt niet meer tegenwoordig.
Het heeft wel iets, maar ik denk dat Virtua Fighter koning blijft qua graphics. Dead Or Alive mag er ook wezen.
Hier een hele vette trailer met wat meer ingame beelden. Helaas niet de beste kwaliteit maar me vingers beginnen in iedergeval te jeuken
Die trailer is al oud. Hier een nieuwe (is supervet). Als jullie ook fan zijn van Tekken, wordt dan lid van TekkenZone.
Neh, VF komt mij te steriel over. Altijd leuk voor een potje rammen, Tekken. Vind ik persoonlijk erg geschikt om eff met vrienden op de bank te doen. Wat ik niet van elke andere fighter kan zeggen.
Lol? Virtua Fighter koning in graphics? NOOIT! Tekken heeft de mooiste graphics, Virtua Fighter heeft de beste gameplay (vind ik). En Dead or Alive? Nooit gezien maar als ik er filmpjes van bekijk: HET ZIET ER LELIJK UIT< FUCKIN LELIJK!
De Tekken karakters zien er mooi uit maar ogen nog altijd te plastic fantastic,maar op Yoshimitsu na hebben ze totaal geen diepgang.Ook dat Mishima gebeuren komt me de neus uit,DOA is ook niet perfect maar ik speel die liever. Virtua fighter is dan weer top omdat het gaat om de martial arts,maar inderdaad wat monotoom inelkaar gezet.