Dude. Er is wat mis met je ogen als je Dead or Alive lelijk vindt. De stijl is heel anders, dus het is moeilijk vergelijken, maar IMO zat DoA tot nu toe ver boven de graphics van Tekken. Waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar de graphics van DoA "FUCKIN LELIJK"...? No way.
Tekken is altijd leuk om een lekkere pot te rammen. Ik zag alleen wel een paar keer erg blokkerige eigen schaduwen voorbij komen in die trailer. Hoop dat ze dat nog verbeteren.
Zijn nieuwe trailers van op Frontpage maar die eerste is mie bruut!! En vraag me af wat voor nummer erin zit....
Zit die boomstam er weer in En dan kun je zeker ook weer met Gon (of hoe die dino ook heette) vechten Is er ook al iets bekend of Eddy er in zit, lekker buttonbashen en dan haal je er nog lange combo's uit. Tekken 6 haal, Tekken 3 was de laatste Tekken die ik speelde en een van de beste PSone games die ik speelde.
Tekken animeert als rock 'em sock 'em robots*. Sorry maart visueel is naar mijn mening Tekken echt verschrikkelijk. VF is koning van animatie en graphics in het fighting game genre. *denk alleen niet dat je oud genoeg bent om te weten wat dat is lol.
Ik wist niet wat het was en heb gegoogled, maar je gaat mij toch niet vertellen dat jij ook al zo oud bent als deze commercial? [yt]joDjwtjIQS8[/yt]
nee, maar dat speelgoed bleef wel wat langer populair dan het jaar waarin die reclame gemaakt was. Ik heb 't zelf nooit gehad maar toen ik jong was zag ik t overal.
Kwestie van smaak. Als we het over animaties hebben, dan kijk ik nog het liefst naar een Dead or Alive bout. Niet dat DoA daardoor een betere fighter is...
Alle characters, één ding die ik niet snap, bij die ene gozer met dreadlocks staat nieuw, maar dat is toch die Breakdancer die er altijd al in zat?
Dat is Eddie en die is idd niet nieuw. Maar er kloppen wel meer dingen niet. Law en Yoshimitsu staan ook als nieuw en zijn dat zeer zeker niet. Misschien een screen van character overview terwijl er personages unlocked zijn en daardoor 'new' laten zien?