Ik zit wel te denken om weer eens een dikke fighting game te kopen en een Tekken zal zeker niet misstaan. Heb de characters van Tekken, voornamelijk van 3, altijd erg tof gevonden. King, Jin en die random characters als die Panda en boomstam als favorieten.
Die boomstam als favoriet? Vond het design altijd leuk van Mokujin maar je wist nooit welke character je was van tevoren. Dan moest je van iedereen de moves kennen!
Zie de meters ook niet. Misschien zien we iets over het hoofd. Vette pakken trouwens en spannende matches in het UK kampioenschap. EDIT: Feng, Jin, Law, Heihachi waarschijnlijk eerst. Hoe heet die Blade look-alike ook alweer? EDIT2: over rage... "Rage arts are cinematic, do massive damage, and I believe they are all launch punishable on block. Rage drives are like 'ex-moves', that (to my knowledge) in most cases give you advantage on block, and full combo on hit. Both RA & RD consume rage."
Ik ga ook vaak op het uiterlijk af als ik een fighter kies. Slim is het niet altijd, maar wil gewoon graag vechten met een fighter die looks heeft die mij aanspreken. Maar meestal vocht ik destijds met King of Jin.
Juist Tekken en MK lenen zich voor controller. Je hebt niet zo met charge moves te maken als in SF. En net als bij MK komt de timing voor combos niet zo nauw. Wel hele vette double KO
In de pre-order. Als iemand online wil "knokken" dan voeg me maar toe: leafninja1980 (PS4). Heb weinig van dit deel gezien dus ben benieuwd.
Welcome to the King of Iron Fist Tournament 7! Jesus minus, wat een soundtrack weer mensen! Laat deze game maar snel komen.
Vind het maar een slechte review. Er wordt niet gesproken over hoe goed de online connectie is. Niet gesproken over het roster waaronder nieuwe karakters. Niet gesproken over balans van karakters. Hij klaagt over te weinig content maar ik vind het uitgebreide roster zeker meetellen. Vergelijk maar eens met sf5 bij launch. Een extra SP modus had zeker gemogen. Maar wat heb je aan tig modes toevoegen die niemand speelt? Totaal niks gehoord over de achtergrond muziek of de stages. Niet geheel onbelangrijk bij een fighting game.