Of je kleedt haar anders. De keuze is reuze. EDIT: Haar moves zien er behoorlijk krachtig uit voor een vrouwelijke vechter.
Inmiddels ook een main gekozen. Toch Asuka. Kan nu ook wat korte combos om beetje meer damage te doen en breid steeds mijn arsenaal met een enkele move uit na paar potjes met reguliere moves om in diverse situaties te kunnen gebruiken. Ze speelt erg fijn. Jammer dat haar alt costumes allemaal palet swaps zijn. 4 costumes en allemaal pallet swap.
Ik ben toch voor Jin gegaan als Main char. Ben nu rank Brawler offline met treasure battles. Online al paar potjes gedaan, 1keer verloren. Opzich krijg ik hem aardig onder de knie met combos etc.
Panda is me te traag. Asuka kan ook redelijk rammen en heeft makkelijk te leren moves. Makkelijker dan een Miguel, Panda, Gigas wat de echte rammers zijn. Net als Katharina is ze een goed karakter om mee te beginnen.
Ik blijf toch bij Katarina. Tekken al een tijdje niet gespeeld. De multiverse events in Injustice 2 blijven me elke keer naar de game trekken. Laatst wel een begin gemaakt met de storymodus en ehm..tja.. Het doet me eigenlijk niks. Speel het meer om het "moeten" en de trophies Nou speel je een fighter sowieso niet om het verhaal maar als je net Injustice 2 hebt uitgespeeld.......
Katarina speelt erg lekker. Story mode deed mij ook weinig, maar treasure battle (offline) is typisch Tekken.
Toch maar verkocht. Vond hem nog wel leuk maar duurde me te lang om matches online te vinden. Nu kreeg ik er nog een normale prijs voor terug.
Ja vond het wel jammer. Veel geoefend in practice mode en dan online 3 matches per uur vinden. Nu verder met Nioh. Daarna kijken wat er uitkomt. Kijken wat Marvel vs Capcom doet. Ga jij nog verder met Tekken?
Ik vind hem leuk genoeg om door te gaan voor alle offline chievo's (ben er bijna), maar als het online zo gammel is ga ik verder geen abonnement voor zelfs 1 maand overwegen. Fighting games is sowieso niet mijn main genre. Speel het vooral een bepaalde periode casual, al win ik wel graag. Wat vind je van Wipeout?
Niet mijn ding. Ik speel eigenlijk alles behalve racing en sport. Uitzondering zijn Mario kart achtige racers.
Wipeout 2048 is gewoon een serieuzere Mario kart. Nioh staat bij mij ook nog in de kast, maar augustus wordt bij mij Pillars of Eternity maand.