[yt]x7rj5-sP1xg&[/yt] Kunimitsu, Ogre, Angel en Michelle zijn de eerste DLC characters voor TTT2, pre-order heb je early unlock waarschijnlijk, en anders moet je gewoon de characters unlocken in-game dacht ik. Komt erop neer, het is gratis.
[yt]2Rh4Gs2dXh8&[/yt] Michelle [yt]1c-BAJfE-IY&[/yt] Ogre [yt]EYI9DCVnepg&[/yt] Angel [yt]IrVSXvqgI6M&[/yt] Kunimitsu [yt]DTN2lugbkIw&[/yt]
Nuff said, al ben ik ook wel van een potje tag. Maar dat kan natuurlijk ook in DoA, alleen niet online jammer genoeg.
De casual fighter gaming crowd, die nog best groot is, zal denk ik ook eerder voor een titel als DoA gaan. Mooie graphics en animaties, slicke moves, ziet er simpel en te begrijpen uit en ondanks dat verrassend veel diepgang.
Ik zit ook nog te twijfelen of ik TTT2 zou halen of wacht tot DOA5. Het is maar 2 weken geloof ik. TTT2 wil ik wel ooit hebben maar of ik de game nu veel ga spelen als DOA5 er is....twijfel.
Puur gevoelsmatig, hoor. Maar Tekken > DOA Ik haal hem waarschijnlijk ook niet gelijk op release, want dat vind m'n portemonnee niet zo fijn.
Ik koop ze allebei, allebei hebben ze sterke en zwakke punten. Fighting games speel ik vaak met wat vrienden bij mij thuis 2 vs 2 of toernooitje maken. Erg hard lachen elke keer met wat biertjes, en steeds afwisselen tussen de games deden we ook wat jaren terug met Doa 4 en Tekken 5 of 6 weet nietmeer welk Ps. Nederlandse level ziet er grappig uit
TTT2 Alex, P-Jack, Forest Law, Tiger [yt]SDMxCkYQE3k&[/yt] TTT2 Item Move Trailer [yt]E4CAZnsrkeQ[/yt] TTT2 The art of combos [yt]REJ36l-pSIA&[/yt]
Pff, echt vol content zeg, zekerheidje dit, en al op 14 september ook nog eens. Vechtspelletjes. Oh, DOA haal ik dus niet, dat heb ik echt nooit leuk gevonden.
[yt]MgPzdfIczY4&[/yt] [yt]-gm4gtiriNM[/yt] Er is ook een Beginner Guide voor TTT2, hierin staat de absolute basis om de game te spelen, erg leuk gepresenteerd overigens. Er is ook een PDF file van, het is een behoorlijk groot bestand.