Het lijkt me slecht als er een gameontwikkelaar laadschermen in een game stopt, maar dus toch niet alles heeft ingeladen voor de scene. Het zou natuurlijk kunnen, maar het lijkt me sterk. Input lag is natuurlijk wel echt belachelijk in een fighter.
"Input lag" heb ik absoluut geen last van en ik heb genoeg vechters gespeeld, kan ook aan TV liggen, hoewel je dan zoiets constant zou moeten merken.
Voor alle duidelijkheid, input lag is zeker niet de hele tijd. Het was zo nu en dan. Zou vreemd zijn als het de tv was, dan zou het inderdaad constant moeten zijn en ook met meer vechters. En alles speelt prima wat dat betreft. Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het misschien toch komt doordat het spel om wat voor reden dan ook soms een beetje moet bijladen. Misschien is het ook niet zo zeer het spel zelf maar een bepaald type disc-drive. Geen idee eigenlijk verder. Ik ben in ieder geval dus niet de enige.
Toch is dit wel het enige TTT2 topic waarin ik lees dat mensen slowdown hebben. Op Neogaf bv loopt een topic met veel bezoekers, daar heb ik er nog helemaal niets over gelezen. Nou ja zie het zelf wel volgende week, de pre-order codes heb ik alvast binnen haha.
Ik blijf het toch houden. Het is niet vaak zoals ik al aangaf en het stoort mij niet echt maar het is er wel. Misschien patchen ze het nog. Ik heb gisteren pas TTT2 besteld bij Bol.Com en niet ge-preorderd maar krijg net wel codes voor Kunimitsu & Ogre + Snoop Dog Stage + Swimwears + Lilli's Skirt + Kazuya' Avatar en als laatste een Lili' Avatar. Dat vind ik wel netjes
Tsjonge jonge jonge, komt vandaag eindelijk mijn bestelling binnen, hebben ze de PS3 versie geleverd, kan ik nog langer wachten.... Ook echt de laatste keer geweest dat ik wat bij bol.com heb besteld.
Dat was vroeger nog wel anders hoor. Ze zijn toch overgenomen? Ik bestelde regelmatig bij Bol en ze waren altijd heel snel. Ik heb PES 2013 daar gepre-orderd, ik cancel hem gewoon als ik hem eerder kan krijgen ergens anders.
Normaal bestel ik er amper wat, maar qua geld kwam het nu beter uit om per acceptgiro te betalen, dan heb ik nog 2 weken nml. Maar goed, als je dan eerst al langer moet wachten dan beloofd (zou vrijdag worden geleverd), en je dan ook nog eens de verkeerde versie krijgt....
Ik zit net een stream te kijken van het spel, en ik zie ineens een Nederlands level. Meer cliché kan overigens niet met tulpen, molens etc. Voor de rest Nederlandse vlaggetjes, een banner 'Bloemen Festival' en oranje ballonnen. Toch aardig van die Japanners dat ze aan ons denken.
Het was een beetje passen en meten, maar heb m uiteindelijk maar gewoon bij de Gamemania gehaald uit werk gisteren. Kleine 3 uur gespeeld, heerlijk weer! Heb ook nog niets van slowdown gezien tot nu toe. Online werkt ook uitstekend zeg, echt geen enkele lag tijdens het spelen, alleen als er een nieuwe ronde is dan krijg je even dat ''syncing'' te zien, maar dat is verder niet storend. Voorlopig ga ik me concentreren op Kunimitsu en Zafina.
Ik ga me eerst ook maar focussen op 2 spelers. Ik heb de neiging om alles door elkaar te doen, en dan ga ik vaak moves door elkaar heen halen. Vette fighter, oldslkool weer.
Ik heb helaas nog niet zoveel de game kunnen spelen als ik wil, maar heb wel even enkele characters doorgenomen en Zafina was er één van. Echt een hele tricky character om te spelen lijkt me, wel erg tof
Ja volgens mij nogal wat unsafe moves, maar het ziet er zo gelikt uit allemaal. Kunimitsu is ook tof, die verdwijntrucs bv. Was even op zoek naar wat combo's, maar daar word je ook niet wijs van zeg haha.
zaterdag bij een vriend gespeeld die ietsjes meer tekken ervaring heeft dan ik, maar ik werd toch echt zwaar geraped . ik kon merken dat hij gewoon random moves aan het doen was, dus het is zwaar frustrerend om van zo iemand te verliezen omdat je zelf de game ook niet onder de knie hebt. kennelijk zijn de mishima's heel goed in dit spel, maar heel lastig om goed mee te worden. toch ga ik me eraan wagen, vind kazuya de meest badass character in het spel, en devil jin speelt wel fijn (fijner dan normale jin). check dit: http://www.avoidingthepuddle.com/news/2012/9/5/the-beginners-guide-to-ttt2-by-aak-unit-1-basics.html chapter 3 staan alle notities
Fight Lab inmiddels uitgespeeld, was soms nog best lastig! En online zowaar al een paar potjes gewonnen, weten wanneer te blokken en punishen scheelt al een hele hoop blijkbaar.
Ik heb helaas online nog niet gewonnen. Tot nu toe alleen gasten gehad die Eddy in z'n team hebben. Als je eenmaal een combo met hem begint dan is het einde zoek. Ik moet nog leren te blokken. De ene keer blok ik wel en de andere keer trapt iemand gewoon door m'n blok heen lijkt wel. Mijn team is nu Asuka en Jun Kazama.
Eddie is een 'button bash' karakter. Veel mensen spelen hem tenminste zo. Zijn bewegingen zijn flashy en lijken lastig, maar dat valt best mee. Speel zelf een paar keer met hem en je zult zien dat het wel meevalt. Iemand die echt de tijd neemt om hem te leren kan een lastige tegenstander zijn. Maar de meeste goede spelers nemen hem niet omdat hij uiteindelijk te voorspelbaar is. Op tournamenten zie je hem eigenlijk ook nooit terug. Goede Yoshimitsu spelers e.d, daar moet je voor oppassen