hey ik heb zelf wat lyrics liggen en ik zou deze op de beats wille inspreken van het liedje fresh azimiz van bow wow. ik heb het nummer op men pc staan maar kzou de tekst dus willen weg hebben, alleen de beats dus. bestaat hier een programma voor ofzo? Alvast bedankt!
winamp heeft een dsp plugin waarmee je de voice kan onderdrukken geloof ik. Je hebt ook devices die je tussen je geluidskaart en speakers zet en die kan ook de voice eruit filteren. De geluidskwaliteit word dan ook wel minder maja, je moet iets he
Probeer dit eens te downloaden instrumental fresh azimiz. Dan krijg je alleen de beat zonder tekst dus. succes
Als het niet gelukt is moet je maar ff roepen. Dan stuur ik hem wel ff door Moet je alleen wel je eindresultaat online gooien We willen natuurlijk wel even kijken of je MC Brettie van de troon kunt stoten
je gaat tog niet illegaal downloade he foei als je de single koopt in de winkel zit er vaak zo'n instrumental versie op
#rent naar winkel om 8 seconden van de beat te kopen van (weeeeet ik veel wat) ehmmm...Baas Nee & lange krans(copyright tegenwoordig )... €20,- verder!
nou ik ben fan van pharrell williams dus de cd die 3 februarie uit komt ga ik denk ik wel officieel kopen maar das gewoon omdat ik dan wel de echte wil hebben en omdat ik het geld er wel uit haal met het aantal keer luisteren maar ontopic ik ken de beat van het liedje niet maar als de voorgaande methodes niet zijn gelukt dan kan je kijken of er een vergelijkbare beat te vinden is bow wow kennende zal hij wel niet heel origineel zijn