1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Telegraaf fuckt met Xbox...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gerbo, 18 feb 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    jesus man dat staat toch niet in verhouding?, nergens zitten wij jullie site helemaal af te kraken o.id. we maken alleen een paar grappen. moet je tegenkunnen..

en wie denk je zelf dat ik bedoel? die hyperactiefe vloekende jimmy

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    mening geven mag zoals je wilt, vrijheid van meningsuiting in nederland weet je nog wel?
    misschien uit ik het op een niet goed voor jullie begrijpbare manier. maar het is gewoon grappig bedoeld, als je dat eens inziet zijn we al een eind verder.

3. Xdome Master

Xdome Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom je hem zo noemt hoor maar het enigste wat hij doet is opkomen voor zijn eigen site!
    Of mag dat ook al niet meer?!
    Opkomen voor je eigen site waar je dagen aan werkt en dan een paar laffe mensen hier je site zitten af te kraken!
    mag je dan ook niet voor je iegen site opkomen!?

4. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    dan maak ik ook een paar grappen...kun je daar niet tegen?

en vind je het gek dak boos ben...je lult over "mijn" site op jullie forum...met heeeeeeel veeeeeeeel toeval (tijdsverneuking) kwam ik bij deze topic anders hadden jullie gewoon door gegaan met k*nkeren over onze site

5. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    O.k. dus jij geeft je mening door een site zwart te maken?

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    het begon niet met jullie site, het begon met het grapje over de knokploeg. en ik kan best begrijpen dat ie het niet leuk vind, maar dan hoeft ie niet alles onder te schelden en iedereen te beledigen. En ik vind het echt wel meevallen met het afkraken hoor, geef even een voorbeeld waar we Xdome helemaal de grond in boren dan?

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik snap niet dat je dat zo ziet.. ik zeg alleen dat we gaan matten met xdome.. als grapje bedoeld.

8. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jullie net zeiden
    Kliene crew enz.
    dus ik weet niet wat je hier opeens zielig komt doen en zoald de webmaster van xdome ook zei:
    als ik hier niet opgekomen was waren jullie vast doorgegaan.
    En jij vond het dus meevallen?
    dus als ik op een forum ook zulke dingen ga zeggen over jullie site gaan jullie dat ook zomaar toelaten?
    En meelachen?!

9. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    daar gaat het iet om...het gaat met slechte bedoelingen over mijn site praten...dat beschouw ik als beledigent en niet als grap...zou jij mij geloven als ik zei dat alles wat ik hier heb gezegd een grap is?

10. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    ( dit word fucking lange topic :p..morgen al die mensen die op deze dooie site weer tegen ons beginnen te lullen)

11. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je geen gevoel voor humor maar dat wist ik onderhand al.
    En snap je niet dat ik het zo zie?
    Zal ik dan op GameForum ook zo'n ''leuk'' grapje maken?
    Ff kijken of je dan nog gevoel voor humor hebt?

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    lijkt me nogal duidelijk dat het als een grapje bedoeld was. de reactie van de kleine crew was ook gewoon een grapje op een grapje, natuurlijk niet leuk, maar zit wel kern van waarheid in. het ging slecht met jullie, ook met jullie crew.

en ik snap echt wel dat je het zo ziet hoor, maar je bent wel een tikkeltje snel boos.. de grap had zich echt niet verder verspreid als jij niet meteen was gaan schreeuwen.

13. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    zou jij in mijng geval dan niet boos zijn geworden?! en heb je bewijs dat dit niet al de hele tijd aan de gang is (xdome zwart maken) en/of dat jullie gewoon doorgaan?

14. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je wilt zeggen dat ik te snel boos word?!
    Als jij niet zulke dorge dingen over xdome zei dan was hier niemand boos geworden.
    Maar aangezien je dat niet in je kop kan krijgen heb je dat toch maar gepost en daardoor is dit allemaal onstaan

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik zou het misschien niet leuk vinden, maar ik was zeker niet meteen gaan schreeuwen, ik had iets gepost van "kom maar dan met je XBW }:] " met het meteen schelden wat er gebeurde kom je nou niet echt leuk over..

hoe bedoel je dit al de hele tijd aan de gang is?, het lijkt me normaal dat er eens in de zoveel tijd een soortgelijk zinnetje komt te staan. dat doen bijna alle rivaliserende sites denk ik. maar als je denkt dat we jullie site hier zitten uit te schelden ofzo.. dan zit je toch echt mis. grapjes zijn leuk maar we laten echt niet iemands site afkraken..

16. Xdome Master

Leuk Bevonden:
    0
    dat laatste merk ik vooral!

17. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan jullie humor zullen we maar zeggen :confused:

18. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij vind het ook "humor" als ik het bij ons forum zou zeggen? (XBW suckt...enz)

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ? komop nou, je gaat toch niet vertellen dat je dat van net ervaarde als een vette bash in de richting van jullie site? ik kon iig duidelijk zien dat het als grapje was bedoeld, vechten.. nou dan komt een rivaliserende site als eerste bij me op.. en aangezien xdome.nl de enige is die dan bij me opkomt..

20. jimmy88

jimmy88 Gaming master

Leuk Bevonden:
    0
    het ging over een stukkie in telegraaf..en julli denken gelijk aan xdome?!

dan zij jullie nog dommer als ik d8

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina