Telegraaf

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mr.Mouse, 2 okt 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    haha... Dan heeft die badmuts van Radio Modern de koe horen loeien maar de put vergeten te dempen... Euh... Dit slaat dus ook nergens op. Heel toepasselijk.

Maar even serieus. Het verhaal van de verkoper klopt bijna helemaal. Het enige foutje wat ie maakte was dat dat ie "Dreamcast" had moeten zeggen ipv "Xbox".

Ach ja... Beide zijn ze op Windows gebaseerd. (En dat is dan ook de enige overeenkomst...) :)

Misschien komt de kennis van die muts niet verder dan zijn startknop linksonder en denkt ie dat Windows 95 een upgrade van Windows XP is. :D

2. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    In de winkels in Zeeland , waar ik ben geweest ( Vlissingen/Middelburg/Terneuzen ), is de ruimte voor xbox titels zeker niet minder dan die voor de GC. Wel zie je bijna overal de originele xbox standaards van MS zelf, en dat daardoor de ruimte wel anders ingedeeld wordt.

3. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    een gozer die ik ken van school ging naar de radio modern (ofzo iets, kweet niet precies welke winkel) want hij vond die xbox toch ook wel cool. Maar daar aangekomen vertelde een verkoper hem dat de xbox is geflopt en dat er geen spellen meer voor worden gemaakt! Daardoor heeft hij toen geen xbox gekocht! DAT IS PAS ANTI!!!!

:mad: het gebeurt ook bij Bart Smit in Zoetermeer en Vobis....... :mad: smeer maar een PS2 aan om de spellen weer goed te kunnen verkopen

4. Chevalric

Chevalric Guest

Nou ja, ze zijn ook allebei beter dan de PS2 8)

5. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX zal nooit verdwijnen door te slecht verkoop daar heeft MS te veel $$$$ voor.... MS is nu aan hun begin fase bezig en ze zijn nog lang niet klaar als de XBOX 2 uitkomt is het over voor mr. ZONIE(T).....:D

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar is een cliché opmerking uit de kast te halen......

7. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    De persoon die deze artikelen schrijft is niet echt Xbox-friendly, maar ik heb zijn collega een tijd geleden gesproken, en hij was wel erg positief over de zwart doos. Een mening blijft natuurlijk een mening ...

mzlz Munch and Abe

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een krant hoort geen mening te hebben maar objectief de gebeurtenissen weer te geven.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja idd toen ik die reply las dacht ik pcies hetzelfde :)

10. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Vobis Helmond en Eindhoven niet hoor.
    daar verkopen we alleen maar PC en XBOX.
    Iedereen bij ons heeft zowat een xbox :D

11. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons is het eerlijk vin ik... de GC en de Xbox hebben hetzelfde aantal rekken, de PS2 heeft (natuurlijk?) iets meer maar je

het valt wel op dat in de rekken van de Xbox gewoon meer spellen staan! :D

Deel Deze Pagina