1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

1. thagamer4life

thagamer4life kill to survive

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind:mad::mad:

te veel vrijheid dat j het verhaal ni egt meer snapt
    j verdwaalt veel te snel

2. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind enter the matrix ronduit een teleursteling, bagger besturing bagger wapens bagger geluid en veel te kort en het voelde niet af, iedereen zei deze game word het beste van 2003
    maar het is eeen schande voor de game-commutiy

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Brute force viel mij ook wat tegen.. dacht dat het een goeie game zou zijn maar zat nou niet echt van top tot teen te hypen. Hij leek me gewoon cool maar toen ik bij Level 4 kwam had ik alles wel zo'n beetje gezien. Heb hem nog wel helemaal uitgespeeld maar dat was puur om het feit dat ik er toch wel 60 euro voor heb betaald. :cool:

4. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het verhaal ook niet meer snappen als er allemaal letters in weg zouden vallen. :+

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mechassault vond ik toch wel de grootste teleurstelling. De missies waren zoooooo ongelofelijk saai. Ik vond het eigenlijk alleen leuk om Grinder met een vriend te doen, maar dat was dan alles.

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Racing Evoluzione, heel veel van verwacht, bleek een matige racer met slechte AI

EDIT het gaat om het teleurstellendste spel van 2003 dus Morrowind en Mechassault tellen neit mee, want die waren al in 2002 gereleased

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    True Crime. Had zóveel potentie, maar omdat ze het perse voor kerst de winkels in wilden hebben, is het afgeraffeld.
    Niet gekocht dus, ik wacht wel op een hopelijk betere sequel...

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin: daar had ik me echt op verheugd, alleen speelt niemand het meer en ik dus ook niet. En de gameplay was ook niet alles wat ik ervan verwachtte.

9. x-core

x-core Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Brute Force het meest teleurstellende spel van 2003:

Na 5 levels ben ik ermee opgehouden, we hebben zelfs nog met 3 man dit spel gespeeld maar hier zijn we ook al snel mee opgehouden. Slechte gameplay, vooral het tactische gedeelte, waar veel over gesproken werd, miste ik in dit spel.

Ik vond Conflict Desert Storm 2 ook tegenvallen, de 10 levels heb je met gemak zo uitgespeeld. Hopelijk zijn hier binnenkort nieuwe levels voor te downloaden. Het spel is wel in orde maar voor € 60,- had ik een langere speelduur verwacht.

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Racing Evo _O_ _O_ niet het spel wat het had moeten zijn, maar toch top, op een net iets andere manier...

meest teleurstellend: Max Payne 2... meer van hetzelfde... deel 1 was geweldig, maar deeltje 2 heeft niets nieuws ingebracht imo

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Deathrow

Wat is dat een bagger saai spel. :{

12. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, titels als Blinx, Morrowind, Unreal Championship en Mechassault waren idd geen 2003 releases...

Het lijkt er verder wel op dat het forum het unaniem eens is over tegenvaller Brute Force, waar ik me overigens volledig bij aansluit :+ Een Halo beater had ik uberhaupt niet verwacht, maar vooral de saaiheid/eentonigheid werd snel vervelend en ik heb nou niet het idee dat het team element goed is uitgewerkt...dat had zoooo veel beter gekund.

Verder vond ik Tony Hawk Underground ook niet bijster goed, nou heb ik voor het laatst deel 2 in de serie gespeeld, dus ik verwachtte inmiddels een hele sprong voorwaards. Daarentegen is de serie IMO juist achteruit gegaan! :mad: Grafisch viel het al een beetje tegen maar het rondlopen is niet echt een goed uitgewerkt en het kon me niet meer zo boeien...ik denk zelfs dat ik Agressive Inline leuker vind...

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  13. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ook blinx een teleurstellend spel, want je kan nie eens goed mikken en je moest monster verzamelen en je bent gauw uitgespeeld

14. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Brute Force is idd een teleurstellend spel; Saai, slechte graphics enz. Maar speel het eens met een sysyem link met vrienden, dat is wel vet. Of ga met zn alle op de bank de singleplayer uitspelen op het hoogste niveau. Teleurstellend spel maar er is genoeg uit te halen als je waar voor je €60 wil.

De singleplayer van mechassault was ook zacht gezegt saai te noemen. Krijg binnenkort Live dus hoop dat datl euker is.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik vond LotR:TTT erg teleurstellend.De gameplay opzich nietzo maar het was veel te kort.Net als je goed in de game zat de controls doorhad was ie afgelopen

16. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Top Spin. Kon het gevoel van Virtua Tennis niet evenaren. Het spel miste sfeer, maar vooral een degelijke career mode ontbrak. Binnen een uurtje heb je alles wel unlocked...

17. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ikvind dat bij brute force dat er te weinig variatie in de levels zitten

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rainbow Six 3
    Ik had hem veel leuker verwacht!

19. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    tjaaaa brute force.... laaten we maar ff een andere game zeggen als er tog iedereen zegt dat brute force de teleurstellende game is... dus ff denk welke ik de teleurstellendste game vind (halo maar die is niet in 2003 ) uhmmm....
    vind tog NFS:U omdat, het tunen is geen tunen (je koopt een nieuwe part en klaar) het race is gewoon te simpel en slecht uitgevoerd, het enige leuke vind ik tog je auto zo maaken hoe jij hem mooi vind...

20. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    fifa 2004 opnew niet in de buurt van pes kunnen komen!

Topspin vind ik persoonlijk de vetste titel van 2003

Deel Deze Pagina