teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

  1. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Blinx : dom kinderachtig spel

    Grabbed By The Ghoulies : wel ok maar te kort en altijd maar het zelfde

    Otogi : eerste paar uren ok maar daarna saai
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    True Crime Streets of LA
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Racing Evoluzione, het zou echt een super game worden met het ontwerpen van je eigen auto's etcetera, bleek een boutspel te zijn...

    Verder natuurlijk Brute Force, van True Crime kon ik 't al zien aankomen, ik wist gewoon dat het niks ging worden, het concept van de game had ik vaker mee gemaakt, soort headhunter voor de dreamcast maar dan met meer vrijheid... Mja ik voelde 't gewoon aan me water dat die game niks werd... Van Racing Evoluzione en Brute Force had ik overigens wel verwacht dat het toppertjes zouden zijn...
     
  4. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook Brute Force, vooral omdat mijn verwachtingen zo hoog lagen....

    Worms 3D vond ik ook erg tegenvallen... het was gewoon niet meer de partygame die worms moet zijn...
     
  5. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij KOTOR. Het kan me echt NIET boeien. Het is alleen leuk als je een diehard SW fan ben. Anders is het gewoon bagger. En hier had ik me echt op verheugd! echt een HELE ERGE teleurstelling dus!
     
  6. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat iedereen bruteforce zo erg vind tegenvallen.
    Ik zelf heb de hype niet echt meegemaakt rond deze game toen ie uitkwam had ik wat reviews gelezen en over het algemeen zijn het erg positieve punten een 8 vind ik een mooi cijfer maarja.
    Ik vind em echt stoer tis niet echt tactisch maar wel heel erg vermakelijk maar had ook veel beter kunnen zijn mischien komt er een vervolg?
     
  7. Medal of Honor Rising sun
     
  8. mrjig

    mrjig Guest

    fable duidelijk fable
    ze krijgen zelfs een prijs voor beste spel 2003
    en dan komt ie pas in 2004 uit en miss nog later (ja in VS 2004 dus hier miss pas in 2005!!!)
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als het pas in 2005 is vind ik het nie waard om te wachten.
    ondertussen komen er denk ik wel betere spellen dan fable.
     
  10. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force vond ik erg tegenvallen.. domme aliens, geen leuke verhaal enz.. Ook Enter the Matrix had ik veel meer van verwacht..
     
  11. TheFurryOne

    TheFurryOne when bunnies go bad

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Enter the Matrix.... dat spel kon me dus echt niet boeien....
     
  12. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    MM3 was bagger wat een klote graphics en vond de levels saai (zeker wanneer je MP speelt)
    en de opdrachten dom dus voor mij is MM3 het bagger spel van het jaar 2003


    maar als goeie 2de Enter the Matrix gehypt kutspel met alweer klote graphics )PFFFF vierkante wielen 4 life fool!!!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meerdere games:
    Enter the MAtrix, Brute Force, True Crime streets of LA, Soldier of Fortune 2, Red Faction2.

    Maar de allergrootste tegenvaller was toch wel Steel Batallion, erg eentonig erg duur, en gewoon teveel voor mij gehyped, maar kon het niet echt waarmaken. en ik heb em niet eens ingeruild, dus voel ik me ook nog verplicht om deel 2 te kopen, omdat die live heeft is die misschien wel leuk.
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat jij mooie graphics vind dan? :{
     
  15. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Need for speed underground... Heel leuk verder, maar het racenis zo vreselijk slecht uitgewerkt :mad:
     
  16. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond NFSU ook tegenvallen, ik heb PGR2 en daarmee vergeleken is NFSU helemaal niks.
     
  17. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    True Crime, met afstand! Het beeld was dieptriest en enige diepgang was ver te zoeken. Bovendien heb ik zelden zo'n onhandige controls meegemaakt.
     
  18. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig dat ik gisteren Brute Force niet heb gekocht

    ik vond PRG2 nou echt helemaal niks aan , komt ook omdat ik race spellen niet leuk vind...
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    true crime, ze konden gta makkelijk verslaan als ze alles beter hadden afgewerkt. maarja. dat hebben ze dus duidelijk NIET gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!! echt een baggerspel, KKlelijk, kutgameplay en de stad mag dan wel supergroot zijn, maar alles lijkt op elkaar.

    het enige voordeel is , is dat de NPC's een hogeere AI hebben dan in GTA. maarja of je daar blij mee moet zijn..:{
     
  20. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force, doordat clonen werd de hele gameplay verneukt. Je kon gewoon als een zombie gaan rennen, want als je dood ging dan kon je toch weer ff gecloned worden.
     

Deel Deze Pagina