teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

  1. Fobie

    Fobie Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je fifa2004 slecht vinden als je de vorige edities wel leuk vindt??? Snap ik niet hoor.

    Ow, and btw, KOTOR rocks!!
     
  2. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet moeilijk hoor Fobie als de gameplay sucked of er zoveel extra dingen in zijn gedaan dat het niet leuk meer is dan heb je echt wel een teleurstelling!
     
  3. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    dat de gameplay zuigt valt wel mee hoor alleen dat off the bal is beetje slecht gedaan mijn meest tegenvallende game is: C&C Generals ik ben altijd fan geweest van de series maar deze is echt slecht zeker online
     
  4. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Topspin, zwaar overrated. Zonder Live is het al helemaal triest, die single-player is lachwekkend voor anno 2003.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is toch een mening van die kerel, fijn dat jij hem wel goed vind, maar het gat om zijn meest tegenvallende game.

    Brute Force, idiote characters, lelijke en saaie wapens, slechte graphics en een niet boeiend verhaal. Helaas moest ik een spel hebben om SoF2 (ook ontzettend slecht, tov de PC-versie) te ruilen, na al dat gehype dacht ik dat er toch wel een redelijke game moest achter zitten.
     
  6. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij viel Counterstrike op XB best tegen. Ik had er gewoon best naar uit gekeken en meer van de single player verwacht. Ik hoopte op missies รก la Rainbow Six 3 dat je dus kamertje in, kamertje uit gaat, hostages bevrijdt en daarvoor geld krijgt en weer meer en betere wapens koopt en beter kan gaan spelen. Grafisch is het spel ook wel tegenvallend. Kan best een leuk spel zijn maar dan moet je met meerde via System Link of Xbox Live gaan en op XBL is het vrij moeilijk om een leuke partij te vinden.
    Ook wel jammer dat er geen splitscreen in zit.

    Command & Conquer : Generals was juist mijn favoriete game van 2003. Trouw aan de serie, maar toch vernieuwend.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  7. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    enter de matrix viel vet tegen!
    zo'n toffe film(s) en dan zo'n kutspel!
     
  8. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Brute Force. Zag er goed uit, speelde allemaal wel aardig, maar het was gewoon absoluut niet bijzonder.
    En echt het slechtste verhaal aller tijden (voorzover het er was)

    Racing Evoluzione vond ik ook niet leuk. SUPER irritante AI
     
  9. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm wist niet dat er zoveel mensen zich stoorde aan brute force ik bedoel tis geen super game maar toch wel redelijk zou ik zeggen ok hij was aangekondigt als halo killer maar ja ze kunnen zoveel zeggen :)
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom heet de thread ook:teleurstellendste spel 2003

    de verwachtingen waren gewoon te hoog, ik speel het ook nog wel, maar had het veeeeel beter verwacht:'-(
     
  11. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ja snap ik wel maar wist niet dat ie echt zo ontvangen werd door iedereen ik bedoel ik vond het vanaf het begin al te grote praat die ze toch niet waar zouden maken
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, das waar, hij scoorde toch behoorlijk hoog, hier op xbw meende ik zelfs een 8.5!!.

    het is geen slechte game, maar als ze zeggen dat het in de buurt van halo komt, mag je veel meer verwachten.
    zelf ben ik redelijk ver in het spel, maar ik heb geen idee wat en waarom ik iets doe.
    ik knal iedereen dood, en ga dan naar de volgende level.

    bij halo wou ik graag weten wat ik deed, en waarom.
    en dat was duidelijk, en ook erg leuk.

    het verhaal is nogal doellloos, en onintressant
     
  13. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    true true! das de reden waarom ik hem nog maar iets van 8x gegamed hebt want het boeit niet genoeg
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Crash Nitro Karts; Ik heb bij een gast thuis een paar keer Chrash Nitro Kart voor de PS1 zitten spelen via zo'n multitap. 4 man en dan scheuren super veel lol. Een PS1 game he.

    Dus ik denk Crash Nitro Kart op de Xbox, kan niet fout, WAT EEN RUK SPEL. Het lijkt wel of je tot aan je kin in de stront zit zo langzaam gaat dat spel. Ik heb ook Mario Kart Double Dash gedaan en dat was o zoveel beter.

    En voor de rest eigenlijk alles behalve PGR 2 en KOTOR
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Gij bent een positief menneke Technoob. Al;le spellen kut op Kotor en pgr 2 na? ik geef je eigenlijk wel gelijk :)
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe, als je het zo definieert kun je de thread titel net zo goed maken: "Game met de beste marketing". We zijn er allemaal ingetuind en dachten dat BF het wel even zou gaan maken.

    Complimentje voor de marketingcampagne die er achter zat... 8)
     
  17. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Nounou niet zo optimistisch allebei......PGR II zuigt trouwens ook. Ik snap niet dat dat spel hoge cijfers krijgt. Het lijkt wel of deze racegame ook in de shit zit....het gaat tergend langzaaaaaaaam. Een van de belangrijkste kenmerk van een racespel is dat je gevoel hebt dat je hard gaat.......Dusz blijft KotOR over als top spel. ;)

    PS. pejannl je hebt 100% gelijk. Wat een uitgekiende marketing zeg! Ok het was geen kutspel ofzo, zou het nog wel een 8tje geven, maar hoe bedoel je opgehyped. Bij dat spel had ik echt het gevoel van...Is dit alles....kortom een terleurstelling.:'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  18. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 gaat snel genoeg, zeker als je de snelle cars hebt. En snelheid is niet de enige factor in het bepalen van de kwaliteit van een racespel.
     
  19. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0

    moet je misschien een andere camera tand proberen, of nurburgen long rijden met de enzo, :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004
  20. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok kan niet 100% erover oordelen aangezien ik de demo versie heb en dan heb je nat. niet de snelle auto's. Maar deel 1 had ik wel gespeeld en die vond ik ook langzaam. En ja snelheid is niet het enige....gameplay is ook belangrijk...dat zuigt ook (het-zo-mooi-proberen-te-slippen-door-de-bochten te komen kan mij ook gestolen worden). Smaken verschillen.....ik vind MC 2 wel tof.

    ps ja camerastandpunt kan heel wat uitmaken maar dan moet er wel een goeie tussen zitten, zoals In car met je stuur en raam op beeld.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2004

Deel Deze Pagina