1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja dan ga je in je eigen auto zitten en zet je jouw tv op de motorkap. Net echt

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwahah :D

3. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slippen is niet verplicht, om een race te winnen moet je soms juist niet slippen,dat vertraagt alleen maar. Het is jouw mening, maar het is allemaal een beetje simpel geredeneerd, helemaal omdat je alleen de demo hebt gespeeld.

4. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha ja simpel...je hebt gelijk Killirnicht...........ik hou van simpel. En Technerd....ik zal je advies opvolgen ald jij als toeschouwer voor mijn auto wil staan, hehe.

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij viel Grabbed by the Ghoulies beetje tegen, had er zelf iets meer van verwacht. Maar dat wil niet zeggen dat ik de game slecht vond ofzo.

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat blijkt wel, want als je de real thing zou hebben wist je wel beter en dan zou je ongetwijfeld heel anders schrijven over deze fantastische game. Racen tegen de hele wereld (met Live), realtime competitie, harsdtikke stoere truuks uithalen, je behendigheid testen (ja, dat is juist het onderdeel waar ik 'wat minder' mee scoor), enz enz enz...

PGR2 is nou net zo'n game waar alles in zit. Als je een game vanwege de graphics of vanwege het geluid dan scoort ie goed. Als je een game koopt vanwege de gameplay dan scoort ie goed. Als je een game koopt vanwege de hoeveelheid tijd die je ermee kunt besteden dan scoort ie goed.

Ik heb vele vele avonden plezier gehad van Halo. PGR2 gaat dat niet evenaren, maar komt er wel heel dicht bij in de buurt. Maar natuurlijk is dat ook een kwestie van smaak; mijn games nummer 3 en 4 zijn.... <tromgeroffel> Tetris en GR:IT, die me beide veel meer plezier en uren gameplay bezorgd hebben dan bijv Splinterziel of Wolvensteen.

7. Prodigy

Prodigy XBW Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, en de Graphics waren ook al niet zo best.

8. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud ben je?? Drie of vijf? Moet je meteen gaan schelden als iemand niet met je eens bent? Mensen als jij moet van dit forum geschopt worden. Nee, je houdt niet alleen van simpel, maar je bent simpel |:- Nee, PGR2 is te moeilijk voor jou, ga nu lekker met je playmobil spelen, sukkel.

/Mod Je bent pas écht volwassen als je jezelf boven dat soort flauwe naamgeintjes kunt plaatsen ipv meteen te gaan schelden. Overigens levert jouw terugschelden je wel een forumgelekaart (officiele waarschuwing) op, want we houden hier niet van scheldpartijen. Bij deze. PJ

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Hahahaha is goed. Ik sta vaak midden op de A-16 tussen 14.00uur en 16.00uur.

Maar v.w.b. PGR 2 moet ik je toch een beetje gelijk geven want ik heb laatst ook weer eens PGR 1 geprobeerd en die lijkt toch sneller te gaan en als je die al langzaam vond dan begrijp ik je verhaal.

10. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Racing Evolutione

een hoop bombarie vooraf maar toen het spel uitkwam bleek het gigantisch te zuigen!

11. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je eens in een ander bakkie gaan zitten dan de mini OF iets meer oefenen...

12. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens wat een commotie allemaal.....om het goed te maken zal iK PGR2 niet meer beledigen, door de slijk halen etc. (ook al geef ik redenen voor). En mochten 1 van mn vrienden het spel hebben dan zal ik het van hem afpakken en grondug uittesten op de A16 samen met Technoob. ;)

ps Killlerknight...op jouw verhaaltje ga ik natuurlijk niet op in....dan zou ik mn verlagen tot jouw niveau en daar ben ik niet mee gediend.

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Echte tegenvallers waren er voor mij niet... Die troep koop ik echter ook zelden... Wat mij gewoon tegenviel is het gebrek aan "sfeerspellen"... Ze zijn grafisch allemaal dik in orde alleen ontbreekt vaak het gevoel dat me wel kon grijpen op de nes en snes... Dat is gewoon een gebrek aan sfeer in de meeste games... Het probleem zit em ook gewoon in het overhypen van die spellen. Ze vallen me vaak tegen daardoor...

14. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn niveau, hah. Ik geloof dat ik gewoon mijn mening gaf zonder wie dan ook te beledigen maar dat jij zo nodig vindt mij een nicht te noemen. En dan zeggen dat ik een laag niveau hebt, je bent echt dom en simpel, en tuurlijk ga je niet op mijn verhaal in, want je weet zelf ook wel dat je dom en uitgeluld bent, dumbass |:-

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komop jongens, pm elkaar dan ofzo als je elkaar toch zonodig moet uitschelden, maar ga dat niet doen in een thread over de meest terleurstellende game. Een forum is om te discussiëren, ga elkaar dan niet voor domme klootzak uitmaken, want daar laat je niet echt meezien dat je van niveau bent. Amen! :D

Ik vind zelf btw Grabbed by the Ghoulies ook wel terleurstellend. Boeide me na een tijdje niet helemaal meer..

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik het grotendeels mee eens. Alhoewel spellen zoals Panzer Dragoon, KotOR en Halo en RBS3 wel degelijk sfeer bevatten die je grijpen. Waarschijnlijk krijgen (hoop ik) we wel meer spellen die meer 'sfeer' bevatten zoals Sudeki, Fable enzo.

Ps. Killerknight :eek: je hebt je PM al gehad.

17. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je mij wilt uitschelden, dan doe je het gewoon hier, dan kan iedereen zien hoe je bent, lafaard |:-
    Maar ik ga me maar verder niet druk om jou, JOUW niveau is te laag voor mij.

18. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Ga mij lekker een gele kaart geven, terwijl je die sukkel op zijn gedrag moet aanspreken. Iemand een nicht noemen vind ik geen naamgeintje. En ik zei alleen sukkel terug. Al je je werk niet kan doen, dan moet je geen mod worden.

/Mod "Poka" is Russisch voor "Tot ziens!". Je mag een weekje elders gaan afkoelen. PJ

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik fable de relaese datum.

20. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een loser ben jij zeg!!! Ongelofelijk....het was zeker een woordspeling op je naam en dit had ik ook bij technoob gedaan. Het is te zielig voor woorden dat je me blijft uitschelden!! Voor jouw is het zeker gameover hier.

/Mod Hou svp op met onnodig provoceren. PJ

Deel Deze Pagina