1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen! [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie is de mol, 20.30 ned1 :)

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dus vanavond om half 10

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nu op rtl 5, the silence of the lambs.

4. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik ben nu ook vette film ant kijken op RTL 7: a bridge too far. is alleen nu wel een tijdje bezig

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zakt dit handige topic weer naar beneden.. :+

Vanavond 20.25 Holland Sport op Nederland. Leuk programma waarvan ik me heb voorgenomen om het vaker te gaan kijken, want het is echt altijd leuk áls ik het me herinner dat het is.

6. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Elke maandagavond om 22:00 uur, Everest; Behind the Limit op discovery channel.

Nog meer mensen die dit gezien hebben? Overigens kun je ze ook wel ergens downloaden want er zijn al 2 afleveringen geweest. Maar ik vind het zeker een aanrader!

Everest: Beyond the Limit neemt je mee tijdens een verraderlijke tocht naar boven op de hoogste berg ter wereld. Maak één van de meest dodelijke en controversiële klimseizoenen ooit op de Mount Everest mee. Discovery Channel volgt de expeditie van de ervaren gids Russell Brice over de noordwand van de berg. Het intense en emotionele verhaal volgt zes bergbeklimmers bij hun klim vanaf het basiskamp op 5380 meter hoogte tot de top op 8850 meter hoogte.

Dankzij uiterst geavanceerde technieken, waaronder videoapparatuur voor hoogtegebruik en microcamera's gemonteerd op de helmen van sherpa's, maar ook door ‘ouderwetse disipline’, brengt dit zesdelige epos je niet alleen bovenop de top van de Everest. Je proeft ook van dichtbij de ongelooflijke onderneming van mensen die zichzelf een vrijwel onbereikbaar doel stellen.

Everest: Beyond the Limit is een verslag van strijd en triomf door mensen met allerlei achtergronden, op weg naar de hoogste piek ter wereld tijdens een expeditie van twee maanden.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer eens zover, dit topic daalt en daalt :+

Vanavond 22.00 Ned1 van Basten te gast bij Studio Voetbal!

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nu op rtl 7: lock, stock and two smoking barrels.

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *klein foutje, deel 2 kon ik niet vinden 8)

Weet niet of het een kwaliteitsuitzending gaat worden, maar wellicht iets voor de mensen hier :

Jong , Ned 3 21:55 - 22:30

Wat gebeurt er als je verdwaalt in de virtuele wereld? Als je echt en onecht niet meer uit elkaar kan houden en de computer de controle over je leven overneemt? De virtuele wereld wordt ook wel dé verslaving van de toekomst. Robert, ex-gameverslaafde, en Michael, naar eigen zeggen niet verslaafd praten over de gevaren en de verlokkingen van de virtuele wereld. In de uitzending komt Keuth Bakker aan het woord. Ex-verslaafde en directeur van verslavingskliniek Smith & Jones in Amsterdam. Wat gebeurt er als hij plaats neemt in de stoel van presentator Manuel?.

Datum en tijdstip: 4 juli 2007, 21:55-22:30 uur

Titel aflevering: Verdwaald in de virtuele wereld
    Bijzonderheden: Teletekst ondertiteld

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6375219

Wel leuk voor de mensjes wellicht. Soms vind ik de programma's over deze onderwerpen trouwens echt zwaar overdreven, maar geef elke nieuwe blik erop weer een kans

10. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    is nu net om 23:00 op Ned 2 een documentaire/film over de chinezen die Goldminen en upgraden/werken voor klanten in de hele wereld om personages up te graden.

Soort hedendaagse slavernij, voor een prikkie een chineesje die ore mined etc in World Of Warcraft of andere missies.

:) wel leuk om te zien , boeiend vooral

Zitten de hele dag bijna in een internetcafe/zaak waar ze dus de opdrachten voor de klanten uitvoeren.

11. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Vanavond 20:30 RTL5 (voor de mensen die geen zin hebben in voetbal :+)
    Simone !
    http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6466260

Heb hem al eens twee keer eerder gezien en wel aardige film met natuurlijk een goede acteur! :)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zaterdag om 22:30 op RTL5 Snakes on a plane met Samual L. Jackson. Ik dacht dat die film pas vorig jaar uit kwam dus dan is hij wel vrij snel op tv

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, maar het blijft een baggerfilm :D

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    snakes on a plane is baas

gewoon lekker veel cola en chips/popcorn en je hoofd uitzetten (zodat je de plotholes niet opmerkt enzo). De nieuwe Rush Hour 3 is ook zon film trouwens, laatst gezien in new york.

15. Shizzel

Shizzel Guest

Dat is wel aardig snel ja *)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scofield van Prison Break bij Jensen!, om 22:30 zoals gewoonlijk:)

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Comedy Central zendt nu ook :DFamily guy:D uit rond 21.10 en ergens in de nacht.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Boer zoekt vrouw om 9.20 :cool:

Wel jammer dat dit net weer te gelijk begint met Expeditie Robinson :mad:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Expeditie Robinson komt dacht ik op de Maandag of Dinsdag een herhaling, kan je dus rustig Boer zoekt vrouw vandaag kijken, ;)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb geen veronica bode, maar ik dacht zo te horen dat ER maandagmiddag was. En laat ik dan net tot 4 moeten en om 5 beginnen met werken 8). Dilemma's :9. Of is dit op een andere dag, iemand die hier zo'n veronica bode heeft?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina