[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een hekel aan Anna en Juvat en dat ze zo de hemel in geprezen worden. Vond hun dans gisteren echt slecht en dan krijgen ze alsnog geen slechte kritiek. Als het 2 andere geweest waren dan werden ze waarschijnlijk flink de grond in gestampt :9
    Ik ben voor Gianni.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.493
    Ik denk dat die voortrekkerij vanaf deze aflevering afgelopen zal zijn. De credits, opgebouwd in de vorige live shows, hebben ze voor een gedeelte verspeeld met de hip hop.

Eindelijk de choreo gevonden van Nina & Anthony, MET geluid.

Anthony Arazzi & Nina - Modern:

Ik hoop dat ze samen ver in de serie komen. Dat verdienen ze allebei op basis van hun prestaties, maar ook hun persoonlijkheid en professionaliteit op en buiten de dansvloer.

Stephanie & Meysam - Samba:

[yt]CL11VGqGer4[/yt]

Hun vorige optreden vond ik sterker. Misschien kwam dat ook wel door de ruzie die het stel deze week had.

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Zag dat ik de optredens van Nina & Anthony nog niet eens had gepost, shame on me!

For you viewing pleasure....

Nina & Anthony - Disco - 1e Live show:

Daar kijk ik nou graag naar en niet alleen door die kus. Het is gewoon zo spontaan en met plezier gedanst. Anthony trekt ook continue van die malle moer gezichten. :D

Anthony Arazzi & Nina Liveshow 2 - Hiphop Lyrical:

Just remember, sieze doesn't matter peeps! :thumbs:

EDIT: Ik voel dat er een schunnige opmerking aan zit te komen...

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat vind ik zo leuk van die 2. Ze kunnen goed dansen en komen zo spontaan over. Ze kunnen het ook prima met elkaar vinden. Ik ben Fan! :)

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga eens kijken of ik kaarten kan scoren :)

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Zag dat alles nu uitverkocht was... behalve voor januari. Nieuw seizoen?

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi balen! Nu dan maar kijken of ik ergens kaarten kan winnen :) I'm hooked!

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Win voor mij ook eff wat. Ik drool hier ook al een tijdje voor de tv. :+

9. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Januari zijn de theatershows

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik win gaan we samen... Lekker mannelijk met z'n twee ;)

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moet eigenlijk zeggen dat de aflevering van afgelopen zondag niet heel geweldig vond, choreo's waren op die van Anthony & Nina en Gianni & .. niet bijzonder. Je ziet ook elke keer veel moderne dansers in D4L, heb het idee dat mensen liever naar hiphop kijken omdat het 'spectaculairder' zou zijn en ze moderne dans saai vinden. Denk dat iedereen nog wel die auditie van Ibrahim 'Jukebox' kan herinneren.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Moah, ik vond het vorige seizoen ook beter, maar wat niet is kan nog komen. En dat seizoen was ECHT goed. Het is een serie voor dansliefhebbers, voor alle dansen. D'r zijn echt heel veel mensen die entousiast reageren op de moderne dansen hoor, maar ik ben het wel met je eens dat een prettige balans tussen de verschillende stijlen wel het leukst is om naar te kijken.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Vorig seizoen niet zo heel veel gekeken, volgens mij was er toen iets anders dat ik volgde op dezelfde avond dat SYTYCD op de buis was... Maar dit seizoen heb ik (bijna) alles gezien en ik zit eigenlijk iedere keer wel te genieten...

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Ik vermaak me ook hoor en het niveau zal ongetwijfeld alleen maar stijgen. De dansers moeten wel, anders worden ze weggestemd. Sowieso gaan de stelletjes straks twee choreo's doen per aflevering en dat vraag het uiterste van iedere danser.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Had graag gezien dat er elke week andere koppels zijn, zou leuker zijn voor de afwisseling. En bijvoorbeeld twee mannelijke dansers die hip hop doen

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Joeppie, mijn favorieten Nina en Anthony dansen weer fantastisch. Volgende week nieuwe koppels :mad:

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net gemist die van Anthony & Nina! Wat deden ze?

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hip hop fast. Het was erg vet en zijn tot nu toe de beste van de avond.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Tjonge jonge, wat waren de jongens goed tijdens de D4L. De dames vielen mij een beetje tegen. Behalve Laura had ik niet het gevoel dat ze er ECHT voor gingen. WAAROM moet er een jongen weg? Damn! Ik zou niet kunnen kiezen.

Stefanie: wat een neppe emotie zeg na de choreo.Ze lult wel mooi, maar ik mis overduidelijk een click met Meysan. En ook haar D4L vond ik niet zo goed. Wat mij betreft neemt de jury afscheid van haar.

Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    William en Laura dus.

Van William begrijp ik het wel. Niet dat hij slecht was, integendeel. Maar die andere twee zijn ook erg goed...

Laura... om eerlijk te zijn, doodzonde. Hoe irritante jankert zij soms ook is, haar emotie is wel eerlijk. Laura's probleem is gewoon dat zij de lat zo hoog legt voor zichzelf en daardoor nooit tevreden is. Toen Stefanie de uitkomst hoorde en naar de andere dansers rende vond ik haar reactie alweer niet oprecht. Net of zij niet nog steeds niet begrijpt welke kans zij hiermee gegund word. Ik vind het zonde, maar ik verwacht dat zij volgende week gaat afvallen. Het wordt tijd dat Stefanie haar talent en ware gelaat laat zien.

Deel Deze Pagina