[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.492
    Mooie optredens tot nu toe hoor! Mijn favoriet tot nu toe was die van Anna en Cedric, maar Malissa en Anthony waren ook erg goed. :thumbs:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    WTF? Muziek van Metal Gear Solid 4 bij dat optreden van Anna. 8)

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Begin gemist, alleen de solo's nog. Zijn mooi!

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    Anna is een rasechte GaMeR. ;)

Mooie solo's hoor. Voor degene die nog kunnen reageren: wie denk je dat er gaan afvallen?

Mijn keuze gaat uit naar Stefanie en... Meysan. Stefanie is voor mij duidelijk. Zij is voor mij de zwakste van de overgeblezen dames. Bij de heren: wat lastig, ik vind ze allemaal zo goed. Cedric en Juvat MOETEN blijven. Na lang twijfelen tussen Gianni en Meysan ga ik toch voor de laatste kiezen. Ik denk dat Gianni een meer all-round performer is dan Meysan... al gun ik het Meysan wel om te blijven. Wie weet kiest het publiek wel heel verrassend voor Cedric of Juvat. Dat zou voor mij een tegenvaller zijn.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Stefanie bij de heren weet ik het niet. Anthony moet blijven. Denk juvat of Gianni.

6. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Juvat aka ali b niet gaat winnen. Vind het maar dom dat hij en Anna zo de hemel in geprezen worden. Vind ze ook niet echt beter dansen oid. Vind Gianni de beste er uit.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oké Marissa, die zag ik niet aankomen.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat vind ik nou erg cool, en vooral met dat acteren, heel tof gedaan! _O_

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    @MaxxRaptor: die performance was super! Ik hoop nog meer van dit niveau te zien in de komende afleveringen. Kijk ook naar de choreo s van vorig seizoen, daar zaten ook juweeltjes bij.

Marissa en Gianni: ik heb alleen Gianni met twijfel... de heren zijn zo goed. Gianni ga ik zeker wel missen. Over Juvat: dansen kan hij wel degelijk, zie de solo.

Marissa: echt jammer! Ik vond dat zij ontzettend is gegroeid in dit seizoen. Ik had veel liever Stefanie of zelfs Celine zien gaan. Jammer, maar ik hoop dat zij gewoon haar carriere als danseres doorzet en zich niet laat ontmoedigen!

All in all: super vette aflevering. Dit gaat duidelijk naar het niveau van vorig jaar toe. Ben erg benieuwd waar dit gaat eindigen! :)

Btw, wat was die groepschoreo vet! Hoe heet het nummer waar zij op dansten eigenlijk?

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eindstrijd bij de dames gaat tussen Anna en Nina, de rest is onder hun niveau. Bij de heren is het lastig, maar ik verwacht Sedrig of Anthony. Meysam heeft al wat krediet verspeeld en Juvat komt techniek te kort, niettemin ontzettend knap dat hij de 1e b-boy is die zo ver komt. Bij iedereen die nu weggestemd wordt is het unfair, het niveau is zo ontzettend hoog.

In het begin had ik echt twijfels bij Anthony, maar die man is zó goed. Had niet verwacht dat moderne dans ook zo verschrikkelijk goed kon, die koppeldans van vandaag was ook ontzettend goed.

Vond het jammer dat Juvat met zijn solo zijn auditie als het ware weer herhaalde. Wil hem graag zien breaken op It's Like That, dat moet gewoon :p Bij die solo van Anna zei ik tegen m'n vriendin dat ik die muziek ergens van herkende, zij kende het niet. Opeens kwam het: MGS4 :p Die koppeldans van Sedrig en Anna was ook goed, je zag al bij de D4L's dat Sedrig ontzettend goed kan dansen, nu met Anna komt dat alleen maar meer naar voren.

Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    Je slaat de spijker op z'n kop met die analyse. Dat is precies wat ik bij de dames dacht. Bij de heren gun ik het Juvat wel, maar Anthony en Sedrig zijn inderdaad wel sterker. Sedrig's solo's zijn trouwens ZO briljant. Dat elke danser zijn eigen solo moet maken maakt het des te specialer. Hij is negentien jaar, maar hij toont een intensiteit op het podium die je niet snel ziet bij iemand die zo jong is. Antony daarentegen is een en al hart, energie en enthousiasme op het podium. De manier ook hoe hij in de lucht springt na een succesvolle choreo en solo... die jongen leeft om te dansen en te entertainen.

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Cedric heeft bij de Dance for your Life's ook iedere keer een geweldige solo neergezet, dus dat kan je echt wel aan hem overlaten.

Nina blijft mijn favoriet, enorm leuk om haar te zien dansen.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    [yt]Zgin81YKiyI[/yt]

Yeah, Metal Gear Solid! :cool: Nu mag ze sowieso van me winnen.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk en dat is de reden dat ze voor dat nummer heeft gekozen. De stem van de kijkende gamers heeft ze nu al binnen ;)

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die solo van Anthony was echt hard!

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    Anna is gewoon slim. Ze heeft nu al de gaming crowd achter zich. :D

Maar mooi gedanst hoor. En die Anthony is inderdaad een beest op het podium. Wat een energieke en vette solo.

[yt]qcZ1RuZNHds[/yt]

EDIT: da's handig, een filmpje zonder geluid. Vooralsnog de groepschoreo geknipt.

Laatst bewerkt: 7 nov 2011
  17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    Deze keer MET geluid, de zeer geslaagde groepschoreo van de 5e liveshow SYTYCD 2011:

Uitgevoerd op David Guetta - The Alphabeat.

Anna & Sedrig - Jazz

Twee mooie technische dansers bij elkaar. Ik vind Anna & Sedrig erg aan elkaar gewaagd! Anna laat nu ook beter zien wat ze kan, ze moet ook wel met een danser als Sedrig naast haar.

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die een keer naar de theater show van SYTYCD is geweest?

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Wat is dat nummer dat ze zo vaak draaien, net ook weer bij dat stuk over Anthony? (ha ha ha ha ha, boom boom boom o.i.d.)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.492
    Erg spannend. Was even bang dat de kijker Anna weg ging stemmen ten gunste van Stephanie, maar dat was gelukkig niet het geval.

Jammer dat Sedrig ook is afgevallen, maar de jongens liggen erg dicht bij elkaar qua niveau. Ik had persoonlijk eerder voor Meysam gekozen though.

In de finale zou ik graag willen zien...

meisjes: Anna en Nina
    jongens: Juvat en Anthonie

Deel Deze Pagina