Jammer dat een aantal vooral veel (oordelen) te melden hebben hier over de dansers, maar ze weinig over het dansen zelf praten. Ik vind het geneuzel over wie een homo is of wie wel of niet een klootzak is eigenlijk helemaal niet zo interessant. Jullie wel?
Voor mij de mooiste performance van de avond en dat komt helemaal door Natascha. Zij beeldt in deze performance uit dat ze een kind heeft verloren. Dit is voor mij waar SYTYCD om gaat. Niet alleen de dansen, maar ook het gevoel achter de dans. Ze laat het helemaal tot leven komen. Prachtig.
Maar er was ook tijd voor het vrolijkere knalwerk. Lise en Chico doen een disco dans. Chico doet zijn ding... maar damn, wat gaat die Lise lekkrrrrrr! 
Enora en Lorenzo doen een hip hop fast. Totaal niet hun stijl (allebei niet). Niet helemaal perfect, maar ze doen het toch heel cool. Gewoon super leuk om naar te kijken. Maar dat pakje van Enora, ik vind het haar echt niet staan.
En als laatste Hettie en Floris met een mooie expressieve moderne dans. Zij beeldt haar verloren vriend uit (Floris is een waanbeeld), waarvan ze maar niet afscheid kan nemen... Floris danst zo relaxt, terwijl hij totaal nog niet zijn eigen stijl heeft gedaan. Ik hoop dat hij ver in de show komt.
[yt]xIEpk2WLXnU[/yt]
Laatst bewerkt: 18 okt 2010