[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Nee toch?

Ik denk dat Evelyne af valt bij de dames... bij de heren, hmm, Caggie of Jesse. Junes deed weer een super strakke d4life.

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Naja hij gaf hem een kus en pakte heel gay jesse zijn handje vast :D Het gaat zo gezegd worden maar ik denk Junes.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Dus toch Evelyne en Jesse. Jesse vind ik wel jammer, maar alleen de besten kunnen winnen. En hij is nog jong...

Over een paar dagen staan de verschillende performances op YT. Bij deze alvast een terugblik op de 1e liveshow.

Enora en Lorenzo met een prachtige moderne dans:

En Hettie en Floris met een vlotte jazz:

Moge de beste winnen. Er zitten echt een paar toppers tussen. :)

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom heeft lorenzo zo'n raar kapsel, echt heel aparte gozer. Hij kan goed dansen maar zijn persoonlijkheid staat me echt niet aan.

Floris en Chico vind ik wel een van mijn favorieten. Chico was niet heel top vandaag maar kwam doordat ze disco moesten doen.

Wanneer kan je niet meermper koppel stemmen maar per persoon? Sommige worden gered door hun partner.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind lorenzo ook een beetje raar, met ze lelijke shirts met 1 mouw en ze lelijke kapsel idd :p

Wil dat floris een dance for your life moet doen, volgensmij gaat hij dan echt ziek dansen :p

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Echt vet liedje!

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Jammer dat een aantal vooral veel (oordelen) te melden hebben hier over de dansers, maar ze weinig over het dansen zelf praten. Ik vind het geneuzel over wie een homo is of wie wel of niet een klootzak is eigenlijk helemaal niet zo interessant. Jullie wel?

Voor mij de mooiste performance van de avond en dat komt helemaal door Natascha. Zij beeldt in deze performance uit dat ze een kind heeft verloren. Dit is voor mij waar SYTYCD om gaat. Niet alleen de dansen, maar ook het gevoel achter de dans. Ze laat het helemaal tot leven komen. Prachtig.

Maar er was ook tijd voor het vrolijkere knalwerk. Lise en Chico doen een disco dans. Chico doet zijn ding... maar damn, wat gaat die Lise lekkrrrrrr! :)

Enora en Lorenzo doen een hip hop fast. Totaal niet hun stijl (allebei niet). Niet helemaal perfect, maar ze doen het toch heel cool. Gewoon super leuk om naar te kijken. Maar dat pakje van Enora, ik vind het haar echt niet staan. :D

En als laatste Hettie en Floris met een mooie expressieve moderne dans. Zij beeldt haar verloren vriend uit (Floris is een waanbeeld), waarvan ze maar niet afscheid kan nemen... Floris danst zo relaxt, terwijl hij totaal nog niet zijn eigen stijl heeft gedaan. Ik hoop dat hij ver in de show komt.

[yt]xIEpk2WLXnU[/yt]

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Floris is waarschijnlijk de meest veelzijdige danser van allemaal, dat heeft hij nu al twee keer bewezen.

Lorenzo heeft gewoon de vetste moves van allemaal.

En Enora is gewoon het leukste van allemaal. :+

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Vanavond om 20:00 u gaat het weer loss. Hoop dat er weer veel mooie performances zijn. Wie denken jullie dat er gaat afvallen?

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Wauw, mooie aflevering. Persoonlijk sprak de dans van Junes en Ager en de dans van Stephanie en Caggie mij het minste aan, maar de rest was toppie. Ben benieuwd waar het publiek voor gaat kiezen.

EDIT: Junes en Stephanie liggen uit de race. Tja, eerlijk gezegd had ik eerder Agar laten gaan. Ik heb echt het gevoel dat ze nu liever bij haar kind wil zijn en dat is begrijpelijk. Haar d4l voelde halfslachtig aan. En dan Junes vs Caggie... jammer dat het Junes is geworden. Danste relaxt en zijn tapdans was leuk gevonden. Alleen dat synische commentaar af en toe van hem en die hangende schouders... misschien heeft hij het daar wel op verloren.

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik had ook liever Agar zien gaan. Vind wel dat Junes terecht weg is, die liep inmiddels echt wat niveaus achter. Floris kan gewoon echt alles, en Chico was echt de beste vandaag, damn. Zijn d4l was ook niet in zijn eigen stijl, dat vond ik echt tof.

12. Remco

Remco Guest

Chico is een moderne danser hoor, dus het was gewoon z'n eigen stijl :)

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Ladies and gentlemen, it's ON again tonight.

Wat een prachtige show weer vorige week.

Enora en Lorenzo met een mooie hip hop lyrical, opgedragen aan Pink Ribbon:

Een modern dans wederom voor Raquel en Stefano. Wauw, wat kan ik hiervan zeggen... Isabel maakt van haar choreo altijd zo mooie en aangrijpende stukken. Ze haalt echt alles uit haar dansers. Erg mooi gedanst en die mood belichting maakt het helemaal af. Ne me quitte pas...

[yt]Ufo3NdZ_ivI[/yt]

Hettie en Floris met een hip hop fast. I got ninty nine problems, but a bitch aint one. :cool:

Lise en Chico met een coole quickstep (EINDELIJK een goede quickstep):

En een swingende sambo met Natascha en Eldrick. Jammer dat Eldrick zo zat te rotzooien deze week. Te laat komen opdagen op verschillende trainingen, dat kan toch eigenlijk niet? Die Natascha mag bij mij wel eens een beschuitje komen eten. Jummie! :D

[yt]qVnDHdgRx6g[/yt]

En de groeps choreo, die alle dansen samen in één (of twee?) dagen moeten instuderen:

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Laat Stefano er vandaag maar uit gaan. :)

Dat was echt een vreselijke hiphop lyrical.

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer staat hij online?

Heb 't begin gemist dus kijk het nu niet maar zo snel mogelijk, zou hij direct nadat hij op de tv is geweest al online staan?

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Wie gaat afvallen?

Bij de meiden: Agar. De hip hop was goed, maar die d4l choreo heeft ze volgens mij al gedaan. Ook die reactie van haar... ze is helemaal haar zelfvertrouwen verloren, ook al begrijp ik het wel als je daar weer elke aflevering staat.

Bij de jongens: lastig, Stefano is niet mijn favoriet, maar hij doet het elke aflevering goed. Behalve deze... zijn d4l was goed, maar die van Caggie was beter. Caggie heeft alleen veel vaker al negatief commentaar gehad. Alles in overweging genomen denk ik dat toch Caggie er uit gaat.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Agar duidelijk bij de vrouwen.

Ik wil eigenlijk Stefano bij de mannen, maar ik ben bang dat het Eldrick gaat worden.

18. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Leuke aflevering. Goede performances en echt .. Enora (L).

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik herkende het nummer al waar Agar op danste. Het blijkt dat de verkeerde muziek starte! Lullig hoor.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    idd. Enora (L)

Volgende week gaat overigens Enora of Hettie eruit. De andere vrouwen zijn gewoon te goed.

Bij de mannen gaat het denk ik Stefano worden. Lorenzo en Floris zijn te populair bij het publiek, dus die zie je niet snel een D4YL doen en kort daarachter komt Chico (deels populair, deel gewoon topdanser). Eldrick geef ik hogere kansen dan Stefano, maar die gaat er eerder uit dan de andere 3.

Maarja, dat is enkel speculatie, dus we zullen het volgende week maar moeten zien.

Over Agar: Sneu idd, maar ik had haar vorige week eigenlijk al afgeschreven.

Deel Deze Pagina