[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Ja, dat was erg klote. Ik dacht al: doet ze nou weer precies hetzelfde? Agar is gewoon een lieve meid en ik vraag mij af of zij in de showbis zou kunnen overleven. Volgens mij is ze nu hartstikke blij dat ze nu weer bij haar gezin is.

Ik verwacht dat de volgende week het Stefano gaat worden en anders Eldrick. Lorenzo en Floris zijn te populair en Chico is te goed.

Bij de dames: ik verwacht Hettie. Ik denk dat zij nog het meest onzeker is van de vier en ik vind dat zij de minste uitstraling heeft. Raquel zou ook nog eens door de mand kunnen vallen... eigenlijk net zoals Stefano. Ze moeten allebei zich beter leren aanpassen in andere stijlen als modern (hun eigen stijl), anders gaat het helemaal mis.

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  2. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Over Stefano en Raquel, ze hadden deze hiphop lyrical:

Ik vond het niet verschrikkelijk, maar je ziet de onwennigheid in de dans. Het zijn twee moderne dansers die een hip hop proberen te dansen en dat zie je IMO goed.

Het kan ook anders. Agar en Caggie met een hiphop fast:

Erg goed gelukt IMO. Agar heeft natuulijk hulp van Caggie, maar ik vind dat ze het zelf ook goed doet. Haar bewegingen zijn strak en ze houdt het tempo van Caggie heel goed bij. Helaas was dit het laatste optreden van allebei in SYTYCD. Caggie ga ik zeker missen. Je zag en hoorde de controverse rond het wegsturen van Caggie, maar ik begrijp de jury wel. Volgens mij hebben ze nog behoorlijk met die beslissing geworsteld.

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Ik had hier een heel stuk geschreven en heb alles gewist en ben overnieuw begonnen. Mensen, wat een VETTE show vanavond. Het begon al goed bij de paren... voor mij waren drie van de vijf optredens genieten geblazen.

En toen kwamen de solo's... WOW. Ik viel bijna van mijn stoel af. Hettie en Enora vielen me een beetje tegen, maar de rest wauw! Chico die helemaal losgaat en er bijna met de presentatrice vandoor gaat, Stefano die ALWEER ballen toont (dat wordt nog wat met hem) en Lise die als een beest over het podium stormt. En de rest was ook super goed. Pfff kon gewoon niet blijven zitten op mijn stoel.

So you think you can dance is voor mij DE show op dit moment. Top televisie! _O_ :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Uuhm, faal?

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    WTF? Chico eruit? :eek:

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Whaaaaa???? Dus Raquel en Chico zijn weggestemd!?

Raquel verbaasde ik me al over. Ik bedoel, vergeleken met Enora en Hettie vind ik haar echt wel een klasse hoger IMO.

Maar toen stonden Chico en Eldrick als laaste naast elkaar. Ik dacht nog "hoop niet dat Chico zo goed is dat mensen VERGETEN op hem te stemmen". Ik viel bijna van mijn stoel af toen Chico als afvaller bekend werd gemaakt. Ik begrijp echt niet dat hij de minste stemmen heeft gekregen. Ongeloofelijk maar waar.

Ik ben nog steeds stomverbaasd eigenlijk, maar aan Chico´s reactie te zien (en ook aan die van Raquel) zien ze dit niet als een persoonlijk falen. Daar dansen ze allebei te goed voor. Zeker Chico.... damn, wat zag ik hem graag densen en van mij was hij een finalist. Lorenzo's gezicht sprak ook boekdelen. Het waren wel elkaars rivalen, maar ook hij begreep er niets van. En de dames hielden het ook niet droog bij Raquel.

Damn. What a night, what a night.

@Modder-Eter: wie had dat Twitter bericht nou gepost?

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    My thoughts exactly! :'-( Hij was zeker één van mijn favorieten. Hij kan alles en verbaasde me dat hij ook zo goed kan 'breaken'. Zonde!

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Die Kat Deluna. :+

Of ze hebben die performance eerder op moeten nemen en ertussenin ge-edit, dat zou ook kunnen.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Ik ben nog steeds helemaal perplex, maar wat een gave show vanavond!

Natascha en Floris met een hip hop lyrical. Heerlijke opening van de show. Van Nats gaat mijn hart ook sneller kloppen, maar 't zijn allebei toppers. :thumbs:

Lise en Stefano met een moderne dans. Stefano heeft geluk dat hij zo vaak in zijn eigen stijl kan dansen.... maar buiten dat super goed optreden. Lise is ook al zo goed. Ik denk (hoop) dat de eindstrijd bij de dames straks zal gaan tussen Lise en Natascha.

Raquael en Chico met een mooi tango. Sensueel gedanst en ik vind dat Chico samen met Raquel een heel mooi koppel vormt. Damn, ik ben nog steeds pissed op de keuze van het publiek...

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    En toen kwamen de solo's, dat was genieten! Zoveel goede dansers en zoveel stijlen..

Ik hoop (en dat weet ik wel zeker) dat dit niveau zo wordt doorgetrokken naar de komende afleveringen. En die solo van Chico! :D

11. Remco

Remco Guest

Jeej Raquel eruit! \o/

Don't get me wrong, ze kan goed dansen. Maar die arrogante kop was ik helemaal zat. Jammer van Chico, ik had liever Eldrick zien vertrekken.

Nu maar hopen dat Floris wint! :)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Niet de solo van Lorenzo? :eek:
    Die vond ik persoonlijk erg ziek.

En ik had het liefst Stefano zien gaan. Die gast is zo overdreven, alhoewel hij technisch enorm goed is.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    En de laatste vier solo's:

Wat Chico doet bij de jongens, doet Lise bij de meisjes. On-ge-lo-fe-lijk lekker gerockt Lise! :cool: En dat terwijl modern haar eigen stijl is? En die solo van Lorenzo is ook geweldig. Hij heeft wel ballen dat hij het publiek zo durft te laten schrikken.

EDIT: je moet de uploaders bij YT wat meer tijd geven Modder-Eter. ^^ De serie is nu compleet. Toch vond ik het cool om te zien dat Stefano wat meer in opstand kwam. Hij is al wat minder een sissy als een paar afleveringen geleden.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Chico is blijkbaar al met z'n carriere na SYTYCD begonnen. Hij staat vanavond als achtergronddanser bij Voice Of Holland. :+

15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd! Had hem net ook al gezien. Die kerel met die vlechtjes zat vorig jaar bij SYTYCD!!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    De nieuwe koppels zijn ook al bekend:

Lorenzo - Natascha
    Eldrick - Hettie
    Floris - Lise
    Stefano - Enora

Ik kijk al uit naar koppel 1 en 3. :)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Alleen koppel 4, de reden spreekt voor zich :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Voor Stefano? :+

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Lame :mad:

Tof trouwens dat hier steeds zoveel youtube filmpjes worden gepost, had namelijk niet alles gezien de laatste 2 keer.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Dankje. Ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat vorige week een erg heftige aflevering was van SYTYCD.

Eldrick en Hettie zijn deze week afgevallen. Hettie was voor mij duidelijk.... zij is goed, maar de andere dames zijn beter. Het was of Eldrick of Stefano en het is de eerste geworden. Ik zal hem meer missen dan Stefano. Erg jammer.

Voor mij is de top vier wel duidelijk en ik hoop ook echt dat zij het gaan halen tot de finale.

Meisjes:
    Natascha en Lise

Jongens:
    Lorenzo en Floris.

Lise & Floris, maar ook Natascha & Lorenzo hadden allebei een machtige performance. Ik hoop snel hier het filmpje te posten. Vooral die van Lorenzo en Natascha vond ik erg indrukwekkend.

Laatst bewerkt: 14 nov 2010

Deel Deze Pagina