Eindelijk meer SYTYCD materiaal.
Enora en Stefano met een hiphop fast. Ik moet zeggen dat ik blij verrast was met deze performance. Die vorige hiphop van Stefano was zo zwakjes en nu knalt hij eindelijk wel lekker. En Enora lijkt deze keer ook meer uit haar schulp te kruipen. Ik hoop dat het voor beiden op tijd is... zoveel afleveringen zijn er niet meer en de rest van de groep is inmiddels zo goed en veelzijdig geworden. Maar dit was zeker een strak optreden. En die Stefano, ik moet wel lachen met hem. De ene keer vind ik hem bloed irritant (vooral dat verongelijkte hoge stemmetje dat hij soms opzet) en de andere keer heb ik juist weer heel veel respect voor hem. Die jongen heeft het zeker niet gemakkelijk gehad.
Zet Natascha en Lorenzo, misschien wel de beste twee dansers in de show, bij elkaar en je krijgt dit. De ultime performance. Perfect vloeiende en technische bewegingen, goed gebruik van objecten en expressief uitgebeeld. Zie de getergde blik van Stefano terwijl zijn zware gedachten over Natascha hem letterlijk pijnigen. Ik krijg hier nog steeds rillingen van tijdens het kijken. Van mij mogen Natascha en Lorenzo vaker samen optreden, want dit winnaarskoppel laat het beste van SYTYCD zien. Helaas is dit RTLxl stream geweest. Van goede kwaliteit, maar het beeld beweegt bij mij althans minder vloeiend. Ik hoop deze nog door een "gewone" stream te vervangen.
Laatst bewerkt: 17 nov 2010