[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Remco

Remco Guest

Terecht dat Eldrick is afgevallen, ik vond z'n solo's een beetje eentonig worden en heeft niet dezelfde groei doorgemaakt als de rest.

Ik hoop dat Floris wint, puur omdat ik hem het 't meeste gun. :)

Tering, wat was die choreo voor Lorenzo en Natascha mooi zeg, echt prachtig!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Er staat nog steeds niets op YT... volgens mij is iedereen vergeten die aflevering gisteren op te nemen ofzo. Te druk met kijken zeker. ;)

De choreo van Natascha en Lorenzo was inderdaad heel mooi. Ook goed gebruik gemaakt van de tafel. Dat klinkt stom, maar meestal zorgen objecten ervoor dat het lijkt alsof de dansers zich daarachter "verstoppen" en dat was helemaal niet het geval in deze choreo. Damn.... ik wil die choreo opnieuw zien!

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop dat Floris of Lise wint. Vooral Floris vind ik een gave gast. Als die een solo doet vind ik dat echt geweldig om te zien en de andere stijlen gaat hem met gemak af.

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Zou niet weten hoe ik ze hier moet plaatsen maar op de rtl site staan wel alle dingen al sinds gister. L&N: http://www.rtl.nl/xl/u/6344d7f1-cc0f-4221-84a4-8dd80937cee4

Was echt prachtig, vond de solo van Lorenzo ook wel cool moet ik zeggen.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Ja, daar bekijk ik ze nu.... maar ik wil ze zo graag HIER plaatsen. :)

Solo's en choreo van mijn dream top vier (Floris, Lorenzo, Lise en Natascha) waren allemaal heel goed.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Sju, eindelijk materiaal van liveshow 6. De solo van Lorenzo.

7. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt sick! Ik hoop ook dat hij of Floris wint!

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ik hoop het ook en ik denk het ook, want volgens mij zijn zij de twee populairste dansers in het programma.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Eindelijk meer SYTYCD materiaal.

Enora en Stefano met een hiphop fast. Ik moet zeggen dat ik blij verrast was met deze performance. Die vorige hiphop van Stefano was zo zwakjes en nu knalt hij eindelijk wel lekker. En Enora lijkt deze keer ook meer uit haar schulp te kruipen. Ik hoop dat het voor beiden op tijd is... zoveel afleveringen zijn er niet meer en de rest van de groep is inmiddels zo goed en veelzijdig geworden. Maar dit was zeker een strak optreden. En die Stefano, ik moet wel lachen met hem. De ene keer vind ik hem bloed irritant (vooral dat verongelijkte hoge stemmetje dat hij soms opzet) en de andere keer heb ik juist weer heel veel respect voor hem. Die jongen heeft het zeker niet gemakkelijk gehad.

Zet Natascha en Lorenzo, misschien wel de beste twee dansers in de show, bij elkaar en je krijgt dit. De ultime performance. Perfect vloeiende en technische bewegingen, goed gebruik van objecten en expressief uitgebeeld. Zie de getergde blik van Stefano terwijl zijn zware gedachten over Natascha hem letterlijk pijnigen. Ik krijg hier nog steeds rillingen van tijdens het kijken. Van mij mogen Natascha en Lorenzo vaker samen optreden, want dit winnaarskoppel laat het beste van SYTYCD zien. Helaas is dit RTLxl stream geweest. Van goede kwaliteit, maar het beeld beweegt bij mij althans minder vloeiend. Ik hoop deze nog door een "gewone" stream te vervangen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Zet dan gelijk deze erop, of kon je die niet vinden? :+

[yt]S8wtt4mjlUo[/yt]

Veruit beste optreden in de show tot nu toe.

Tijdens de audities vond ik deze gast trouwens ongelooflijk ziek, maar daarna nooit meer wat van gezien:

[yt]f_bAGvL2QGg[/yt]

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Jij bent echt steeds gehaast he, dit is niet de eerste keer! :9

EDIT: die solo was inderdaad ook ziek. Er waren nog meer mooie, maar uiteindelijk waren ze allemaal niet veelzijdig genoeg.

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Lorenzo, eén van de favorieten van SYTYCD 2010. Dit was zijn allereerste optreden. Zijn auditie in seizoen 2009:

En zijn auditie dit seizoen: (uitgevoerd bij het einde van het filmpje)

Hij was al goed, maar wat is die jongen gegroeid en vooral volwassener geworden.

En dan nog een leuk filmpje. Herinneren jullie je deze nog uit 2009?

Ik moest echt lachen bij deze auditie. Respect voor die vent dat hij dit allemaal nog kan. Vraag me af of hij inmiddels al carriere heeft gemaakt? :9

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.494
    Jan's droomfinale is ook mijn droomfinale. Natascha, Lise, Lorenzo en Floris. Gelukkig dacht het publiek er ook zo over. :)

14. Remco

Remco Guest

Jep was ook mijn mening. 't blijft moeilijk, Stefano was ook wel weer erg goed, hoor! :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Stefano is technisch inderdaad geweldig, maar ik vind Lorenzo en Floris gewoon leukere dansers.

16. Remco

Remco Guest

Ik vind dat Floris moet winnen, hij kan die opleiding het best gebruiken.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Klopt. Ik denk ook wel dat het tussen hem en Lorenzo gaat, ik ben zelfs bang dat het Lorenzo gaat worden.

18. Remco

Remco Guest

Ja inderdaad, maar vlak ook Lise niet uit, zij is al gedurende de hele show populair. Nu ze ook nog eens de enige overgebleven Belgische is, wordt het helemaal spannend.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet nou niet of ik gister naar een dansprogramma zat te kijken, of naar een show waarbij iemand uit de kast komt8)

20. Remco

Remco Guest

Pff, alsjeblieft zeg. Ik werd er ook echt helemaal gek van. Gelukkig zei Marco Gerris er ook iets van. Ik vond dat eerste statement van 'em best grappig, maar daarna bleef men er maar over doorgaan.

Deel Deze Pagina