@Peter_Aragorn Ja, dat vraag ik mij ook de hele tijd af. Ze passen goed bij elkaar.
Overigens vond ik alle koppels na Juvat en Anna-Alicia ook goed. Ik vond de eerste aflevering wel gaan, maar nu beginnen verschillende koppels toch echt wel te knallen. Ik vind Laura steeds meer loskomen, geniet van de energie die Nina & Anthony op de dansvloer uitstralen. En het optreden van Stefanie en Meysam... wow. Ook heel mooi dat het niet alleen maar een treurig verhaal was (wat voor de hand zou liggen), maar dat het vooral om hoop ging. Dat stukje na die sprong, toen de lichten aan gingen, was echt verrassend.
EDIT: Ik vond trouwens het nieuwe koppel ook goed passen (Laura en William). Hoop dat ze allebei ook deze keer door mogen, zodat ze ons nog meer dansen kunnen laten zien.
EDIT 2: Ok... afvallers zijn denk ik Marissa en Michiel. Bij de heren: Christiaan moet meer met zijn gezicht gaan doen, ik zie te weinig emotie. Zijn techniek is wel erg goed. Ik denk niet dat hij de finale gaat halen, want dan moet hij het tegen Cedric opnemen en dat is een klasse apart. Cedric... jezus, wat een goede choreo. Erg mooi gedanst en zijn muziek keuze is altijd weer verrassend. Michiel was voor mij de zwakste van de drie. Bij de dames: eigenlijk vond ik dat veel dichter bij elkaar liggen. Karen en Rebecca hadden allebei een erg mooie D4L en die van Marissa was ook helemaal niet verkeerd. Maar ik denk dat de jury ook naar het groei potentieel zullen kijken en daar hebben Keren en Rebecca denk ik altijd nog een streepje voor op Marissa. Zij kan wel erg goed worden en als zij nog een keer in een komend seizoen meedoet en in de tussentijd hard heeft getraind...
Laatst bewerkt: 16 okt 2011