[Televisie] So you think you can dance.

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Zifnap, 28 sep 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.493
    Anna-Alicia en Juvat... wat een mooie dans weer. Had toch ook wel even een brok in mijn keel, de emotie was goed te voelen. Ze zijn samen en individueel *echt* goed. Juvat had zelfs wat break dance moves in de choreo gestopt, voor de oplettende kijker.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zeg, dat was prachtig! Wekte bij mij ook emoties op, dat vind ik erg mooi. Toen ze klaar waren, zag je dat Juvat ook erg aangeslagen was door alle emotie. Heel mooi!

Zou me ook niks verbazen als het wat wordt tussen die twee trouwens ;)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het alleen jammer dat ze van de 2 beste dansers een koppel maken. Had haar lekker aan Michiel gekoppeld en dan kan je gelijk zien of ze hem ook een leve tje hoger kan tillen. Want je zag in Cuba al dat het een perfect koppel waren. Had graag wat anders gezien. Al zien we nu wel al 2 weken een mooie dans van ze.

Ik vind die 2 kleintjes leuk. Lekker enthousiast en een leuk koppel. Vanaf volgende week word het lastig wie er uit moet.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    @Peter_Aragorn Ja, dat vraag ik mij ook de hele tijd af. Ze passen goed bij elkaar.

Overigens vond ik alle koppels na Juvat en Anna-Alicia ook goed. Ik vond de eerste aflevering wel gaan, maar nu beginnen verschillende koppels toch echt wel te knallen. Ik vind Laura steeds meer loskomen, geniet van de energie die Nina & Anthony op de dansvloer uitstralen. En het optreden van Stefanie en Meysam... wow. Ook heel mooi dat het niet alleen maar een treurig verhaal was (wat voor de hand zou liggen), maar dat het vooral om hoop ging. Dat stukje na die sprong, toen de lichten aan gingen, was echt verrassend.

EDIT: Ik vond trouwens het nieuwe koppel ook goed passen (Laura en William). Hoop dat ze allebei ook deze keer door mogen, zodat ze ons nog meer dansen kunnen laten zien.

EDIT 2: Ok... afvallers zijn denk ik Marissa en Michiel. Bij de heren: Christiaan moet meer met zijn gezicht gaan doen, ik zie te weinig emotie. Zijn techniek is wel erg goed. Ik denk niet dat hij de finale gaat halen, want dan moet hij het tegen Cedric opnemen en dat is een klasse apart. Cedric... jezus, wat een goede choreo. Erg mooi gedanst en zijn muziek keuze is altijd weer verrassend. Michiel was voor mij de zwakste van de drie. Bij de dames: eigenlijk vond ik dat veel dichter bij elkaar liggen. Karen en Rebecca hadden allebei een erg mooie D4L en die van Marissa was ook helemaal niet verkeerd. Maar ik denk dat de jury ook naar het groei potentieel zullen kijken en daar hebben Keren en Rebecca denk ik altijd nog een streepje voor op Marissa. Zij kan wel erg goed worden en als zij nog een keer in een komend seizoen meedoet en in de tussentijd hard heeft getraind...

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Dit was een erg mooie aflevering mensen. Wat ik zo mooi vind aan SYTYCD is de passie en de oprechte emoties. En dan wordt er ook nog eens zo mooi gedanst in verschillende stijlen.

Michiel was voor mij geen verrassing... maar Rebecca had ik niet helemaal verwacht. Aan haar onthutste reactie kon je ook echt wel zien dat zij wel degelijk gepassioneerd en vurig is en graag wil winnen. Het was ook een lastige beslissing voor de jury. Jan was het er volgens mij niet mee eens. En misschien verbeeldde ik me dit... maar ik meende in een flits aan Dan's gezicht te zien dat hij door haar spontane ontlading heel even aan het twijfelen werd gebracht ("hebben we wel de juiste persoon naar huis gestuurd?"). Ik hoop dat de opoffering van Rebecca t.o.v. Marissa de juiste keuze was. Marissa heeft inderdaad haar vrouwelijkheid gevonden (knappe meid hoor), maar of dat genoeg is voor de volgende ronde...

Anyway, top entertainment als vanouds wat mij betreft. Maarre, wie denken jullie dat er de volgende keer uit gaan?

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Toch beeldmateriaal gevonden. Dit waren twee heel erg indrukwekkende optredens. Het waren ook erg persoonlijke optredens. Anna danste voor haar, aan borstkanker, gestorven vader. Juvat beeldt in deze choreo haar vader uit. Meysam danste voor zijn broer en vader, die allebei zijn omgekomen in de oorlog in Afghanistan. Stephanie beeldt in deze choreo de pijn van Meysam uit, maar tegelijk ook zijn hoop en vechtlust voor een betere toekomst. Let ook op het commentaar van de jury.

Anna & Juvat - Modern:

[yt]rCVo3jI8hME[/yt]

Stephanie & Meysam - Jazz:

Mooi he. :)

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Er waren natuurlijk nog meer koppels.

Marissa & Michiel - Cha Cha:

Celine & Gianni - Hiphop Fast:

Ik vond de hiphop fast van Celine & Gianni ook erg strak uitgevoerd.

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Weer een goede aflevering vanavond. Meer fragementen van SYTYCD voor jullie kijkplezier.

Anna & Juvat - Hiphop Fast:

Goed optreden, maar het lijkt (nog) niet helemaal hun ding. Ze noemt hem al "Juv". Wat zou dat betekenen? ;)

Celine & Gianni - Modern:

Dit was voor mij de mooiste choreo van de avond. Prachtig en sexy gedanst door Celine & Gianni. Niet verrassend weer een chereo van Isabelle Beernaert. Meteen even een berichtje geplaatst op haar facebook account... Isabelle is mijn favoriete choreograaf, ze maakt er keer op keer een feest van op het podium.

Btw, ik heb geen zin om keer op keer deze topic in mijn eentje te stuwen. Leuk al die kijkers, maar bijna niemand toont interesse? Post dus wat je ook maar wilt zeggen over SYTYCD, want het programma verdient het!

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond het wel fijn dat Anna en Juvat een beetje kritiek kregen en als ze de 1e 2 afleveren Disco en Hip hop hadden moeten doen hadden ze vast niet eens favoriet geweest.

Celinne en Gianni was idd erg goed en mooi. Als je met isabelle mag werken zet je ALTIJD een goed optreden neer.

Mijn favorieten blijven die 2 kleintjes waar ik steeds hun naar van vergeet :)

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er tussen Anna en Juvat wel iets speelt. Verder heb ik gisteravond alleen de 'Dance four your live's' kunnen zien. Wat raar dat Cedric hierin altijd de sterren van de hemel danst zeg. Hoe kan dit toch?!

Het valt me ook op dat de 'mensen thuis' vaak niet stemmen op de moderne dansers. Zal wel niet spectaculair genoeg zijn ofzo...

Die twee kleintjes vind ik ook geweldig, vooral de vrouw van die twee. Zo'n schattig kind en een prachtige danseres :)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Bedankt voor de reacties mensen. Dit brengt tenminste wat meer leven in de brouwerij dan een thread vullen met alleen maar filmpjes. :)

Anthony en... Irma? Weet even niet hoe zij heet, maar hier heten ze "die kleintjes". ;) Leuk koppel en ze dansen erg goed.

Bij Anna en Juvat was het een kwestie van tijd, voordat zij van hun troon werden gestoten. Vind het goed dat het gebeurd is. Zo gaat de druk iets van hun schouders af en is het speelveld weer wat gelijker.

Cedric vind ik ook erg goed, maar ik vind zijn kwaliteiten altijd beter tot stand komen in de D4L. Daar danst hij gewoon zo ontzettend goed. Misschien dat het daardoor komt? Hoop binnenkort wat materiaal van hem te vinden; zijn D4L was toch wel een van de hightlights van de aflevering gisteren.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Anna & Juvat hebben ook wel echt een slechte choreo dit keer. Dit had ik ook nog kunnen verzinnen. Echte dansers zouden hier ook niks van hebben gebakt, twas gewoon een rommeltje imo.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Toch wel opvallend dat de hele jury, m.u.v. Marco, lovend over ze was. Misschien durfden ze niet kritisch genoeg te zijn op hun konings koppel.

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Anthony en Nina. Hadden gisteren ook een erg mooie choreo moet ik zeggen, heb hem al ff teruggekeken op YT.

Cedric is denk ik meer een solo-danser. En 'de mensen thuis' houden gewoon niet van zijn stijl lijkt het.

Ik heb trouwens echt een ongelofelijke hekel aan die Laura. Wat een stom kind zeg, zij had er gister uitgemogen van mij ipv die sexy meid die nu weg moet...

15. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Idd Laura, verveeeeeelend :mad:

Ik vond Anthony en Nina deze week t best.

Heb trouwens 2 live show kaartjes gewonnen voor zondag via de rtl site :D

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Gaaaf :) Dat zou ik ook wel willen :)

17. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal van de lifeshows bijgewoond, omdat een vriendin van me werkt in de productie. Op TV ziet het er allemaal tof uit, maar in het echt is het onbeschrijvelijk goed...
    Tickets kunnen ook online 'gekocht worden' trouwens via verschillende websites. Meestal gebruik ik deze website.

Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  18. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit word m'n eerste keer! Ben erg benieuwd. Ik zat zelf eerst al te kijken om naar zo'n liveshow te gaan, maar kon het nergens meer vinden. Volgens mij was t al helemaal uitverkocht.

19. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon de sites even goed in de gaten houden!

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.493
    Eigenlijk best cool. Hoeveel kost zo'n kaartje eigelijk?

Deel Deze Pagina