Temptation Island

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Re4p0r, 1 mei 2004.

1. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kijk Temptation Island?
    ik wel, dat programma rocked! 8)

Voor de mensen die dat volgen: Tim is gek Eva [België] is mooier dan die vrijgezel Inge.. :D

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het ook wel vet. Heb alleen gehoord van mensen die die wouter en eva kennen, dat het nep is tussen hun. Zij zouden helemaal geen relatie hebben en alleen voor de vrijgezellen er zitten. Als dat zo is dan spelen ze het wel erg goed. Vind kookai lekker, maar een bitch, vind die eva B maar dom, vind tim wel vet, vind carl wel grappig, vind kim wel redelijk, vind eva NL een vies wijf, vind wouter kansloos en vind joeri een beetje onboeiend. Van de vrijgezellen vind ik alexandra het lekkerst, alleen dr stem is een beetje raar.

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    OMFG, mijn zus kijkt dat altijd, en dan zegt ze van: ow ja, die vind die nu leuker dan die andere en dan denk ik altijd: ok, heel interessant :D

4. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    Tim: (vriend van mooie :9 Eva België) is nogal dom :confused: eva belgie is mooier dan die lelijke inge waar die nu mee"date"
    Carl: (vriend van "lelijke" Kim)komt eindelijk los.. eerst was hij een wijsneus..
    Yoerie: (vriend van "lelijke" Kookai) die heeft een lekkere vrijgezel, ze heet alexandra.. die f0kkin lekker 8)
    Wouter: (vriend van Eva Nederland).. niks te vertellen over hem.. maar z'n vriendin.. :{ die's spuuglelijk..

Conclusie: EVA BELGIË is !@#$%^ mooi :D

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  5. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar...

6. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    Original post by: Ruud87
    oke..? :D

7. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook *)

8. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kij khet soms wel eens. Ken al die namen niet, maar er zitte wel mooie meide tusse ja... Mischien ga ik het toch maar eens helemaal volgens :p

9. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij zijn wel meerdere relaties bij Temptation Island nep! 'k snap trwns ook niet waarom je als stel aan zo'n programma meedoet!... volgens mij loopt nl de meerderheid van de relaties na dat prog stuk! (krijgen ze geld om deel te nemen ofzo?_

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Lol, zijn er toch echt mensen die naar dit programma kijken :)
    Naja, ieder z'n eigen smaak waarschijnlijk.
    Zouden niet al de deelnemers gewoon 'vrienden/kenissen' zijn die er gewoon een leuk reisje op na willen houden? Ik kan me echt wel niet voorstellen dat je met je vriendin/vriend aan zulk programma meedoet en je dan niet kan inhouden en met een ander het bed induikt. O tempora O mores :+

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het een paar keer gezien. Ik vind het allemaal nep en in scene gezet. De mensen met een relatie doen alsof ze het vreemd vinden dat hun partner met vrijgezellen begint aan te pappen, terwijl uit eerdere afleveringen toch wel duidelijk is geworden dat de enige functie van Temptation Island relaties slopen is.

12. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    maja.. tis alsnog leuk.. (die mooie vrijgezellen dames dan..:9 )

Original Post By: SjonKanon
    Ja dat vind ik ook 8) raar stemmetje

Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  13. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had even een opmerking over jou vorige post gemaakt die vol spel- en opmaakfouten stond, aangezien jij je post ge-edit had, heb ik het ook maar gedaan 8)

14. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    isgoed *)

15. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. ik heb de laatste aflevering gezien;

Die Kookai neukt met iemand en Yoeri deed niks met Alexandra.. en dan wordt kookai boos omdat yoeri met z'n hand door Alexandra's haren gaat..

Yoeri was ook de hele tijd stil..die kookai praat maar aan eenstuk door.. damn.. die b*tch :mad:

16. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ksnap die yoeri ook niet helemaal, had ie helemaal voorbereid hoe ie kookai er uit zou gooien en wat ie allemaal te vertellen had en aan t end gelooft ie haar als ze zegt dat er niks gebeurt is :confused: je zag ze gewoon aan t ketsen en dan is er niks gebeurt |:-

wat een mietje die yoeri, hij moet dat kutwijf gewoon vertellen dat ze kan vertrekken 8)

17. Re4p0r

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. kookai zei dat ze NIET bloot was toen ze in bed lagen en toen zag je een fragment waar ze haar BH uitdoet.. en dan zegt die Yoeri die stoer lijkt maar een fagget is: Ja ik geloof haar, ik mocht nooit aan haar twijfelen.. wat een fagget..

18. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond laatste uitzending, is kieke wie er nog bij elkaar zijn :D

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Valt me weer op dat de vrouwen steeds met die gesprekken als sterkste naar voren komen. Kookai neukt iemand, die gast heeft niks gedaan en kookai flipt als ze hem ziet knuffelen met een chick. En nog weet ze het zo om te draaien dat hij de slechterik is..
    Bij die andere stelletjes zijn ook alleen de vrouwen boos op de mannen.
    Als ik die gast van Kookai was stopnd ik zo:
    _0/ je wilt toch niet iemand die met iedereen in bed gaat liggen?

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Effe tot leven roepen. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in Belgie spelen ze de nieuwe temptation toch een een serieuze tijd, en ik moet zeggen, ik word serieus kotsmissellijk van Bianca, wat een kutwijf!!!!!!! Maarja, voor de rest ga ik niets zeggen, wil niets verklappen ofzo he, maar moest er toch uit!

Deel Deze Pagina