Tenchu: Return from Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 19 mrt 2004.

1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klaag helemaal niet... Ik vind Tenchu 3 op de Xbox geweldig, maar dan wel UITSLUITEND de singleplayer mode... Ik heb het spel online gespeeld met iemand, maar er is gewoon geen moer aan... Ik ken de moves van Tenchu 3 voldoende... Daar gaat het niet om, het spel is online gewoon saai en klote... En dat is en blijft mijn persoonlijke mening... En dat is geen klagen... O-)

2. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    als je wat vaker een versus game host merk je vanzelf wel hoe verslavend het is :D

3. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook! Singleplayer heb ik net de 1e 2 levels uitgespeeld, live ga ik vanavond ff uittesten. Mensen voeg me maar toe: Headcollector

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind dat je deze 2 games niet met elkaar mag vergelijken, het mogen dan wel allebij ninja's zijn maar in ninja gaiden is het me nog niet 1x gelukt om een vijand vanachter te beslijpen of ryu uberhoud zien sluipen!!! een echte ras-hak-en-slash-game is ninja gaiden dus. 8)

Voor het stealth werk is tenchu heel gaaf. heb laatst ninja gaiden uitgespeelt _O_ en nu begonnen met tenchu. nog niet zoveel gedaan omdat ik Metal Arms en Rally Sport Challenge 2(!!) ook nog erbij heb 8)

Edit: Splinter Cell 2 ben ik ook nog maar op de helft :+

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  5. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier iemand die dit spel nog op Live speelt? Want ik heb net een uur gewacht in mn servertje maar er kwam niemand :'-( Voeg me maar toe als je het nog speelt: Headcollector

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tis dus een overgebrachte game van de ps2? ik heb namelijk de ps2 vcersie uitgespeeld maar op het laatst wordt het gewoon een beetje te fantasieachtig met de stomme supermove van je ventje (weet niet of die move ook in xbox versie zit --> titel ps2 versie was erna vernoemd) en de tegenstanders worden ook een beetje te gek --> levende dode, een of andere robot eindbaas, het lijkt alsof de makers gewoon alles maar hebben verzonnen om hun verhaal langer te maken. het stealthkillen is in het begin ook leuk maar in de laatste levels moet je echt veel tijd besteden en soms ook veel geluk hebben wil je de rank van master ninja behalen.

dus stealht mensen zullen lange tijd plezier beleven maar de agresieve drukgraage pshycopaten onder ons zullen na 6 levels al niet meer verder kunnen (geen stealht----> geen goede score --> geen potions <------ de formule van tenchu)

7. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar pogingen gedaan om een game te joinen in plaats van hosten, maar dan heb ik gewoon zo veel lag dat ik bijna niet kan terugvechten :{ dat verklaart ook 1 van m'n 2 loses (de 2e is omdat ik Chibot koos en niet zat op te letten)

8. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game maar weg gedaan, er was gewoon niemand online. Ik heb hem trouwens geruild voor carve, erg leuk maar niemand online :'-(

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zeggg, ik wil misschien dit spel aanschaffen, om me zoet te houden tot Halo2/DOAU/Fable, maar vraag me één ding af. Kan je in dit spel Split Screen co-op of uitsluitend Xbox live *zoals bijvoorbeeld Full Spectrum Warrior*?

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

allebei via live en split screen :cool:

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh dan denkik dat ik hem ga halen, want lijkt me echt dol met me zusje iemand besluipen enzo !! ech vet!
    ok mijn lijstje van Spellen-to-get:
    - Tenchu
    - Samurai Warriors
    - DoA:U
    - Halo 2

verder kannet me allemaal gestolen worden, serieus *ohjah Doom3 die mag overleven ;)*

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

je zusje??? :+ Vergeet fable Jade empire en the punisher niet

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    the punisher wasdat?
    Fable lijkt me ook wel tof maar daarvan weetik niet wanneer het uitkomt en Jade Empire, dat duurt ook nog wel ff, dit is mijn lijstje voor de rest van dit Jaar :)

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    mense tenchu is wel een lache game maar na een tijdje gaat hij egt vervelen ik had hem op de PSX maar zoals elke game zijn de vervolgen slechter
    Dit spel is leuk voor een maandje

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Waar slaat dat nou weer op?

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hij verwart het met Films, Sequel movies zijn bout, maar sequel games zijn meestal wel goed (Burnout 3, Halo2 beleeft beter te worden dan deel1 vanwege live, Max Payne 2 is ook een 'verbeterde' versie van 1, Doom2-> doom3, moetik doorgaan?)

17. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Zelda,Mario,Metroid.... _O_

Deel Deze Pagina