1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben er eindelijk uit, heb nu een 42 Lancer, 47 Mystic, 12 Archer en 35 Slayer en ga door op slayert als Main char.
    Op Mystic en Lancer ben je toch wel erg gebonden aan een party, niet alleen in dungeons maar ook om te levelen duurt het gewoon 3 keer zo lang.

Slayer killed echt ongekend snel en schiet dus ook lekker op met levelen, vandaag van 29 naar 35 geknalt zonder al teveel moeite

Vind het zelf erg tof, ben totaal geen fan van japanse shit ofzo maar TERA is een goede game.

Vond die "kleine honden" (Popori) ook niks aan het begin maar als je ze ziet lopen en rommelen is het wel grappig, zelfde met Elins. Totaal geen last van en het brengt wat frisse onderbreking tussen de super-serious relistischere rassen.
    Sowieso kun je altijd nog kiezen uit Aman, Human, Castanic, Baraka of High Elf!

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Level 40 priest nu levelen gaat inderdaad niet snel maar vermaak me wel als priest :)
    Slayer is een class die je wel veel ziet moet ik zingen..

Denk dat een priest en lancer het mins gespeelde class zijn in deze game.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eerder Lancer en Mystic, zie best veel priests eigenlijk op Velika ;)!
    En slayer is na warrior denk ik ook wel de meest gespeelde klasse idd.

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    de balans tussen verschillende classes mag van mij ook nog wel wat beter.
    Als priest kun je totaal tot geen damage doen verlies zelfs een duel van dps classes die 2/3 levels lager zijn.

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    ..Je bent ook geen DPS class genius. Dit is hetzelfde als verwachten te kunnen healen als een lancer. 8)

Als je een duel verliest van een DPS 2/3 classes lager though, dan doe je zelf iets fout, dan ligt het niet aan de balance. Zitten priests in mijn guild die met gemak Slayers en Berserkers neerhalen. (Warriors is wel een ander verhaal)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Met mijn warrior versla ik beserkers en slayers ook vrij makkelijk. Het enige is dat ik moet blijven opletten, als ik even niet kijk en hij doet damage op mij dan ben ik ook gelijk 2/3de van mijn leven af.

Vind het juist goed gebalanseerd, je moet echt skill hebben om te winnen, als ik 1 keer niet goed dodge kan dat fataal zijn. Doe ik het wel goed ben ik ook nauwelijks te raken. Iedere char heeft in dit spel een specefieke skill en zijn goede kwaliteiten en mindere en dit vind ik vrij tof. Speel het met plezier, hoop alleen dat ik meer tijd ga krijgen komende tijd.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    uuh Genius... niet zo populair doen he.
    In wow had je ook de keuze voor een shadow priest etc... hier kun je ook glyphs inzetten op je attack skills. Maar goed jij zal het wel weten jij bent zo te horen echt een pro player :)

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want duidelijk gaat het jou veel beter af of niet? :F:
    Dit is geen WoW, hier heeft alles een vaste rol. DPS en survivability is al bepaald min of meer in je class, je moet geen dingen gaan verwachten die er niet zijn.

Je kunt idd glyphs inzetten op je attacks, maar dit is vooral bedoeld voor solo om je levelen sneller te laten gaan.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je meent het... en ik maar denken dat ik 40 levels met een enorm dps kanon liep te questen.

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar. De manier waarop jij duels wint is gewoon door ze neer te chippen en hun damage te outhealen tijdens kiten.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    zelfde principe als een Disc Priest, shield, dot, run, heal, shield, dot , run , heal enz enz enz

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Meeste priest overleven duels vaak, dus totdat de timer verstrijkt (5min).

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had nieuwe armor en een level up dus tijd voor wat screenies:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vandaag eindelijk weer tijd om ff te knokke!!

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat je het nog nieuwe armor noemt ;)
    Haar linkerbeen is inderdaad goed beschermd.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Elke female heeft een bloot been haha:D

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu level 25 met mijn Sorcerer. Ik ben nu net aangekomen in Popolion, maar dat is niet zo'n mooi gebied als je net uit Lumbertown komt waar alles mooi groen is.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nu level 28, maar ik heb wel het idee dat je steeds meer gedwongen wordt om met een groep te spelen. Ik speel gewoon af en toe 1 a 2 uurtjes, dan heb ik geen zin om steeds groepjes te moeten zoeken. Op mijn server (Allemantheia) is het behoorlijk rustig, dus dat is sowieso lastig zoeken. Maar als je ze teveel overslaat ben je een te laag level in het volgende gebied.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij lange na niet man! Ik sla vaak hele gebieden over omdat ik zo overlevelled raak anders. Enkel voor de group quests (BAMs) heb je een party nodig en vaak is het niet eens zo efficient qua tijd/exp om die te doen ;)!

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Level 46 nu:) en al 1200 gold gespaard.

Deel Deze Pagina