1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Tera Online

Discussie in 'Games' gestart door Sjorrit, 28 mrt 2012.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    aah idd, mja dat word ff wennen voor je dan :b:

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die soorten poppetjes die je kan kiezen (zoals elven en humans) zijn al die poppetjes 'vrienden' van elkaar of heb je zoals bij wow, horde & alliance?

En pvp is dan alleen in Arena? Of ook zomaar in het 'wild'

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Er is 1 partij, na het starter eiland krijg je een skill genaamd Outlaw Declaration wat inhoud, zodra je deze skill gebruikt kan je alle spelers pk'en (player killen) maar alle spelers kunnen jouw ook pk'en. Zolang je mensen van je eigen level aanvalt kan je deze skill elk moment weer uit zetten maar kill je mensen van lager level (min 5 levels lager) dan krijg je infamy en moet je wachten om dit uit te zetten of mobs killen om je rating lager te krijgen. Dit is alleen op PVP servers zo.

PVP is overal behalve het beginners eiland en in dorpen/steden, momenteel zijn er geen battlegrounds/arena's aangezien hier aardig wat bugs en exploints aan zaten toen deze er wel waren in K-tera. Het is de bedoeling om in de zomer battlegrounds en arena's net zoals in WoW in het spel te hebben.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iedereen zijn allies ;)

En er zijn dus ook gewoon Battlegrounds met Deathmatch en volgens mij is CTF ook geplanned voor de eerstvolgende patch.
    Vooral dat deatmatch spreekt me wel aan, je gaat er toch heen om te killen en niet omdat het nou zo leuk is om een vlaggetje vast te houden.

Ook is er Guild v Guild PVP, wat grofweg gezegd betekend dat je overal met een ander guild kunt vechten todat een bepaald aantal punten/kills is gehaald of na een bepaald tijdsbestek.

Je kunt op alles ook items inzetten en wedjes leggen :)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Instanced battlegrounds zitten er nog niet in, zoals ik in mijn vorige post al zei, in K-tera hebben ze die gehad maar zijn er uit gehaald door bugs en exploits. Ze komen wel terug zodra de bugs eruit zijn gehaald dus verwacht volgende patch die begin zomer geplanned staat.

6. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er zin in!

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Meeste nederlanders gaan op Essenia (PVP) spelen, ik ben daar ook te vinden. Morgen en overmorgen is er een kans voor de pre-orders om een character te maken zodat je je naam kan reserveren. Zaterdag is de headstart met een level cap van 38.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vannacht om 12:00 kun je al je Char maken en naam registreren

De headstart is ook opgeschoven naar vrijdag 15:00 !!!! :D

Ook nog een intressant read over Server Versus Server;

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wow nice waar heb je die info weg? link?

EDIT: nvm staat op facebook :p

EDIT2: Op mijn account page staat er bij het type account nog wel Trail account, heb jij dat ook?

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah daar hebben meer gasten last van volgens mij, als je je code in heb gevuld moet het goed gaan.

Ik heb zelf de digitale CE gekocht en heb dus CE account staan ofzo.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Had eerst de 5 eu pre-order geplaatst en daarna een code van gamecardwinkel.nl ingevoerd. Code accepteerde die maar staat nog trail account. Beetje vaag en hoop dat het vanavond werkt.

12. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me iets uitleggen? Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik Tera ga spelen, maar mocht het zo zijn dat ik vanavond de game koop op bijvoorbeeld G2play.net of iets dergelijks, is het dan zo dat ik ook mag spelen als de headstart begint? Of is dat pas later dan?

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat mag, houd er rekening mee dat de headstart morgenmiddag al begint!

14. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck man wat zit ik te twijfelen :D hahaha

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij moet je gewoon TERA kopen Greyfox, anders check je ff wat filmpjes, dan be je zo om :b:!

HEADSTART in 5,5 UUR! HEB ER ZIN AN!

17. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb hem maar gekocht :) Was 45 euro voor de CE bij g2play.net :)
    Vanmiddag gaan we dan dus los, mja het probleem wat ik echt vooral had, was dat Diablo III binnenkort uitkomt, en Guildwars 2 ongeveer max 2 maanden later. Dus het wordt zwaar druk, dat en gecombineerd met een nieuwe baan waar ik het vrij druk mee hebt zorgt er voor dat ik het heel heel druk ga krijgen :) hahaha. In ieder geval van het weekend keihard nolifen :)

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    GW over 2,5maand gereleased? denk het niet, eerder 4maanden later. GW2 heeft dit weekend zijn eerste open beta en er zal elke maand een open beta komen en vaak doen ze 4-5 open beta's voor de echte release.

Tevens ga ik D3 en Tera tegelijk spelen. Tera is niet zo'n timesink zoals WoW is/was dus hou ik tijd over voor andere games :)

19. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vreemd, want ik ving op, zelfs een bericht van arenanet volgens mij, dat ze GW 2 29 juni gingen releasen, en datzelfde hoorde ik bij m'n locale gamestop hiero. Maar ach, als het nog even duurt is het alleen maar beter.. dan wordt het voor nu D3 en Tera :)

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat is naar mijn weten onwaar. De release date voor GW2 is nog onbekend. Hoe is het trouwens afgelopen met de rechtszaak tussen NCSoft en Bluehole m.b.t. bedrijfsspionage? Ik had namelijk begrepen dat een hoop elementen in TERA ideeen waren voor Lineage 3 en dat er een geding bezig was om de release van TERA te vertragen.

Deel Deze Pagina