Na 50 uur m'n eerste bug: bij de Bards quest moet je een Drum voor iemand zoeken.. Gevonden en afgegeven, reward gekregen maar helaas is de drum niet uit mn inventory gehaald.. Tis een quest item dus moet nu de rest van mijn dagen met een drum van 4 kg rondlopen...
Ik heb een bekende bug bij een quest van Esbern. Je moet Dragon Bones en Dragon Scales naar hem brengen. Dan krijg je een potion, dat de Dragon Infusion perk zou moeten geven. Ik drink het potion, geen resultaat.
O ok, dan is het geen probleem. Neem sowieso niet meer zoveel mee als vroeger. Heb nu ongveer standaard 120 kg bij me en kan 395 meenemen. Ik kom dus vrij weinig thuis.
Vind wel dat ze een quest items tabje in de inventory hadden mogen maken. Nu heb ik bijv een hele stapel stones of Barenziah in mn inventory die er niet uit mogen maar wel een beetje in de weg staan.
Ehhh voor de update 1 X een vastloper gehad. Sinds de update 3 vastlopers! Toeval? Iemand anders ook ervaringen hiermee?
Bedoel je met vastloper echt vast vast, dus ik moet m'n 360 uitzetten want er is geen beweging in het beeld te krijgen vast? Dan nee, nooit gehad.
Hmm, ik kan volgens mij geen shouts meer unlocken... Ik heb nog 4 dragon souls over, maar de game zegt dat ik een dragon soul nodig heb om een shout te leren...
Dat dacht ik gisteren ook, maar je moet niet op de shout zelf clicken maar op unlock (staat links onderin, kgeloof met ) Vond het ook beetje onduidelijk, dacht ook dat mijn dragon souls wegwaren .
Klopt, je moet op X drukken om een soul te besteden. En even goed kijken of je al niet shouts hebt waar het 2e of 3e woord al van te unlocken is, daar kwam ik ook vrij laat pas achter Elk woord kost een soul
Super bedankt, heb inmiddels echt teveel shouts te unlocken, liep tegen een stuk of 5 wordwalls achter elkaar aan! Ja, dat had ik al gezien, heb er 1. Nu maar even alles unlocken
Ik heb Skyrim net gehaald maar ik zit nu te twijfelen of ik niet beter kan wachten tot de nieuwe patch uitkomt voor ik begin te spelen. Stel dat ik wel begin, en in de loop van de week komt de nieuwe update...Patcht hij dan ook de fouten en bugs uit mijn bestaande savegames? Of moet ik hiervoor een new game beginnen?
Volgens mij bestaat er de indruk dat deze game volledig onspeelbaar is door bugs, maar dat is echt bullshit. Het merendeel (mijzelf incluis) speelt de game al sinds de release en heeft geen enkele bug meegemaakt. Hoogstens wat kleine glitches maar dat is te overzien.