1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de cave is officieel 'cleared'. En heb 't boek maar kan er gewoon niks mee, niet eens droppen, niet terugstoppen in de kist, niet inleveren. Niks :mad:.
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet ook mijn lijst nakijken .... zo heb k 2 giant tenen en ik wil 1 opeten om te kijken waar het voor werkt ivm akchemie maar hij geeft aan dat ik het net mag eten ivm een quest! Terwijl ik die giant van die quest nog niet gekilled heb!
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Heb je die quest al afgemaakt dan? Want die items heb ik ook, is van die Drunken Quest.
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Neen ik heb hem wel aangenomen maar heb dus meer dan 1 toe en kan hem niet opvreten.
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Oplossing heb ik gevonden ik heb een Follower mee genomen en haar geattacked en het werkt! Ze rende naar buiten yes!
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Opgelost als volg:

    Oplossing heb ik gevonden ik heb een Follower meegenomen en haar (Selveni Nethri )bdoor de follower laten attacken en het werkt! Ze rende naar buiten. Mission complete. Ik ben zo blij yes!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik zal het ook proberen
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeker doen ben je er tenminste klaar mee .. ik kwam er spontaan op omdat ik mijn follower nu standaard bij me heb heerlijk het geluid van mission complete!

    \o/\o/\o/\o/
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  9. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ooit een keer met een pijl beschoten en deze zweeft nu achter mijn rug in het ledige. Ziet er een beetje stom uit. Paar keer de game opnieuw ingeladen maar de pijl blijft vrolijk achter me zweven, ook als ik alle inventory verwijder.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Bij mij vliegen sommige beesten (mammoeten en reuzespinnen) in een keer 200 meter de lucht in, scheelt vechtwerk :+
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Had ik ook een keer met zo'n mudkrab.

    De eerste keer nadat ik mijn woning in Markath had gekocht en daar ging slapen, was nadat ik wakker werd m'n hele huis een teringzooi en was mijn bed weg.8)
     
  12. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde bug opgemerkt...

    Mijn character is nu vreemd genoeg een stuk kleiner dan alle NPC's en overige characters.
    Knap vervelend want kijk nu standaard tegen een borstkas aan.

    Skyrim is een ongeloofijk goed spel, maar wat een bende kwa bugs.
    Tenminste, ik neem aan dat het een bug is want het is me niet eerder opgevallen en volgens mij kun je ook de lengte van je character niet instellen right?

    Iemand enig idee hoe ik hier van af kan komen?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Tering. Drie vastlopers gehad in de inn in Riften binnen een half uur :mad: Eerste keer in 20+ uur, maar drie achterelkaar is flink naatje...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    echt vreemd, vorige savegame had ik daar na 25+ uur ook steeds last van. Nu nog geen 1 keer een vastloper gehad (heb mijn savegame nu ook op een USB stick geplaatst. Misschien is dat het verschil ;)
    Als je een usb hebt liggen, probeer dat dan even uit.
     
  15. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er niemand die mij met mijn bug kan helpen?
     
  16. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat je de lengte kan instellen, hoewel mijn character (breton) naar mijn idee ook iets kleiner is dan de rest. Wat voor character heb jij? Een dwarf?
    Via google vond ik niks over deze bug, ik zou een eerdere save laden, opnieuw beginnen, of als beiden geen optie is, wachten tot de patch en maar hopen dat het gefixed wordt.
     
  17. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Arghh...heb geprobeerd eerdere saves te laden maar zelfde probleem. Natuurlijk heb ik recentelijk al mijn oude saves verwijderd...Ik heb overigens een Imperial.

    Kan het wellicht iets te maken hebben met een ziekte, poison of gebrek aan slaap?

    Ik kan me overigens niet herinneren dat Oblivion zo ontzettend veel bugs had, valt me toch een klein beetje tegen van Bethesda.
    Ik begrijp dat een open spelwereld synoniem staat aan bugs, maar dat hoeft niet in deze extreme mate te zijn.

    Ik heb wel geprobeerd om de game opnieuw te starten met een Imperial om vergelijkingsmateriaal te hebben en daar is hij inderdaad net zo lang als de rest van de characters. Nu ben ik net iets groter dan de kinderen in Skyrim.
    What...the..FUCK?!
     
  18. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik wel wat vervelende bugjes heb gehad, ben ik er nog geen tegengekomen die ik niet kon oplossen. Met andere woorden ze zijn overkomelijk voor mij. Oblivion zat nog veel voller met bugs!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahahahaha :lol: hilarisch
     
  20. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Lach maar :)
    Dit is echt irritant. Ben getroffen door een fucking dwarf curse ofzo.

    Bethesda...fix...deze...shit!
     

Deel Deze Pagina