Hoeren dingen, terwijl die standaard slingerende bijlen uit Oblivion ook weer in Skyrim zitten. Zelfde grot als dat hek, tweemaal zelfs. Deze kun je gelukkig timen, maar dat timen moet je ook leren.
Haha nee johh, in whiterun prate ik met een meisje en ik mocht kiezen uit tikkertje en verstoppertje! En ik speel met een orc met ze harses vol littekes. Lange draids en een grote baard.. Moet je nagaan hoe dat eruit ziet
Held! Haha ik zie het al voor me. Mijn momentje: een draak vloog tegen een berg op. In plaats van te vallen zat hij maar heel droog half tegen dezelfde berg aangedrukt. Easykill!
Die slingerende bijlen hebben mij juist geholpen met het killen van die gasten die daar achter je aan komen
Ik fast travel net naar Honningbrew Meadery, waar een groep hitmen me op staan te wachten. Het is fucking donker dus ik had best moeite met niet per ongeluk mijn ally kapot te slaan. Nadat ik deze assassins dood had, werd ik vrijwel meteen verrast door een ice dragon die me begon aan te vallen vanaf de grond. Samen met een paar guards is het me gelukt om de draak te doden. Blijkbaar had ik in mijn blinde slachtpartij een guard vermoord want ik werd daarna meteen aangevallen door de guards. Gelukkig kon mijn status mij hier uit de brand helpen. Wat is het toch een heerlijk spel
Niet echt een unieke ervaring in Skyrim zelf, maar wel een ervaring die ik in geen ander spel ooit heb meegemaakt. Ik ging met me trouwe ugly paard een berg op tot ik op een punt kwam dat ik dacht "laat ik is van de uitzicht genieten" lol.... Toen zag ik in de verte (op de mooie design van de omgeving na) een draak rondvliegen WETEND dat als ik er naar toe zou lopen die draak daar nog steeds vliegt en mij aanvalt:b: Oftewel geen domme background shit.. Dat vind ik awesome as fuck in deze game, wereld is fucking levendig.
Een bijzonder moment in "The sleeping Giant" in whiterun . Ik was een beetje een praatje aan het maken met iedereen . En ik zie zo in een hoek een ruige darkelf zitten. Dus spreek der (het was een zij) aan en het blijkt beetje een opschepperig typetje te zijn. Het gesprek eindigt in een vuistgevecht voor 100 gold. Maar wat gebeurt er nou die lompe darkelf mist mij en slaat iemand anders tegen zijn achterhoofd. Die kleerkast van een nord vond dat niet zo leuk en haalt zijn axe tevoorschijn. Binnen enkele minuten was het een grote slachtpartij. Komen ook nog drietal guards binnen. NPC's die zich verzette werden afgemaakt, en de rest werd gearresteerd(ook de darkelf). Ik was bang dat ik ook opgepakt zou worden maar nee want het blijkt als jezelf alleen verdedigt is er niets aan de hand. Maar uiteindelijk dacht ik van verdomme nog steeds men 100 gold niet. Dus ik ga naar de jail en ja hoor mevrouw darkelf zat in der cell. Sprak der aan en heb men 100 gold.(ja ik ben gierig).
Gister ook nogiets tofs meegemaakt. Ik lipe een beetje als een klein kindje door de sneeuw te banjeren en zag een eland. Ik wpu hem afschieten en zie opeens dat hij een pijl door zijn kop heeft . En nog geen seconde later zie ik 2oermensen met bogen achter dat beest aan gaan. Ze doodde hem en ik spral ze aan. Kon ik hun hele vangst overkopen. Huiden etc! _o_ voelde echt heel cool. Alles leefy gewoon
Damn wat vet sommige details! Moest net iemand afmaken (zal verder niks spoilen) maar toen ik de quest inleverde kreeg ik te horen:"How did it go in Hammerfell? I always love watching two cats tearing eacht other to shreds" (ik ben zelf een Khajit en moest dus ook een Khajit afmaken)
Ben zelf geen Khajiit, maar had laatst toch een gesprek met een handelaar (vrouwtje) die ze echt zat af te kraken. Lekker racistisch. Het kwam er op neer dat ze geen flikker deden en voor overlast zorgde
Wel vet zulke details, hoor ook vaak slechte dingen over dark-elfs en argonians. Als iemand racistisch doet over mijn ras dan weet hij wat hem snachts te wachten staat.