Deze gebeurtenis is gelinkt aan of the brotherhood of the thievesguild, ik had hem niet verraden eh uiteindelijk ben ik bij een van deze 2 terechtgekomen weet alleen even niet meer precies welke. er is zooooveel te doen in Skyrim. Hij vraagt je iets aan te nemen en te bewaren en hij zegt nog ik weet je te vinden! en dan rent hij gauw weg. grappig stukje...
Heb ik ook gehad. Volgens mij had ik toen het item aan die gast gegeven die voorbij kwam rennen (per ongeluk). Dus toen had ik maar die vent gedood en dat item weer mee terug genomen. Van die gevluchtte dude niks meer gehoord en dat item heb ik nu zelf (Hide Helmet of Alteration).
Gisteren bij het betreden van Solitude een executie meegemaakt. Spoiler Eerst geprobeerd te verstoren maar toen kreeg ik alle guards achter me aan. Daarna nog een keer geladen en het laten gebeuren. Z'n hoofd rolde ver genoeg dat ik er nog net een leuke ketting vanaf kon halen waardoor ik nu 20% sneller achter elkaar kan shouten.
Die heb ik ook gezien! Ik dacht eigelijk Spoiler dat het de dude was die in het begin van de game met je mee kon terwijl ik voor de stormcloack dude had gekozen. Ik dacht dat dit de conquentie was van mijn keuze.
Haha, zeer cool. Spoiler maar moest ik het meemaken zou ik toch blijven reloaden tot ik die man van de executie kon redden, wie weet wat krijg je wel niet van hem *)
Huh? Spoiler Kon je kiezen dan? Ik liep met een gozer mee, toen kwamen we Stormcloaks tegen, die dude zei iets als in: "Even kijken of we met ze kunnen praten." Maar toen werd ik direct aangevallen.
Ja bij Spoiler er stonden naar mijn herinnering twee opties. Of naar een grote deur waar die stormcloack dude stond en ook nog een andere optie . Ik zal het eens nakijken.
Zou eigenlijk best kunnen, damn nu wil ik het weten en die gast is al dood, vanavond even bij zn lichaam kijken als dat er nog ligt en dan even zn naam googlen. Waarom ik hem niet ging redden? Simpel ik heb in riverwood in het begin een kip gedood en kreeg daarna altijd 2 bewoners kwaad achter me aan en kon me daar niet meer vertonen totdat ik ze dood heb gemaakt, later bleek dat ik daar een quest mee had verloren en wou dat risico niet lopen in de nieuwe stad.
Ik vond dat ook wat onduidelijk, ben toen per ongeluk met die imperial mee gelopen. Maar dat maakt niet zo veel uit, de echte keuze komt pas veel later. Op een gegeven moment krijg je 2 'miscellaneous' quests Spoiler De ene is 'join the imperial legion' en de andere is 'join the stormcloaks'. En dan kun je pas echt kiezen. Enige verschil is dus welke quest je eerst krijgt
Ah wat verdere info Online dit gevonden Spoiler I attacked all the guards there and gave him a chance to escape. After getting a 9,000 and some gold bounty from killing a multitude of people, I go looking for him. He opted that the best course of action was to run towards the guards barracks and get himself mowed down 100-feet away. Lijkt er op dat je het niet echt kan tegenhouden. En hij heet Roggvir trouwens.
nja dan zn ketting maar jatten. Kreeg een elleboog van mn vriendin toen ze zag dat ik van een hoofd aan het looten was.
haha zalig ik kreeg al een elleboog toen ze zag dat ik ook nog eens over een spel op een forum lig te praten
Minor spoiler over de eerste scene. Spoiler Het is een andere dude. Aan het begin van het spel kan je met deze man mee en dat is dus niet dezelfde als degene van de executie. Jammer! Had ik een mooie twist gevonden. http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Hadvar
Nee dat is onzin, want dat gaat niet over dezelfde gebeurtenis. Spoiler Die kerel die in Solitude wordt onthoofd is een Imperial die de poort heeft opengegooid voor Ulfric toen hij de High King of Skyrim vermoordde. Dat is hoogverraad en daarom wordt hij vermoord. De eerste scene heeft niets met de High King te maken.
Dat moet je ook op je werk doen Ben het eens met Sandman dat het leuk was geweest als je een van die gasten die in de kar zitten later nog tegenkomt en dat ze alsnog gepakt zijn.
Haha, kom net in een bandietenkamp die een wolf in een kooi hebben zitten. Schiet ik een pijl, gaat die kooi open en valt die wolf die bandieten aan
Net in de val gelopen door een mage, was ergens waar er geesten waren. Zag een shout steen staan met een kist ervoor, ik erheen en opeens zakt de grond door en val in een kooi. Opengebroken en iedereen vermoord, niemand kan me in een kooi krijgen!
Ik ben na dat ik de grot ben uitgekomen van helegen (het begin) na riverwood gegaan. Vanaf hier ben ik vrij gaan rondlopen en gebeurde het volgende. Ik ben terug naar helegen gegaan en via daar de west richting op. Daar komt een gast op me afrennen en stopt een special sword in mijn tas. En rent weg. Daarna komt er een hunter en die vraagt aan mij of ik een dief heb gezien. Ik zeg als thief wood elf nee. Maar als die andere dief zijn zwaard terug wil, heeft ie lekker pech. Die zwaard is nu van mij
Die heb ik ook vandaag gehad, alleen was dat midden in de wildernis bij Iverstead in de buurt. Hij gaf mij een enchanted mace en ik was zo eerlijk hem terug te geven aan de hunter. Hij was toch niet zoveel waard (40/50 gold volgens mij), ik gebruik geen maces en mijn inventory zat toch al propvol.