Net dit stukje in een Draug Dungeon meegemaakt, dacht dat er een dikke baas zou komen dus ben maar een opname gestart, springen er opeens allemaal draug uit die kisten Dit is een spoiler dus als je de dungeon in Ivarstead, Shroud Hearth Barrow nog niet gedaan heb. [yt]5udcLMaGSl4[/yt]
Hoe heb je dit opgenomen? Als ik m eenmaal heb uitgespeeld met mn imperial warriormage lijkt die khajit ninja me een toffe class om te spelen.
Dat sneaken begint echt raar te worden. Ik ben bijna 100 nu met sneak, maar soms wordt ik heel snel gedetected. En soms sta ik recht voor ze, en ze merken het niet eens. Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Loop ik over de toendra midden in de nacht om naar markath te gaan (ik loop liever dan fast travel), zie ik een hert lopen. Alchemist/smither die ik ben wil ik die hebben dus ren er als een gek achteraan, minuutje later komt dat beest in één keer recht op me af lopen ipv van me vandaan, wtf. Blijkt ie achtervolgt te worden door een sabre tooth die die duidelijk een stuk enger vond dan mij Spoiler Beide hebben het helaas niet overleeft overigens.
Deze heb ik ook gezien, ik kende hem alleen niet omdat ik de eerdere delen niet heb gespeeld, maar nu dat jij het hier plaatst.
Als je zulke spoilers niet wil lezen doe je er goed aan niet in dit topic te komen, daar waar dit een topic is voor het delen van je ervaringen.