1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Races

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 nov 2011.

1. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    check de character specs, een nord heeft +10 two-handed dus...
    zou je zwaard en schild willen spelen kun je beter beginnen met een Red Guard (+10 one-handed) Uiteraard bepaal je zelf wat je wil en kun je met alle characters/races doen wat je wilt. Dat is nu juist het mooie aan TES..._O_

2. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor de bretton gekozen! Wou mezelf toch verdiepen in magie . Heb nu als wapens ancient nord bow , Waraxe of frost (ofzoiets) en iron shield. Qua magie gebruik ik vooral: fire/shock en de eerste draak heb ik verslagen met de spell bound sword(maak je een magisch zwaard voor een bepaalde tijd) Toen was ie zo dood want met de boog was het te lastig.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zit nu ook nogal te twijfelen om voor een Nord te gaan omdat het in Skyrim is...
    Zouden er veel Bosmer in Skyrim te vinden zijn? 8)

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Denk lekker dat ik voor de Dark Elf ga met light armor, zwaard aan zijn zijde maar hoop magie. WAarschijnlijk niet maiquest volgen want mijn karakter heeft schijt aan alles!

Later tuurlijk ook weer kajit maken!

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me dan af of een Bosmer mag houthakken, aangezien het volgens de 'lore' verboden is. Zou eigenlijk wel lame zijn als Bethesda zich niet aan hun eigen regels zou houden.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eigenlijk mogen ze ook niet jagen :p.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij mogen bijvoorbeeld Nords ook niet willekeurige guards met een bijl op hun hoofd slaan maar dat gebeurt ook. Je roleplayed dan toch gewoon een hele rebelse Bosmer :+

8. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem! het is tenslotte een RPG.....8)

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Pcies ik had gisteravond nou eenmaal zin om als HoutElf konijntjes te barbequeen met mijn flame spell.. :b:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dus? Dan snap je toch ook wat ons punt is.

11. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor en er zijn nog genoeg regeltjes waar je aan gehouden wordt en gelukkig mag je in Skyrim ook nog een beetje zelf bepalen hoe je je virtuele leven leidt. Net zoals in het echte leven

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij heb ik in Morrowind Redguard gespeeld maar dit keer ga ik voor een wood elf met een voorliefde voor kleptomanie, bogen en stealthkills. Met smeulende patta's naar de thieves guild en me er dan weer aan ergeren dat ik mijn combatskills te veel links heb laten liggen. Gotta love it!

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Is het racisme naar de khajijt nog aanwezig? Want dan word ik lekker overdag een lief smoothtalking katje en s avonds een sluipmoordernaar die alle racisten met zijn klauwen dood krabbelt!

14. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt eigenlijk, je speelt een rol, jij bepaalt. net als dat er in de bijbel staat hoe we moeten leven en ons er niet aan houden kan dat in Tamriel net zo goed.... of ik snap het niet maar hou me ten goede....

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aah, ik weet niet wat ik moet nemen. Ben al een uur aan het twijfelen, was begonnen als Nord maar al snel opnieuw begonnen. Nu echt een toffe Orc gemaakt, zien er echt dope uit. _O_

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je niet snapt dat mensen juist roleplayen om zich compleet in de Elder Scrolls lore in te kunnen leven, hou dan gewoon lekker je mond.

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dit keer, geheel tegen mijn gewoontes in, voor een high elf gegaan. Dit is letterlijk de eerste keer dat ik een rpg als mage speel en het bevalt me prima!

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een grijs/zwarte Khajit. Hij ziet er echt dope uit, word denk ik een thief/assasin van de Dark Brotherhood en/of Thieves Guild.:cool:

19. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij mag je hele role-ervaring toetsen aan / richten op de LORE.

Er zijn legio mensen die ook nog een eigen fantasie hebben en gebruiken tijdens het roleplayen. Echt waar!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, oftewel houd dan gewoon je mond en laat mij lekker spelen? 8)

Deel Deze Pagina