1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] TES V : SKYRIM!

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 19 nov 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hahaha genius _O_

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    [yt]UQAFSTWWu-0[/yt]

In motion.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    :eek:

_O_

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ben nu net begonnen en ben nu bij de character creation, welk ras kan ik het best kiezen (zit nog te twijfelen tussen de Imperial, Wood elf en Nord, maar misschien zijn er betere)?
    En maakt het nog uit of ik bijvoorbeeld een man of een vrouw kies?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Maakt allemaal vrij weinig uit. Geslacht maakt helemaal niets uit.

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elk ras heeft íets meer punten in magic/sneak/melee etc. Zou gewoon nemen wat je zelf het leukste vindt.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... FXAA maakt het echt mooier. Heb preset 1 trouwens draaien met alles volop aan :D

Iemand enig idee of deze mod vloekt met de Flora en face's mod? Zo eens installeren en kijken of het problemen oplevert.

Trouwens:
    Stormcloaks of Imperial? Doe mij de imperial maar ;) (al kan je ze volgens mij allebei doen toch?)

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso Stormcloak!

Maar wat ik me dus afvraag, ik heb die Stormcloak Q al heel lang lopende alleen ik wil er nog niets mee doen want ik ben bang dat als ik dus lid word v/d Stormcloaks dat ik dan niet meer welkom ben in de Emperial steden waar ik ook nog een hoop lopende q's van heb...
    Of valt dit wel mee?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stormcloaks zijn een stelletje enge racisten!

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Echt hinderlijk, was ik een gevangene aan het bevrijden van een stelletje gaurds, zijn de guards dood en peert die gevange m gewoon zonder wat te zeggen.
    Schiet ik de gevangene in zn rug en word ik op eens random door een of andere pipo met pijl en boog gepowned. . :mad:
    Ga ik weer terug naar mn vorige save, praat ik met m, bevrijd ik m van de guards valt die gevangene me opeens aan. 8)
    De sfeer is wel geweldig, ook tof dat er zoveel dieren rondlopen.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had dat ik ergens liep en er ineens een pik op me afkwam die fugitive heten.
    Sprak me aan precies op het moment dat ik m'n eerste pijl op een draak afschoot. Draak vermoorde ondertussen Lidia en hij bleef vrolijk doorlullen. Moest iets voor 'm bewaren en dat kwam ie later ophalen.

Dus ik balen omdat Lidia dood was dus ik reload m'n laatste save, loop net iets anders naar diezelfde plek toe, kom ik die gast weer tegen, zelfde verhaal ja hou vast voor me, kom later ophalen blabla(niet door wat ie gegeven heeft nog btw) Kom ik 15m verderop een hunter tegen die tegen mij begint te lullen of ik een fudgitive gezien heb. Dus ik zeg nee(lie) en ineens begint ie te schreeuwen ja staan blijven, ziet ie die gast staan en schiet 'm dood8)

Dus weer reload gedaan:+

MAar wat anders, nu is Lidia alsnog dood en ben ik verder gegaan en geen zin weer een uur aan speeltijd te verliezen aan haar. Waar kan ik de volgende(wat beteren) companion scoren?

En hoe versier je chicks eigenlijk om mee te trouwen?(dat kan toch?)

En ps. Remco; Koan sound zuigt!:+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol had ik ook eens een keer.
    Loop een beetje op een heuvel, komt er eens van super ver een gast mij kant op rennen.
    Wacht even maar hij blijft richting mij rennen. Moest zeggen dacht dat die me wat aan ging doen, dus van een afstandje maar een pijl tussen zijn ogen. Is het een messenger van een of andere stad, heb daar nu een bounty. Pff. :p

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Die chick die je krijgt bij die Azura quest, die is wel sterk :)

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oeh die heb ik al gedaan als het goed is.
    HEb die ster alleen bij die gast in Winterhold achter gelaten.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel veel liever zonder companions. Net als in Fallout NV maakt het het spel voor mij te makkelijk en dus redelijk saai. Ik speel gewoon op adept, maar een beetje uitdaging mag nog wel.

Kwam gisteren een Draugr tegen die ook shouts gebruikte, werd ik gedisarmed 8) Zeer irritant, kan je je wapen weer gaan zoeken en hem opnieuw equippen. Hij is dan ook weg uit je favorites omdat hij niet meer in je inventory zat.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    aah dan krijg je haar niet,
    kijk dan in The Bee and Barb in Riften. Bij de deur zit een Mage genaamd Marcurio.
    Als je wat anders wilt als companion, moet je het even zeggen ;) kijk ik wel even in de guide :p

19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik heb net de quest 'Waking Nightmare' gedaan,
    waarbij je de 'Skull of Corruption' moet vernietigen, erg leuke quest (bij het dorpje Dawnstar).
    Je kunt kiezen om of Erandur te killen en de skull zelf te houden (met een waarde van 1600 gold) of om m zn ding te laten doen (de skull vernietigen) en hem te laten leven, dan helpt ie je als je dat wil.
    Nog een paar hele toffe screenshots gemaakt toen ik net klaar was met die quest, met die muziek er bij echt een kippenvel momentje.

Laatst bewerkt: 27 nov 2011
  20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet super veel tijd om dit spel te spelen...

Maar ff een vraagje...

Hoe verdienen jullie je geld? Ik wil graag trainers betalen om heavy armour block en 1 handed te levelen. (ik heb al 5k met woodcutting gemaakt , steeds op E gedrukt toen ik aan het tv kijken was.)
    Wat is anders de beste manier om te trainen? Ik zit nog bij Whiterun en ben lid van de compagnions maar ik vind die opdrachten die ze geven nog wat lastig... (te sterke monsters).

Deel Deze Pagina